GRUP PROFİLİ
Grup ismi:Teachers pet takık ning😉
Ningning:Kızlar,ben bir bok yedim
METEOR GİSELLE HOCACIĞIMA İSTEK ATTIMWinter:Bişi olmaz,bence onunda sende gönlü var😉
Karina:Bence de ben anlarım bakışlardan,gözler kalbin aynasıymışşş
Ningning:YA NE DİYOSUNUZ OF GERİ DE ALAMADIM(YANİ ALMAK İSTEMEDİM) NAPICAM SAAT GECE 2
Karina:Uyumuyodur o boss babyyy🔥🔥
Ningning:Karıma yavşama
Winter:YA Bİ SUSUN UYUYACAĞIM EMBESİLLER,NINGNING SENDE UYU İLK 2 DERS METEOR TAŞ NİNGNİNGİN BAŞI BAĞLI KARISI GİSELLE HOCAMIZIN DERSİ.
Karina görüldü✔️✔️___________________________________
Ningning'den.
Winter'ın uyuyun sözleriyle alarmımı kontrol edip telefonu kapattım.Yatağı yattığımda tavana bakıp Giselle'i düşünmeye başladım,çok geçmeden uyumuştum.
Sabah olduğunda alarmın cıyaklayan sesiyle kalkıp,o iğrenç üniformayı sırf Giselle'i görmek için giydim.Kahvaltı bile yapmadan doğru okula gittim,koşmama rağmen 5 dakika geç kalmıştım,koşarak merdivenleri çıktığımda kapının kolunu tutup derin bir nefes aldım.Kapıyı tıklatıp içeriye girip,Karina ve Winter'a bakış attım.
Giselle:Gir!
Ningning:Geç kaldığım için özür dilerim,geçebilir miyim?
Giselle:Neden geç geldin Bayan Yizhuo?Giselle'in,yavaş yavaş bana doğru gelmesiyle irkilip kapıya yaklaştım,ama Giselle'in hiç durucağı gibi gözükmüyordu,gözümü kapatıp birazcıkta olsa stresti atmak istemiştim fakat Giselle'in sıcak nefesiyle irkilip gözümü açtım.
Winter kısık sesle
Winter:Oha-VİDEO ALIYIM MI!!!
Karina:Ya mal mısın?!Karina ve Winter kısık sesle konuşsa bile dudak okumamdan anlayabiliyordum konuşmalarını tam onlara göz kırpıcakken Giselle konuşmaya başladı.
Giselle:Bana bak Ningning!Neden geç kaldın.
Ningning:Hocam ben aslında tam vaktinde geldim ama merdivenlerden çıkarken çok vakit kaybettim.Giselle geriye çekilip konuşmaya başladı.
Giselle:Peki Ningning bu son olsun,geçebilirsin.Giselle'in konuşmasından sonra derin bir nefes alıp,tüm sınıfa rezil oldum diye oflarken sırama geçtim,geçmemle arkamdaki Karina beni dürttü.
Karina:Hşşşt,Giselle hocacığımız seni pek düşünüyor sankii.
Winter:Ya ne düşünmesi kadın sana aşık sınıf olmasa dudaklarına yapışıcaktı,ben anlarım.
Ningning:Ya ne diyorsunuz,of ne alaka kadının işi gücü yok bana mı aşık olucak.içimden "Aslında iyi olurdu" diyip önüme dönüp kitabımı defterimi çıkardım.
Giselle:Tamam gençler kitapları açalım sayfa 23.Zaten Giselle demeden açmıştım,sırf Giselle'in gözüne girmek için özel ingilizce dersi alıyordum o yüzden sınıfta en iyi bendeydi.
Uzun bir süre dersi dinledikten sonra zil çalmasıyla derin bir nefes alıp ayağı kalktım.
Giselle:Ningning sen kal!
Giselle'e dönüp "Ne!" bakışı atıp,yanına doğru ilerledim.Karina da arkamdan gelip beni ittirdi.
Karina:Eee bize iyi eğlenceler demek düşer.
Winter:Hayırlı işler.Giselle'in dediklerini duymaması için Winter ve Karina'nın ağızını kapatım sınıftan çıkarttım artık sınıfta kimse kalmamıştı son çıkan Karina'da kapıyı kapatmıştı.
Ningning:Buyrun Hocam.
Giselle masaya oturup konuşmaya başladı.
Giselle:Ningning seni bu aralar çok mutsuz görüyorum,bir sorun mu var?Çenemden tutup,kafamı kendine yaklaştırdı.
Giselle:Biliyorsun,sen benim en iyi öğrencinsin.
Ningning:Birşey yok hocam,siz yanlış görmüşsünüz gayet iyiyim.
Giselle:Bak birdaha olmasın ben sadece derslerinde iyi olmanı istiyorum.
Ningning:Tamamdır.Giselle o güzel gülüşünü atıp masadan indi.
Giselle:Gidebilirsin güzelim.
Ningning:Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers Pet~Ningselle
Fanfictionİngilizce öğretmeni olan Giselle ve ona takıntılı aşık olan Ning Yizhuo.