12. Bölüm

439 17 15
                                    

*Nefise*

Oyun alanına gelmiştik. İlk tur eşleşmeleri yapıldı. Ben ve Berna eşleşmiştik. Parkura başladık.

Ortak engelin girişine önce gelmiştim. Nefeslenmek için yavaşladığım sırada Berna arkadan gelerek omzuma çarptı ve tünelin içine düşmeme sebep oldu.

Kendisi de üstümde duruyordu.

*Aleyna*

Parkurun kenarında Nefiseyle koşarken ortak engelde Bernanın Nefiseyi düşürdüğünü gördüm. Biraz çapraza gidip onları izlemeye başladığımda gördüğüm görüntü sinirimi tepememe çıkartmıştı. Berna Nefisenin üstünde duruyordu.

*Nefise*

Bernanın kolları göğüs kafesimin üstünde olduğu için zar zor nefes alıyordum

Nefise: Berna

Berna yavaşça sırıtıp yüzüme biraz daha yaklaştı. Beni öpecekti.

*Aleyna*

Bernaya daha fazla katlanamazdım.

Aleyna: Nefise çık artık şu tünelden

*Nefise*

Aleynanın sesiyle Berna bir anda kendine geldi ve hızla üstümden geçip koşmaya başladı. Önüme geçmişti. Atışlara da önde başlıyordu.

Atışlara geldiğimde başlamadan önce bizim kenara baktım. Aleynanın sert bakışlarıyla karşılaşınca bundan vazgeçip atışlara başladım.

Bernayı yakalamıştım. Ama önde geldiği için Berna kazandı.

*Aleyna*

Nefiseye sinirle bakıyordum. Çok sinirlenmiştim. Bernayla tünelde ne olmuştu? Ona olan sinirimi bir şekilde belli etmem gerekiyordu. O yüzden sanki sayının gidişine sinirlenmişçesine kızdım

Aleyna: Nefise odaklan biraz. Kafan Bernayla tüneldeki anda kaldı sanırım ha?

Nefise: Ne diyorsun Aleyna ne alakası var ya

Aleyna: Odaklanarak atmadın bu yüzden 11-10 geriye düştük

Nefise: Odağım yerimdeydi Aleyna. Ayrıca ne yapabilirim herkes sayı kaybediyor bana mı patlayasın tuttu?

Aleyna: Garanti sayıya yenildin.

Nefise: Çık sen oyna Aleyna. Hiç uğraşamacağım şimdi seninle

Nefise benchin arkasından geçip uzaklaştı. Kavga etmeyi sevmiyordum ama şimdilik sinirim biraz yatışmıştı.

Skor 11-11 idi. Bir kadın bir erkek çıkacaktık. Bugün ben ve Nefisenin atışları iyiydi o yüzden ikimizden biri çıkacaktı.

Nefise: Aleyna çıksın. Çok istiyor ya oynamayı.

Aleyna: Ne alakası var Nefise. Sen çık daha hızlısın.

Nefise: Yok ya sen çık. Odağımı beğenmiyorsun ya hani

Aleyna: Of uzatma Nefise

Nefise: Laf atmayacaktın o zaman

Aleyna: Atmadım zaten.

Takımın oylamasıyla Nefise çıktı. Oyunu 11-11 de kaybetmiştik. Atışçımız Nefiseydi ama ilk oyunlardaki atışı gibi atamamıştı.

Kaybetmenin verdiği sinirle benche gelip başını benche yasladı.

Atakan: Elinden geleni yaptın Nefo boşver

Nefisenin sağında durmuş onu izliyordum. Ardından kafasını kaldırıp denize (? nehir mi okyanus mu neyse işte) doğru yürümeye başladı. Yanımdan geçerken omzuma çok sert olmayan ama niyeti belli olan bir omuz attı.

Takımların dağılmasını bekledikten sonra Nefisenin yanına gittim.

Aleyna: Nefise konuşabilir miyiz?

Nefise bana bakmayarak konuştu

Nefise: Ne istiyorsun Aleyna?

Nefisenin yanına oturup yüzüne baktım. O da sonunda bana bakmıştı.

Aleyna: Bernayla olan oyunu kaybettiğinde bağırdığım için üzgünüm. Sadece oyun gittiği için sinirliydim

Nefise: Sırf bir sayı için böyle tepki vermeyeceğini ikimizde biliyoruz Aleyna

Nefise: Gerçeği söyle. Bana neden sinirlendin?

Aleyna: Sana sinirliydim çünkü...

Nefise: Çünkü ne?

Kelimeler ağzımdan çıkmıyordu. Bernadan kıskandığımı söylersem hislerimi çok mu belli ederdim?

Aleyna: Çünkü...

...

Berna.

Nefiseye baktım. Dudaklarının yukarıya doğru hafifçe kıvrıldığını görebiliyordum. Verdiğim cevap hoşuna gitmişti.

Vücudunu bana doğru çevirdi ve hala gülümserken yüzüme yaklaşmaya başladı

Nefise: Neden peki

Yüzümün alev alev yandığını hissedebiliyordum. Artık tek istediğim dudaklarını hissetmekti. Yutkundum.

Yüzüme daha da yaklaştı. Dudakları dudaklarıma çok yakındı. Ufacık bir hareket etse birbirine değecekti. Fısıldayarak konuştu

Nefise: Yoksa sen... Beni kıskandın mı?

Derin bir nefes aldım. Ya şimdi söyleyecektim ya da asla.

Aleyna: Evet. Seni kıskandım.

Nefise sırıttı ve yüzüme yaklaştı. Sonunda dudaklarımı dudaklarımda hissetmemle kalbimin atışı 2 katına çıktı. Yavaşça karşılık vermeye başladım.

Durmadan öpüşüyorduk. Sertleşmeye başlamıştık. Elimi Nefisenin boynuna götürdüm. Parmaklarımı ensesinde gezdirdim.

Selamm uzun zamandır yazmamısım valla
Bir soruyla geldim bu defaa

Nefber mi shipliyorsunuz Alnef mi??

Cevapları bekliyorumm

ALNEF/Enemies to Lovers...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin