Dide ne yapacağını bilemez halde baktı.
En sonunda " o zaman ilaçları asla aksatmıyacaksın abla söz mü" diyip serçe parmağını bana uzattı." söz" dedim anında. " o zaman çıkabilirim değil mi " diyip dideye baktım. Dide başını sallayıp onayladı beni.
Oya öne atılarak " ben sana aldığımız kıyafetleri getiriyim " diyip koltuğa ilerledi. Koltuktan siyah bir poşet alıp yanıma geldi. Ben de o sırada ateşin yardımıyla oturur pozisyona geldim.
Abim " biz işlemleri halledelim sen giyin güzelim " diyip Oya, Derin ve dide hariç herkesi dışarı çıkardı. Oya üstümü giyinmeme yardım ederken dide kolundaki serumu falan çıkardı.
Üzerime siyah kapşonlu ve siyah kargo pantolonla yelek son olarak da siyah şal takmıştım
Telefonumu alıp odadan çıktık. Odadan çıktığımda beni beklediklerini gördüm.
Talha ve ateş yanıma geldi. Onlardan destek almak için kollarını bana uzatmışlardı, ben de ellerimi kollarına koydum ve yürümeye başladık. Önde üçümüz arkada abimler ve dide geliyordu.Dide önüme geçip durdurdu beni. Ona soran gözlerle baktığımda ilaç kutularını bana verdi. "Bunlar ilaçların kullanmayı unutma unutursan dide sana küsecekmiş" diyip güldü. Abim yanımıza gelip ilaçları aldı. Ben o sırada dudaklarımı büküp derine baktım.
Talha ve ateşten ayrılıp derinin hizasına geldim. Minik ellerini tutup ona " teyzecim bana küsecek misin?" Dedim.
Derin başını beni onaylar gibi baktı.
"İlaç içmeyince hasta oluyorsun teyze eğer ilaç içmezsen sana küserim." Diyip kaşlarını çattı."Peki ilaç içersem annen seni bana verir mi fıstığım " diyip yanağını öptüm.
Derin hızla annesine baktı. Annesi gülerek bizi izliyordu. Sonra başını hafifçe olumlu anlamda salladı.Derin " verirmiş" dedi bu sefer kahkaha attım. Sonra onu kucağıma aldım ve yürümeye başladım. Oya'nın bana bağırmasını umursamadım.
Arabanın oraya geldiğimde yorulmuştum. Harbiden ilaçları içmem gerekiyordu. Derini kucağımdan indirdim ve diğerlerini bekledik.
Beğenmeyi unutmayın