13

194 9 3
                                    

Yaklaşık 1 saat sonra doktorun yanıma gelmesiye dikleşip koltuktan kalktım.
Ningning:Doktor Bey,yaşıyor mu,Arkadaşım yaşıyor mu?
Doktor:Arkadaşınızın durumu şuanlık iyi,yüksek doz alkol kullanımı ve hap olduğu için midesini yıkadık.

Doktorun dediği şeyler karşısında koltuğa oturup ağlamaya başladım,böyle olmamalıydı hepsi benim suçum.Ayağı kalkıp camdan Giselle'e bakmaya başladım.
Bunları hak etmedi dün bana o kadar dil döktü.

Mesajları açıp yazdığı şeyleri okudum.

_______________________________
❤️‍🔥:Ningning neden böyle yapıyorsun?
❤️‍🔥:Beni öldürmek mi istiyorsun?
❤️‍🔥:Ningning lütfen son bir kez yüzünü görüp konuşmak istiyorum.
❤️‍🔥:Ne olur cevap ver?
❤️‍🔥:Pekala öyle olsun ölmemi mi istiyorsun?...
_______________________________
Koltuklara oturup telefonu kapattım,oturduğum an zaten uyumuştum.
Gıcık tekerlek sesine kalktığımda Giselle'in yatağını taşıdıklarını gördüm.Hemen ayağı kalkıp doktora doğru yöneldim.
Ningning:Yaşıyor mu?Nereye götürüyorsunuz!
Doktor:Sakin olun Hanımefendi,arkadaşınızın durumu iyi olduğundan odaya alıyoruz.
Ningning:Şükürler olsun.

Giselle'in elinden tutup bende odaya geldim.Giselle'i yerine yerleştirdikten sonra doktor konuşmaya başladı.
Doktor:Arkadaşınızı çok fazla sıkmayın yoğun bir durum geçirdi.1-2 saate gözlerini açmasını umuyoruz.
Ningning:Çok teşekkürler.

Doktor çıktıktan sonra gözyaşlarımı serbest bıraktım,Giselle'in uyanmasını beklerken onu seyrettim...Yaklaşık 1 buçuk saat sonra Giselle yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.
Ningning:Giselle,burdayım...Her zaman yanındayım.
Yanına yaklaşıp,yatağın baş ucunda ki sandalyeye oturup elini tuttum.
Elimi sıkmasıyla yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.

Giselle:Ningning,neden beni kurtardın?..
Ningning:Neden böyle şeyler söylüyosun?!Kurtarmasaydım bend ölürdüm Giselle.
Giselle:Hâla beni sevmeye devam ediyor musun?
Ningning:Her zaman.

Omzuna başımı yasladım.
Giselle:Ningning,ben özür dilerim...Seni çok üzdüm.Okula da gitmemişsin.
Ningning:Okul senden daha mı değerli ve ben çok özür dilerim Giselle,senin bu kadar ileri gidiceğini düşünemedim.
Giselle kısık bir sesle "Bende düşünemedim." dedi.

Yarım saat sonra odaya doktorun gelmesiyle ayaklandım.
Doktor:Hastamız uyanmış.
Giselle yattığı yatakta dikleşerek oturmaya başladı.
Giselle:Evet...
Doktor:Tamam,kontrolleri yaptıktan sonra seni taburcu edebiliriz.Gel bizimle son kontrollerini yapalım.
Giselle:Tamamdır.

Giselle'in kalkmasına yardım ettikten sonra doktor Giselle'i alıp odadan çıktı.
Koltuğa oturup telefonumu açtım,Karina'dan 9 cevapsız arama Winter'dan 7...

___________________________________

Karina:Ningning neden gelmediniz.
Karina:Birşey mi oldu?!
Winter:Bence uyanamadılar.
Karina:Salak mısın Winter?
Winter:Sen bi sus.
Karina:Ningning bize ulaş.

Ningning:Giselle hastaneye kaldırıldı ama endişelenicek bir durum yok,ben yanındayım.

___________________________________

Teachers Pet~NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin