Sabah kalktığımda kızların hepsi uyuyordu.
Hepimiz bir arada olduğumuz için biraz zor uyumuştum. Çünkü normalde kendi yatağımda hayvan gibi yatardım.
Dün gece çok yorulduğumuz için maskelerden sonra hemen uyumuştuk.
Hala yorgunlar diye hiç birini kaldırmadan kahvaltıyı hazırlamaya gittim. Bartu'nun evin de yapacaktım. Çünkü mutfakta hazırlayıp terastan bahçeye götürmek zor oluyordu. Saat 06:30 'tu. İlk önce pijamalarımı çıkarıp düzgün bir şey giymeliydim. Sonra formamı giyerdim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı biraz üstten düzleştirdim. Dün gece çok dağılmıştı. Sonrada krem rengi bir takım giydim. Takılarımı taktığım da hazırdım.Terasa çıkıp merdivenlerden bahçeye çıktım. Biraz hava aldıktan sonra Bartu'nun evine girdim.
Telefon dan bir şarkı açacaktım. Mesaj gelmişti. Açıp baktım.Yağız
Erol Evgin- Birtanem söyle canım(03:29)
Mesaj attığı saat doğum günü tarihim di.
Siz:Tamamm
Siz: Ama sen bunu nasıl yapabildin.
Siz: Yani Mesaj attığın saati benim doğum günüme nasıl denk getirdinMesajı attığım gibi çevrimiçi oldu ama cevap vermedi ben de daha çok beklemeden 'Birtanem söyle canım şarkısını açıp yemek hazırlamaya başladım.
Sonra bir ayak sesi duydum. Merdivenlerden iniyordu biri. Kafamı çevirdiğim de Yağız'ı gördüm. Telefona bakmaya çalışıyordu. Ama bakamıyordu.
Gözlerini ovuşturuyordu. Görmeye çalışınca"Lan! Bu Yaren'mi" dedi.
Sonra Gülerek mesajlara cevap vermeye başladı. Parmaklarından belli oluyordu Mesaj yazdığı. Mesajı attığın da telefonum titreyince bu sefer o kafasını bana çevirdi.
" S-sen buradamıydın" dedi bana bakarak
" Kahvaltı hazırlamak için gelmiştim."
" Ha tamam o zaman ben bi gideyim elimi yüzümü yıkayayım. Sonra gelip sana yardım edeyim. " diyip merdivenlerden çıkmaya başlıyordu ki
" Yok sen hiç yardım etme. Zaten dün de yeterince ettin. Ben bugün kendim hazırlayayım" dedim
" Peki. Ama yinede yanında durucam." Dedi.
"Tamam" dedim.
Ben ilk önce hazır olan tüm kahvaltılıkları çıkarıp tabağa koydum. Ama ilk önce sofrayı kurmalıydım. Bahçe olduğu için yer de yemek daha güzel di. O yüzden yere serecektim sofrayı. Hemen bahçeye çıkıp sofrayı kurdum çok güzel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAMBAŞKA
Literatura Feminina" Merak etme senin o bal gözlerinden başka yere bakmıyorum ben" dedi bana Ben gerçekten de bu çocuğun sözlerine düşüyordum. Bu kadar güzel konuşan birine nasıl düşülmez ki ... ☀️🌙 Giydiği o sarı elbise çok yakışm...