İlk hikayem olduğu için çok heyecanlıyım arkadaşlar... Sizde yeni olduğumu hatırlayın.
İyi okumalar...
*****
Soğuktan titremesine rağmen oturduğu yerden kalkmadı. Yağmur, ona iyi gelen şeylerden biriydi. Kulakları sağır eden zil sesini duyunca ne kadar istememesine rağmen ayaklandı. Koşar adımlarla okula girmek yerine, yavaş adımlarla ilerledi. Soğuktan donmak, okuldaki zorbalara katlanmaktan bin kat daha iyiydi onun için. Sınıfa girince yine tüm gözler ona döndü. Tam sırasına oturacaktı ki sırasındaki yazıları farketti.
Ezik
İnek
Çirkin ve fakir
FahişeVe bunun gibi birçok kelime... Ona gülenleri umursamadan yerine oturdu. Başını öne eğmiş, öğretmenin gelmesini beklerken kafasına sert birşey değdi. Kafasını arkaya çevirince ona sırıtarak bakan çocuğa baktı.
Atlas Soylu
Okula iki ay önce gelmiş olsa da çok popülerdi. Okuldaki tüm kız ve erkekler onunla arkadaş olmak isterdi-tabi bazı kızlar hariç-, o hariç. Çünkü o yalnızlığa alışıktı. Yine korkusuna esir düşüp önüne döndü. "Şuna da bakın! Dilini yutmuş bir kurbağa!"diyerek gülünce tüm sınıfta onunla beraber güldü. Nihayet öğretmen içeri girdi diye rahat bir nefes alacakken dersin boş olduğunu ve herkesin sessizce dışarıya çıkmasını söyleyen hocaya içinden küfretti. Ama sınıftakiler hayvan gibi bağırarak aşağı indi.
"Hey sen, kalk bize tost ve gazoz al."yüzlerine bile bakmadan aşağı inen kız, kendine lanetler okuyordu. Bu kadar korkak olması... Yine de kantine inmiş ve istediklerini almıştı. Tostları ve gazozları zar zor tutarken birinin ona çarpmasıyla bir gazoz yere düşüp kırıldı. Kız irkilerek geriye gitti ve ona çarpan kişiye baktı.
Bu Atlas'ın yakın arkadaşıydı. Gözleri şaşkınlıkla onu süzdü. "İyi misiniz?"diye sordu. Kız anında başını salladı. "Bir dakika bekleyin, lütfen."demiş ve onu orada bırakıp kantine gitmişti. Mira, çocuğun ne yapacağını merak ederken çocuk bir gazoz ve tepsiyle ona doğru yaklaştı. Kızın elindeki şeyleri düzgünce tepsiye yerleştirdikten sonra elindeki gazozu da tepsiye koydu."Ben kırdım sonuçta."dedi sıcacık gülümseyerek. Mira,"Gerek yoktu ama teşekkür ederim."dedi kısık bir sesle ve merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladı.
******
Tanıtım bu kadardı. İlk hikayem olduğu için çok iyi olmasını beklemeyin. Neyse nasıl buldunuz?
Sizce güzel bir hikaye olacak mı?
İyi akşamlar...