9

325 20 8
                                    

Giselle'in alarm sesiyle kalkıp,ağrıyan başım için bir hap içip birşeyler giyindim,sonuçta serbest şekilde gidicektim.
Giselle:Günaydın.
Ning:Günaymadı.
Giselle:Haklısın.

Giselle'in arabasına binip,okula doğru yol aldık.Okul çok yakın olduğu için hemen gelmiştik,ama bir sıkıntı vardı Giselle bana soğuk davranıyordu.Hâla alkolün etkisinde sanırım.
Giselle'in park etmesini bekledikten sonra arabadan indim arkamdan da Giselle geldi.
Merdivenleri çıktıktan sonra koridorda müdür yardımcısi vardı.
Müdür Yardımcısı:Bedenin yoksa serbest gelemezsin buraya gel!
Giselle:Benim gözetimim altında.

O an M. Yardımcısına bakış attıktan sonra derin bir oh çektim,Giselle'in beni orada bırakıcağını sanmıştım.
Giselle:Görüşürüz benim dersim başka sınıf.
Ningning:Baybayyy!

Soğuk yapsa bile onu seviyordum,sonuçta kaç yıl platoniktim.Alışığım bunlara.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde hemen sırama geçtim .
Karina:Kızım bu hal ne?nasıl serbest geldin!
Ningning:Giselle sayesinde.
Winter:Oh ne güzel bizde yapalım bir öğretmen manita tüm herşey legal.
Ningning:Ne alakasi var,onda kaldığım için serbest geldim.
Karina:NE!Öpüştünüz mü doğru söyle.

Karina'ya bakış atıp "Daha fazlası." dedikten sonra önümü dönüp uyumaya karar verdim,çünkü alkolden başım çatlıyacak gibi ağrıyordu.Uyandığımda 5. ders'e gelmiştik gidip Giselle'i aramaya çıktım.Bu hafta komple alt bahçenin nöbetçisi Giselle'di

Bahçeye indiğimde Giselle'i görmem uzun sürmedi koşarak yanına gittim.
Ningning:Merhaba Hocam,nasılsınız?
Giselle:İyidir,Ningning senden?
Ningning:Benden de iyi hocam teşekkürler.

Giselle'e veda bile etmeden alt kat merdiveninden yukarı doğru çıktım,bana çok soğuk yapıyor nedenini bilmediğim şekilde,sınıfa gittiğimde telefonumu çıkartıp Giselle'e yazma kararı aldım.

_______________________

Ningning:Neden bana soğuk davranıyorsun!

Hepiniz böylesiniz.

Obje gibi kendinizi tatmin etmek için kullanıp sonra biryerlere atıyorsunuz.

Neden duygularımla oynuyorsun.

Hoşunuza mı gidiyor!

_______________________

O bana soğuk davranırsa bende ona soğuk davranırım.

Teachers Pet~NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin