Tekrardan 1 saat bekledikten sonra Giselle ve doktorun içeri gelmesiyle ayağı kalktım.
Doktor:Giselle'in durumu çok iyi,taburcu işlemlerini yapıp eve gidebilirsiniz.Doktora gülümsedikten sonra Giselle'in eşyalarını toplamaya başladım.
Giselle:Ningning,yapma lütfen ben toplarım.
Ningning:Nasıl yapıcaksın bu halinle.Giselle birşey demeyip önüne döndü.
Giselle:Ningning...Beni bırakmayı düşündün mü?..Giselle'in dediklerini duyduktan sonra yerimde dona kaldım.
Ningning:Giselle lütfen...
Giselle:Özür dilerim.Arkamı dönüp Giselle'e sahte bir şekilde gülümsedikten sonra tüm eşyaları toparlayıp odadan çıktık.
Giselle ile taburcu işlemlerini yaptıktan sonra evine doğru gittik.
Giselle:Anahtar sende mi?
Ningning:Bende.Pantolonumun cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.
Giselle'in eşyalarını yere koyup kapıyı kapattım.
Giselle:Bu evin duvarları üstüme geliyor.
Hiçbirşey demeden çantaları ve eşyaları Giselle'in odasına bırakıp salona geçtim.
Koltuğa oturup konuşmaya başladım.
Ningning:En çok özür dilemesi gereken kişi benim.
Giselle hiçbirşey demeden halıyı izliyordu.
Ningning:Özür dilerim Giselle.
Giselle:Bir daha asla olamıyacak mıyız?Giselle sanki daha birsürü şey söylemek istiyor gibiydi ama cümleler boğazına düğümlenir gibi konuşamıyordu.
Ningning:Hayır Giselle,sen benim hâla sevgilimsin.
Giselle:Peki,sen benim hâla sevgilim misin?..Giselle'e doğru yaklaşıp göğüslerine yaslandım.
Ningning:Olmasam bile kalbimdesin.
Giselle'in yüzünü göremesem bile gülüşünün yüzünde olduğunu hissedebiliyordum.Giselle:Okula gitmiyecek misin?
Ningning:Zaten bitti okul.Sen bu haldeyken seni nasıl bırakabilirim?
Giselle:Dün bırakmıştın.
Ningning:Özür dilerim.
Giselle:Ayrılmayalım Ning.
Giselle'e daha sıkı sarıldım,çok geçmeden Giselle uyumuştu bile.Onu rahatsız etmeden yavaşça kalkıp eczaneden ilaçları almaya gittim.Döndüğüm de Giselle kalkmıştı bile.
Giselle:Beni bıraktın sandım.
Giselle'e kocaman sarıldıktan sonra asla ayrılmamak istedim.
Ningning:Nasıl bırakabilirim.İlaçlarını almaya gittim.Giselle ilaçları poşetten çıkarıp,sürahiden suyu bardağa boşaltıp ilaçları içti.
Ningning:Bir günde bu kadar hap ağır gelicek.
Giselle:Sıkıntı değil.Giselle soğuk davranıyordu,tekrar ve tekrar hastalığına vermek istiyordum ama yapamıyordum.
Ningning:Hep böyle mi kalıcaz?
Giselle:Nasıl?
Ningning:Bilmemezlikten gelme lütfen.
Giselle:Özür dilerim Ningning,ben çok özür dilerim.Giselle ağlamaya başlayıp kendine masaya vuruyordu.
Ellerinden tutup kendime yasladım.
Ningning:Tamam,bitti,geçti artık ben ve sen varız sadece...
Giselle kendini rahat bırakıp bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers Pet~Ningselle
Fanfictionİngilizce öğretmeni olan Giselle ve ona takıntılı aşık olan Ning Yizhuo.