Bölümü bu bölüm olarak düşünün🫶🏻
*Nefise*
Yeni oyuna gelmiştik. Bugünkü oyun denge oyunuydu. Biz takımca dengede biraz zayıf gibiydik.
Oyun başladı ve gerçekten de dediğim çıktı. bireyselde sadece Aleyna 2 sayı alabilmişti.
Çiftlilere geçtik. Durum 11-3 idi. Aleyna ve Atakan çıkıyordu şimdi. Aleyna Berna ile uzun süre dengede kalmayı başarmıştı.
Gözüm artık oyundan çok Aleynanın fiziğine kayıyordu. Kendime gelip bu düşüncelerden sıyrıldım.
O sırada Aleyna düştü ve avantaj mavi takımın oldu.
Nefise: Olsun Aleyna eline sağlık gel gel
Biz oyun gitti diye düşünürken Atakan Ogedayı yendi ve avantajları eşitledik.
Ogeday ve Aleyna çıkacaktı.
Aleyna en sonunda Ogedayı düşürüp sayıyı aldı. Durum 11-4 oldu.
Şimdi ben ve Sercan çıkacaktık. Rakibim Seda idi.
Dengede kalmayı bir süre başardık. en sonunda ikimizde koşmaya başladık.
Vücudum suya temas ettiğinde ilk düşenin ben olduğunu anlamıştım. Fakat birkaç saniye sonra Seda ablanın kafamın üstüne düşmesiyle gözüm karardı.
*Aleyna*
Seda Nefisenin tam başının üstüne düşmüştü. Nefisenin birkaç saniye çıkmadığını görünce benchden kalkıp yanına doğru yürüdüm. O sırada Berna ile göz göze geldim.
Heryerde bitiyordu bu kızda. Ama şimdi onu düşünmeyip Nefiseye baktım.
Aleyna: İyi misin Nefise
Nefise: İyiyim iyiyim sadece bir anlığına gözüm karardı.
Çıkmasına yardım edecektim ama Batuhan çoktan elini tutmuştu.
Nefisenin sudan çıkmasını bekledim ve beraber benche yürüdük.
Aleyna: istersen bir buz tutalım
Nefise: Yok iyiyim ben böyle
Daha fazla üstelemedim. Zaten oyunu da kaybetmiştik. Bu durağan oyunlarda pek başarılı değiliz.
*Nefise*
Aleynaya iyiyim demiştim ama başım ağrımaya başlamıştı. Bir an önce adaya dönüp yatmak istiyordum.
Adaya dönerler
*Nefise*
Adaya döndüğümüz gibi barakaya geçtim. Islandığımız için kıyafetimi değiştirdim gerçi zaten çok seçenek yoktu.
Kendi yatağıma geçip yatmaya başladım.
Nagihan: Nefo hayırdır bu saatten yatmışsın. Gelsene yanımıza sohbet ediyoruz
Nefise: Yok Nagihan Abla ben biraz dinlenmek istiyorum
Nagihan: Tamam o zaman sıkılırsan gelirsin.
Nagihan gidince barakada tek kalmıştım. Gözümü kapatıp uyumaya çalıştım.
*15 Dakika Sonra*
*Aleyna*
Nagihanlar hep beraber sohbet ediyorlardır diye barakaya döndüm. Tek başıma olacağımı düşünürken Nefisenin yattığını gördüm.
Nagihanlarla olmamasına şaşırdım. Benim yer yatağım onunkinin yanındaydı.
Dizlerimi toplayıp oturdum. Genelde burda tek otururken çok sıkılırdım ama şimdi Nefiseyi izlemeye başladım.
Yüzünü, burnunu, saçlarını... Derken gözlerim dudağına kaydı. Hemen kendimi toparlayıp gözlerimi Nefisenin üzerinden çektim.
Bir süre daha böyle oyalandım. Çok ses çıkartmamaya çalışıyordum. Çünkü Nefiseyi uyandırmak istemiyordum.
Nefisenin omzundaki dövmesini incelemeye başladım. Kesinlikle aurasını belirleyen şeylerin başında gelirdi. Güçlü kollarının üzerindeki dövme.
Nefise yavaşça hareket etmeye başladığında gözlerimi ondan kaçırdım. Onu izlerken yakalanmak istemiyordum.
*Nefise*
Uyandım. Oflayarak gözümü açtım. Yanımda birinin olduğunu fark ettim. Yüzüne bakmama bile gerek yoktu. Fiziğinden Aleyna olduğunu anlamıştım.
Birşey diyecektim ki Nagihan Ablanın gelmesiyle sustum.
*Aleyna*
Nefise ağzını açtığında ne diyeceğini merakla bekliyordum ki barakaya Nagihan geldi.
Of bu anlarda tam beni bulurdu zaten.
QODMFO Nagihan anın içine etti diyenlerr🙌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALNEF/Enemies to Lovers...
FanfictionAdada nefretle başlayan ama zamanla aşka dönüşen bir hikaye...