Nefisenin her sinirlendiğinde Aleyin yanına oturmasıııııı😍🫶🏻
BU BOLUMU 72. BOLUM OLARAK DUSUNEBILIRSINIZ🫶🏻
*Aleyna*
Sabah gözümü açtığımda Nefisenin yüzü ile karşılaştım. Yüzü yüzümün çok yakınındaydı. Nefeslerimiz birbirine değiyordu. bir bacağı benimkinin üstündeydi. uyanırsa rahatsız olacağından yavaşça kalktım ve onu izlemeye başladım.
*Birkaç gün geçer*
Oyun saati gelince hep beraber oyuna gittik. Merve ve Nagihan bugün oynayamıyacaktı. bu demek oluyordu ki sadece ben ve nefise oynamak zorundayız. çok oyuna çıkacaktık. eşleşmeler yapıldı ve oyunları oynuyorduk.
Nefise birkaç kere doktorun yanına gidip geldi bacağı sakattı sanırım.
Durum 11-10 maviler ondeydi ve nefise-hilmicem çıkacaktı. kazanırlarsa bayrağa cıkacaktık.
Oyun başladı seda ilk defa nefiseyi hız olarak geçmişti. nefise bacağı ağırdığından eski hızında değildi ama genede fark yoktu hemen arkasındaydı.
Hilmicemi çıkarttıktan sonra yere oturduğunu gördüm. yanına gidip su uzatacakken bernanın coktan yaptığını gördüm.
İyi niyetli olduğunu biliyordum ama istemsizce sinirlendim. Bernaya ne oluyordu? Takım arkadaşı bendim.
Bu düşüncelerden sıyrılıp oyunu izlemeye devam ettim. Son bir sembol kalmıştı ve Nefise onu da devirerek beraberliği getirdi. Durum 11-11 olmuştu sonunda.
Takım oyunu uzattığımız için sevinirken gözüm Nefiseye kaydı. Kendisini dizlerinin üstüne bırakıp yere eğildi.
Nefiseye yaklaşıp yanına çömeldim. Nagihan ve Mervede gelmişti. Nefise bacağının ağrısından ağlıyordu.
Nefise: Bacağım acıyor!
Nagihan: Tamam hadi sen yat bir uzan şöyle. bırak ayağını doktor soğutsun.
Nefiseyi sakinleştirmek biraz zor olmuştu. Hiçbir şey demesemde yanından ayrılmak istemiyordum. O yüzden yerde yanında kaldım.
Kavga etmiş bile olsak kimsenin sakatlanmasını istemem.
Nefiseyi izlemeye devam ediyordum. Doktor spreyi sıktıktan sonra kaldırıp bizim benche oturduk.
Nefisenin yanına oturdum. Son bir tur kalmıştı. Sonunda Nefise sakinleşince son tura çıkacağını söyledi.
Nefise: Şu son tura bir çıkıyım ayağımı bantlayın
Aleyna: Nefise çok ağrın varsa çıkma. sakatlanma
*Nefise*
Aleynanın sesini duyunca başımı yana çevirdim. Yanımda olduğunu fark etmemiştim.
Nefise: Yok biraz geçti çıkıyım o yüzden
*Aleyna*
Başımı sallayıp önüme döndüm. Nefise bize lazımdı o yüzden itiraz etmedim. Sadece sakatlanmamasını istiyordum.
onu bir anda neden bu kadar düşündüğümü anlayamasamda içimden kendimi sakatlandığı için insani bir dürtüyle yaptığıma ikna etmiştim.
Son tura çıktık. Nefise önde ben arkasında koşuyorduk. Damla önüme geçmişti ama çok arkada kalmadan bayrağı çıkarttım. Sercan ve Hilmicem geldi.
İlk atıcılar Nefise ve Hilmicemdi. Onlar atışı yaparken kenardan sıramı bekliyordum. Benchlerin sesi cok yüksekti herkes destek veriyordu.
Sonunda bizim sıramız geldi. hızlıca dizip ben ve Sercan atışa başladık.
Kenardan Nefisenin sesi kulağımı dolduruyor ve kendime olan güvenimi arttırıyordu.
*Nefise*
Hilmicem ile kendi bölümümüzü bitirdik. Her şey Aleyna ve Sercana kalmıştı. Kenardan onlara destek olmaya devam ediyorduk.
Nefise: Haydi Aleyna hızlı gell! Öndesiniz Aleyna!
Sedaların 2 sembolu kalmıştı. Bizim takımın ise 4. Tam oyun gitti diye düşünürken Sercan ve Aleyna arka arkaya atmaya başladı.
Son sembolün de düşmesiyle tüm takım sevinçle oyun alanına daldık.
Kendimi bir anda Aleynanın belini sarmışken buldum. Dengemizi kaybedip yere düştük.
*Aleyna*
Sercan son sembolü de düşürünce tüm takım sevinçle bağırmaya başladık.
Bir anda güçlü bir kol beni belimden tutup döndürdü. Yere düştüğümüzde Nefise olduğunu anladım. Nefise yerden kalkınca kolumu tutup beni de kaldırmaya çalıştı.
Nefisenin elini kolumda hissedince yüzümün kızardığını hissettim.
Herkes birbiriyle sarılırken Nefise bana yaklaşınca onu geri çevirmedim ve sarıldım.
*Nefise*
Oyunu kazandığımız için çok mutluyduk. Aleynayı yerden kaldırmaya çalıştım. Ardından Aleyna da geri çekilmediği için sarıldım. ama 2-3 saniye sonra geri çekildim. Aramızda hala bir samimiyet yoktu
*Aleyna*
Nefisenin böyle yapacağını biliyordum zaten o yüzden pek umursamadım. Murat konuşma yaparken aklım hala Bernadaydı. Nefise ile olan ilişkileri ilgimi çekmişti.
Tabi sadece meraktan yoksa banane ya
Muratın Nefiseye sembolü verdiğini duyuca kendime geldim ve takımla beraber bende alkışlamaya başladım.
Murat: Güneştesiniz o yüzden iki takımda gidebilirsiniz.
Tam adaya dönmek üzere araçlara binecektik ki..
Berna: Nefise bir gelebilir misin?
Bernanın sesiyle Nefiseye baktım. Nefise onun yanına doğru ilerlerken gözlerimi kısarak Bernaya baktım. Ne istiyordu?
Birkaç gün bölümler geç gelebilir kusura bakmayın yoğunum ama elimden geldiğince boş kalınca yazıyorummm. Bugünki bölüm 600 kelime oldu yani iyi okumalarr yorumlarınızı bekliyorummm🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALNEF/Enemies to Lovers...
Fiksi PenggemarAdada nefretle başlayan ama zamanla aşka dönüşen bir hikaye...