18 Eylül 2021.
Tam 3 yıl 3 ay 3 gün olmuştu.
Aeri, Hongcheon'da hiçbir iz bırakmadan Seul'e gideli 4 yıla yakın bir süre olmuştu.
Nereye gittiğini ailesi dahil hiç kimseye söylememişti.
Cheonsa onu merak ediyor ve şehrin her yerinde aramış olmasına rağmen bulamıyordu.
Bir gün üniversite çıkışı yine Aeri'yi düşünüyordu Cheonsa. Eskiden yaptıkları çılgınlıklar geldi aklına. Harabe evlere giderler, peri ararlardı. Gerçek olmadığını bilseler de yaparlardı bunu. Hatta bir keresinde buldukları bir evi sığınak belirlemişlerdi. Bir duvarını gök mavisine boyayıp üstüne gökkuşağı çizmişlerdi.
Keşke, dedi genç kız. Keşke öyle davranmasaydım. Keşke yanımda kalsaydı, beni sevmese de olurdu ama yüzünü görürdüm en azından.
Son pişmanlık bir fayda vermedi. Çevresine boş gözlerle bakındı bir umutla. Belki yine görebilirdi içten içe sevdiği kızı. Göremedi tabii.
Yine o harabeye gitmeye karar verdi genç kız. Bez çantasını koluna takıp hızlı hızlı yürümeye başladı. Belki bir ipucu bulabilirdi, kim bilir.
Dökülen binanın önüne geldiğinde uzan uzun baktı ve düşüncelere daldı. Duvara gökkuşağı çizerken boyaları elleri ile sürmüşlerdi. Boyaları seçerken de, duvarı boyarken de mutlulardı.
Arka bahçedeki çınar ağacının dallarına kurdukları salıncağı hatırladı sonra. Etrafına da birkaç çiçek dikmişlerdi. Sahi, solmamış mıydı ki o çiçekler?
Arka bahçeye geçip eski püskü salıncağa baktı. Yıllardır oradaydı ve tahtaları çürümeye yüz tutmuştu. Duvar kenarından yürüyerek ağacın yanına gidiyordu ki ayağı yerdeki tümseğe takıldı. Önüne baktığında, yağan yağmurun ve kurumuş olan tuzlu suyun etkisiyle kalıplaşmış toprağın parçalandığını ve altında beyaz kaplı sert bir cisim gördü.
Ayağıyla sertçe vurup kalıplaşan toprağı kırdı ve toprak altındaki defteri çıkardı. Kapağın üzerinde gazeteden kesilmiş harflerle Min Aeri yazdığı için, defterin kime ait olduğunu çabucak anladı. Ön bahçeye geçti ve yarısı dökülmüş tahta merdivenlerin sağlam kısmına oturdu.
Derin bir nefes aldı. Sanki kapağı açıp içini okuyunca boğulacakmışcasına derin bir nefes aldı. Nazik hareketlerle defteri açtı ve okumaya başladı.
[★★★★★]
"
Evet."
"..."
"Evet, mümkünse bu akşam yatay geçiş yapmak istiyorum."
"..."
"Çünkü... İş imkanları sebebiyle taşınıyorum ve her gün uçakla gel-git yapamam, değil mi?"
"..."
"Bu akşam kaydımı almış olursanız sevinirim."
"..."
"Teşekkürler, iyi çalışmalar."
"(telefon kapatma sesi)"
Cheonsa üniversite kaydını Seul'deki Sungshin Kadın Üniversitesi'ne aldırmıştı ve uçak bileti bakıyordu. Baktıklarının hepsi bir veya iki hafta sonrayaydı. Tam umudunu yitirmişti ki üç saat sonra kalkacak uçağın tek biletini gördü. Aceleyle siteye girdi ve satın alma işlemlerini halletti.
Odasına geçti ve dolabının üzerindeki tozlu valizi indirip açtı. Kalın kıyafetlerini tıkıştırıp acele bir duş aldı genç kız. Saçlarını kuruttu ve evinin önünden bir taksi durdurup havaalanına gitmek istediğini belirtti.
Yaklaşık bir saat sonra istediği yere varmıştı. Bir süre bekledikten sonra, Aeri'yi Seul'de bulabilmeyi umarak uçağa bindi.
___________________________________________
Şu yazdığım zorbalık olayları benim arkadaş(?) grubum içinde yaşadıklarımın hafifletilmiş hâli.
Sizceee Cheonsa Aeri'yi bulabilecek mi?
Aeri Cheonsa'yı görecek mi?
Aeri Cheonsa'ya hâlâ aşık mı?
Tüm soruların cevapları, az sonra Leblebi Tv'de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırla Sevgilim | ✓
AcakSevgisini herkese açıklamaya cesareti olan ama Cheonsa'ya itiraf edemeyen Aeri En yakın arkadaşına karşı arkadaşlıktan öte hisler beslediği için kendine kızan ve ondan uzaklaşan Cheonsa Günlük tutmaya karar veren ve günlüğün sayfaları bittiğinde izi...