6

397 25 42
                                    

Giselle'in çıkmasıyla derin bir nefes alıp,Winter'a söylenmeye başladım.
Ningning:Ya Winter,kızım senin aklın hiç mi çalışmıyor,yoksa yok mu?
Winter:Nerden bilebilirdim içerde olduğunu?
Ningning:İnsan bi bakar içerde kim var kim yok diye!

Winter'a söylendikten sonra kafamı sıraya koyup uyumaya başladım.
Karina'nın arkadan beni dürtmesiyle uyandım.
Ningning:Noluyo ya!?
Karina:Karşına bak!Rehberlik dersi.
Karina'nın sözleriyle tahtaya baktığımda,karşımda Giselle'i görmemle şok olmuştum!Ders Matematikti oysa ki.

Giselle:Ah biliyorum çocuklar.Sizi çok sıktım fakat ders programına baktığımda sizinle rehberlik olduğunu gördüm.

İçimden"sizinle günün 24 saati dersim olsa gözümü kırpmadan izlerdim" dedikten sonra Giselle'e bakmaya devam ettim.

Giselle:Bu dersimizde rehberlik yapıcaz sıkıntılarınızı paylaşabilirsiniz.Elimden geldiği kadarıyla yardım ederim.

Giselle'in bana yavaş yavaş adımlarını fark ettiğim an önüme dönüp kitap karalamaya başladım.
Giselle,Karina&Winter'a bakış attıktan sonra,yanımın boş olmasından faydalanıp yanıma oturdu.
Onu görmemle gözlerim büyümüştü.Utancımla kenara çekilip, yüzümü gizlemeye çalıştım.
Giselle:Rahatsız olduysan kalkabilirim.
Ningning:Hayır,ne haddime.

Giselle,söylediğim söze gülüp boğazını temizlemesiyle konuşmaya başladı.

Giselle:Ningning,afedersin ama seni rahatsız eden bir öğretmen mi var?...

Söylediği sözler beynime öyle bir kazınmıştı ki donup kalmıştım.

Giselle:Hey!Ningning!
Ningning:Ha,pardon,bu aralar kafam çok karışık.
Giselle:Peki...
Ningning:Hayır beni rahatsız eden birisi yok,bunu nerden çıkardın?
Giselle:Teacher's Pet?Story'in..

İçimden "Ben o storyi komple unutmuştum..." diye geçirirken konuşmaya başladım.

Ningning:O şarkıyı sadece sevdiğim için kullanıyorum.

Giselle,gine bana o bakışı atıp,yüzüme yakınlaşmaya başlamıştı.
Ningning:Cidden sizden birşey saklamıyorum Bayan Aeri.

Giselle,yüzüme daha daha yakınlaşmıştı.Sınıftan birileri görse öpüşüyoruz sanar,ama sınıfın pek umurunda değil gibi gözüküyordu.
Giselle:Hani sizli bizli konuşmuyorduk bayan Yizhuo?!

Sıcak nefesini dudaklarımda hissetmemle erimiştim,bir anda dudakların yapışsam ne yapabilirdi ki?!
Ningning:Pardon hocam,unutuyorum.
Giselle kulağıma doğru yaklaşıp konuşmaya başladı "Aklın çok başka yerlerde Yizhuo,bizi unutmanı istemiyorum."

Biz?biz diye birşey mi vardı!
Kendi kendime düşünürken,bu sefer onun bana yaptıklarını ben ona yapıcaktım.
Giselle'in çekilmesiyle ben ona yaklaşmaya başladım,ama Giselle benden farklı şekilde arkaya doğru kaçmıyordu aksine gözlerimin diplerine kadar bakıyordu.
Ningning:Neden benden kaçmıyorsun Aeri?
Giselle:Aramızda ki çekimi görmezden gelemem Ning...

Tam Giselle,dudaklarını dudaklarıma değdirecekken sınıftan bir çocuk konuşmaya başladı.
X:Hocam!Ben dersleri anlamıyorum ne yapayım.
Giselle:Rehberliğe git.
X:Ee gittim kaç kez.
Giselle:O zaman beynini yıkat.

Giselle'e gülümsedikten sonra yarım kalan işimizi devam ettirmek istiyordum ama sanki o pek istemiyordu,o beni saçma tatmin alıcı bir obje olarak görüyor,ben ise onu hayatımın aşkı..
Ben kendi kendime düşünürken Giselle bacağımı sıkmasıyla ona doğru döndüm .

Giselle:Derslerine iyi çalış Ningning'cim.

Cilveli beceremem ama cilveli şekilde konuşmaya çalıştım.
Ningning:Emrinize amadeyim.

Giselle bana göz kırpıp öğretmen masasına doğru yol aldı.
Karina:Ayy!konuşamadım derste çığlık atıcam öpüşün artık.
Winter:Yalnız Giselle fena yanmış sana,git bi söndürrrrr!
Ningning:Embesil çocuk konuşmasaydı öpücekti.Birde birşey daha söyledi.
Karina:Ay ne söyledi!!!
Ningning:"Aramızda ki çekimi görmezden gelemem,bizi unutmanı istemiyorum" dedi
Winter:Yuh ama ben artık birşey demiyorum zaten siz evlenmişsiniz.
Karina:Şakamısın kızım sen!Ohaaaaa!!!

Teachers Pet~NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin