15(final)

232 11 6
                                    

Giselle iyileştiği için okula gelebilmiştik bugün.
Sınıfa geldiğimde sırama çantamı atıp,oturdum.
Karina:Ningning,iyi misin?Nasılsın.
Ningning:Sağol,iyi olmaya çalışıyorum.

Karina sahte bir gülümsemeyeyle omzumu sıvazladı,bende önüme dönüp kafamı sıraya koydum,uykum yoktu fakat sorulardan kaçmak için bir bahanemdi.
Uyandığımda sıradan kalkıp hemen merdivenlerden hızla indim,öğretmenler odasının kapısında beklemeye başlarken aşağıda ki merdivenden yukarı çıkan Giselle'i görünce kalbimin atış hızı normalinden daha hızlı atmaya başladı.
Ningning:Giselle Hocam!
Giselle:Selam Ningning!
Kısık bir ses tonuyla konuşmaya başladım:"Bugün eve geliyim mi?"
Giselle başını olumlu anlamda sallayıp kafamı okşadı,ona gülümsedikten sonra yukarı merdivenlere koşarak gittim,sınıfa girmeden derin bir nefes alıp içeri girdim.
İçeri girmemle içerden Winter üzerime atladı.

Winter:Ningning!Seni çok merak ettim pardon sizi.
Ningning:Winter,teşekkür ederim bizi merak ettiğin için ama üstüme atlamana ne gerek vardı?!
Winter:Pardon.
Winter'ın yüzünün düştüğünü görüp üzülmemesi için sarıldım.
Sonra sırama geçip öğretmenin gelmesini bekledim,öğretmen geldiğinde dersi dinleyip tenefüsün gelmesini bekledim.
____________________________
Okul çıkış saati geldiğinde hemen çantamı toparlayıp okuldan koşarak çıktım,yavaş yavaş yürüyerek Giselle'in evine geldiğimde kapıyı tıklatıp beklemeye başladım.

Giselle:Ningning!
Bana sarılıp konuşmaya başladı:"Hoşgeldin."
Ayrılıp salona doğru yürümeye başladı.
Ningning:İlaçlarını aldın mı bugün?
Giselle:Aldım!

Koltuğa oturup beni yanına çağırdı.
Yanına gidip omzuna yaslandım.
Giselle:Seni seviyorum.
Ningning:Bende seni!
















(cok kısa bir final oldu ama daha uzatamazdım okuyan herkese cok tesekkurler)

Teachers Pet~NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin