Gül Kurusu Dudaklar

1.1K 173 50
                                    

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-

"Bana bak, burada bekliyor olacağım. Eğer kısa bir süre sonra gelmezsen olacaklardan kork, duydun mu beni velet?" Cho Hee, yarı alaycı sesiyle konuşurken içindeki korku gözle görülür biçimdeydi.

Jungkook, anneannesine minnettar bakışlar atıp hızlıca başını salladı ve sarıldığı bedenden ayrıldı. Islak saçları yine ilk sefer olduğu gibi alnına yapışırken büyük kayalığın arkasında saklanıyorlardı. Saraydan öyle büyük bir zahmetle çıkmışlardı ki, Jungkook korkudan vücudundan bir kilo ter atmıştı.

"Dikkatli ol yavrum, beni pişman etmeden hemen geri dön." Cho Hee, içindeki huzursuzlukla Jungkook'a bakarken, küçük olan alçak sesiyle fısıldadı. "Geri döneceğim ve sen şuandan itibaren saraya nasıl gireceğimizi planla anneanne."

Usulca kıkırdayıp ortama şen katarken, Cho Hee hafifçe gülümsedi. "Hadi, git."

Jungkook, gelen emirle son bir kez anneannesine bakıp suya tekrar girdi. Kuyruğunu seri bir şekilde çırpıp suyun derinine inmeden deniz kıyısına yüzmeye başladı. Aradan geçen bir 10 dakika sonra tahta kadifenin altında durup su yüzeyine çıktı. Islak tutamlarını geriye tarayıp etrafı konturol etti. Ne bir ses ne de bir hareketlilik vardı.

"Herhalde henüz gelmedi." usulca fısıldarken ellerini saçlarından tekrar suya indirip kayalıkların arkasını konturol ederken tahta yolun üstünde ayak sesleri duyuldu. Hızla saklanmak için suya dalacakken o ses duyuldu. Kralın sesi.

"Kendini çok belli ediyorsun, mucize... Çık bakalım oradan." Taehyung'un bakışları uçsuz bucaksız denizdeyken hemen altındaki su sesleriyle sözünü tutan gencin olduğunu anlamıştı.

Jungkook duyula sesle zaten kalbinin ikiye bölüneceğini hissederken bir de Kralın sözleriyle donup kaldı. Dudaklarını ısırıp hızla saçlarını düzeltti. Güzel mi görünmek istiyordu? Belki? Ama neden?

Jungkook aklındaki soruları hızla itip yavaşça tahta yolun altından çıkıp su yüzeyinde görünür hale geldi. Taehyung ıslak bedene bakarken usulca gülümsedi.

"Üşümüş görünüyorsun..." gözleri soğuktan dikleşmiş pembe göğüs uçlarına kayarken, sesi alaycıydı.

"Çok değil." Jungkook, Taehyung'un bakışlarını hissediyordu. Normalde olsa şiddetle kınar, rahatsız oldurdu fakat... İçi bir hoş olmuş, eli ayağına dolanacak kadar utangaç hissetmişti. Yanakları soğuk hava yüzünden tatlı bir pembeye dönüşürken başını hafifçe eğdi.

"Sözünü tuttun, mucize. Söz tutanın gönlümde yeri, aklımda köşkü olur." Taehyung ellerini kaftanın ceplerine koyarken gözleri bembeyaz teni delip geçmek istercesine derin bakıyordu.

"Anlayamadım efendim?" Jungkook işittikleriyle suyun altında yumruklarını sıkarken, yanakları adeta kırmızı bir elma gibi kızarırken soğuk da buna ek olarak yardımcı oluyordu.

MIRACLE | TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin