4

450 27 44
                                    

Ningning'den

Teacher's Pet Ningning

Ningning:STORY'İ SILMEDEN GİSELLE GÖRMÜŞ.

Winter:Ee nolmuş belki başka hocayla fingirdeşiyorsan?

Karina:Ya mal win,sence bu normal bir durum mu?!

Winter:Ya ne biliyim moral veriyorum.

Ningning:sizin verebileceğiniz max moral.

Telefonumu kapattığım gibi,olaylardan kaçmak için uyumaya başladım.
Sabah tekrardan,alarmın sesine kalkıp.üniformamı giydim.

Hemen toparlanıp evden çıktım,bu sefer erken yetiştiğim için sınıfın ışıklarını ben açtım,sırama yerleşip beklemeye başladım.
Çok geçmeden çantasını ve kitaplarını bırakmak için gelen Giselle'i görünce,gözlerimdeki uyku bir anda kaybolmuştu.

Giselle bana dikdik bakıp konuşmaya başladılı; "Günaydın Yizhuo"
Ningning:G-günaydın.
Giselle kan hücrelerime kadar baktıktan sonra arkasını döndü,tam giderken "Benim için bunları korur musun Ning?"
İçimden "emrinize amade" dedikten sonra başımla onayladım.
Ayağı kalkıp öğretmen masasına doğru yürüdüm,ben çok beklemeden içeriye Karina girdi.

Karina:Napıyosun burada dikilmiş?
Ningning:Görmüyor musun?Giselle hocamın kitaplarını koruyorum.
Karina:Ya Giselle demişken,sen nasıl arabasına bindin kadının.
Ningning:Ben binmedim o bindirdi.

Karina birşey demeden sırasına döndü.
Bende masada boşboş beklemeye başladım o sırada da sınıfa birkaç öğrenci geldi,ondan sonra da Giselle.
Gisaelle:Çok teşekkür ederim tatlım,geçebilirsin.
Giselle'e gülümseyip yerime geçtim.

Kitabımı çıkartıp Giselle'i izlemeye başladım,ama bugün hergünden farklı şekilde Giselle'de bana bakıyordu,çok değişik şekilde...

Arkamda ki Winter'ın bağırışlarıyla ayıldım.Arkamı dönüp konuşmaya başladım.
Ningning:NE OLUYOR,NE CIKAYLIYOSUN!
Winter:Elimi kestim!Kağıtla!
Karina:Gel revire gidelim.
Ningning:Hocam!Winter elini kesmiş revire gidebilir miyiz?
Giselle:Gidebilirsiniz.

Giselle'e teşekkür ederken koşarak revire indik,bizim inmemizle zil çalmaya başlamıştı.

Giselle'den
Ningning'e gülümsedikten sonra aşağı inmişlerdi,çantamı toplayıp çıkıcakken yerde üstüne basılmış bir kağıt parçası buldum.
Elime alıp incelememle dona kalmıştım.Benim resmim?!

Buda ne?,sınıftan birisi benden mi hoşlanıyor masaya oturup sorgulamaya başladım,Teacher's pet?Ben kimseye de yüz vermedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buda ne?,sınıftan birisi benden mi hoşlanıyor masaya oturup sorgulamaya başladım,Teacher's pet?Ben kimseye de yüz vermedim.Tam elimde kağıtla düşünürken içeriye Ningning'ler geldi.

Ningning'in kağıdı görünce gözleri büyüyüp dona kalması beni daha da şüpheye sokmuştu.

Karina:Ningning yürüsene!
Ningning sarsılmış gibi Karina'nın sözüyle ayılıp yerine geçmişti.
Cidden de Ningning olabilir mi?Daha dün Teacher's pet videosu atmıştı bugünde önüme bu geliyor ve Ningning'in bakışları...

Ningning'den
Giselle'in elindeki kağıt ile kafama silah dayanmış gibi korkmaya başlamıştım,nasıl o kağıda ulaşmıştı!
Ben kendi kendim düşünürken Giselle'in üstüme yürüyüşleriyle irkilip önüme döndüm,Giselle'in çenemden tutup kaldırmasıyla şoke olup Giselle'e baktım,gözgöze gelmemizle Giselle Winter'a dönüp konuşmaya başladı;

Giselle:Winter,hâla acıyor mu?
Winter:Evet.
Giselle:Daha dikkatli olmalıydın.
Winter kafasıyla onaylayınca önüme döndüm,
Giselle:Ningning burada kalıyor diğerleri çıksın!

zilin çalmasına 6 dakika vardı.Ne konuşucaktı ki?Yoksa o kağıt mı?...

Kızların çıkmasıyla başbaşa kalmıştık.

Teachers Pet~NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin