Sıraya kafamı koyup uyuduğumda,kafamda ki el ile tırsıp uyandım.
Giselle'in eliydi,anlamıştım...Aldırış etmeden geri uyumama devam ettim.Kalktığımda 5. dersin tenefüs zil sesine kalkmıştım.Koridora çıktığım da birsürü öğretmen vardı Giselle'i gözüme kestirmem zor olmuştu,öğretmenler odasına gittiğimde Giselle'i alt merdivenden gelirken görüp,yüzümü koca bir gülümseme doldu.
Beni gören Giselle yanıma geldi.
Giselle:Buyur Ning birşey mi dicektin?3 ders önce koynumda olan kişi,gelip bana soğuk davranıyor...Toplum içinde olduğumuz için çok takmadım.
Ningning:Hayır...Gidicekken Giselle elimi tutup,elime bir kağıt tutuşturdu.
Yukarı merdivenlere doğru koştum,Sınıfın kapısını açıp sırama oturdum.
Kağıdı açıp okudum;Bune?!Sanki temizlikçisiyiz...
Kağıdı cebime koyup,uyumaya başladım.Karina:Ningning!Hadi kalk okul çıkışı!
Gözlerimi kısarak açıp,etrafı yokladım.
Çantamdan telefonumu çıkarıp fermuarı kapattım.Çantamı sırtıma takıp merdivenlerden koşarak indim.
Aşağı indiğimde,derin bir nefes alıp yürümeye başladım.Evim zaten yakın olduğu için hemen geldim.Aklıma Giselle'in notu geldiği için eve geldiğim an üstümü değiştirip,saçımı düzleştirdim.
Saat 2 buçuk olduğu için gidene kadar 3 olucaktı.
Yürümeye başladığım an içim de bir tereddüt oluştu,gitsem mi,gitmesen mi?...
Kendi kendime düşünürken zaten Giselle'in evine gelmiştim.Kapıyı tıklatıp beklemeye başlattım.İçerden rimeli akmış gözaltları morarmış bir kız çıktı.
Ningning:Giselle?...
Giselle buyur şeklinde arkaya çekildiğinde içeri girip salona geçtim.
Yerde duran bira şişeleriyle bakıştıktan sonra Koltuğa geçip oturdum.
Ningning:Giselle,iyi misin?...
Giselle:Ben özür dilerim Ningning.
Nedenini bile soramadan evin karanlığı içinde Giselle,koltuğa oturdu.
Göğüsüme yaslanıp yatmaya başladı.Ningning:Neden özür diliyorsun.
Göğüsümden kalkıp yerden bira şişesini alıp yudumlamaya başladı.
Giselle:İçmek ister misin?...
Başımla onayladım,Giselle'in bira şişesini uzatmasıyla açıp içmeye başladım.
Giselle:Ningning...
Ningning:Efendim?
Giselle:Ben-...
Ningning:İlişkimizin uzamıyacağını düşünüyorsun ve ayrılmak istiyorsun değil mi?...Biliyordum hepiniz aynısınız.Giselle:Hayır,Ningning.
Ningning:Anlat şunu Giselle.
Giselle:Ben heteroyumGiselle'in sözlerinden sonra kafamı bira şişesiyle kırmak istedim ama tek yapabildiğim oturmaktı.Tüm bira şişesini kafama diktikten sonra ayağı kalktım.
Hiçbirşey demeden evden çıktım.
Evin yanında ki marketten sigara aldıktan sonra sahile doğru ilerledim.
Normalde asla sigara içmem,ağızıma bile sürmem ama bugün diğer günlerin aksine sadece kendime zarar vermek istiyordum.Sahile geldiğimde boş bir banka oturup denizin soğuk melteminde gözümü kapatıp ağlamaya başladım.
Giselle'den.
Ningning sözüme devam etmeme izin vermeden evden çıkıp gitmişti.
Hetero'yum fakat senin için Lezbiyenim...
diyemeden yüzüme kapanan bir kapıyla baş başa kalmıştım.
Ningning'in beni kırmak istemediğini çok iyi biliyordum,biraz daha yanımda dursaydı bağırıp çağırabilirdi,ama o olgunca davranıp gitmeyi tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers Pet~Ningselle
Fanfictionİngilizce öğretmeni olan Giselle ve ona takıntılı aşık olan Ning Yizhuo.