3. Bölümden Alıntılar

9 3 3
                                    

Gözlerimi sıkı sıkı yummuş, onun gitmesini bekliyordum. Arkamda bir hareketlilik hissettim. Elini saçımda hissedince bir adım öne gittim. "Dok-dokunma!"kısık sesimi ben bile zor duymuştum.

"Sana zarar vermeyeceğim, sadece... Boşver."tekrar yaklaştı ama bu sefer dokunmadı. "Seni o kadar çok merak ediyordum ki..."diye fısıldadı. "Anonim?"ne dediğini anlasamda ağzında birşeyler geveledi. "Yok değilim."sesi çok güzeldi.

Şu an sesinin güzelliğini mi düşünüyorsun?

"Gözlerimi açmam lazım, çok korkuyorum. Lütfen gider misin?"yalvarmam işe yaramış olmalı ki adım seslerini duydum. Artık adım sesleri duyulmayınca gözlerimi açtım. Gözlerimden birkaç damla yaş akarken yere düştüm. Yine bana dokunacak diye çok korkmuştum.

"EFLİN!"ilk önce sesi sonra da kendisi geldi. "Poyraz?"diye fısıldadım. Beni görünce derin bir nefes verip sıkıca bana sarıldı. Geçen seferki gibi rahatsız olmadığıma şaşırsamda sesimi çıkarmadım. Sarılmayı sonlandırıp omuzlarımdan tuttu ve,"Nasılsın? Yaralandım mı? Neden ağlıyorsun? Çok mu korktun? Seni yalnız bırakmamalıydım. Ne tür bir salağım ben? Cevap versene! Şokta mısın? Sana diyorum iyi misin?"şaşkın gözlerle ona baktım. "İyi-iyiyim."dediğimde bir elini dizlerimin altından bir elini de belimin altına koyarak beni kucağına aldı.

"Ben yürüyebilirim."

"Sen yürüyemezsin."

"Poyraz ben iyiyim."

"Yanımda olduğuna inanmam lazım, biraz kal."

"Ne-"

"Ne zamandan beri bu kadar konuşuyorsun sen? Biraz sessiz ol. Kokun da güzelmiş ha, nereden aldın?"

"Ha?"

"Başını bir yere falan mı vurdun? Bu kadar salak değildin diye hatırlıyorum."

"Vurmadım."

"İyi bari."

"İndirecek misin beni?"

"Hayır."

"Bak yanındayım indir artık."

"Dizin ve dirseğin kanıyor."

"Çizik sadece."

"Olsun. Yine de yaralısın."

*****

Nasıl buldunuz?

Sizce Poyraz, Eflin'e aşık mı oluyor?

O adam kimdi? Tahmini olan?

Sağlıcakla kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kilit;Aşka DirenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin