10. bölüm

6 3 0
                                    

Ne düşündüğümü farkedip hemen kendimi toparladım.

2 saat sonra

Tim ve abimler gitmiş, biz de alışverişe gitmek için hazırlanıyorduk.

Derin pembe kısa kollu ve bol bir elbise giymişti. Çok tatlı gözüküyordu.

Oya üzerine Kahverengi uzun kollu bir üst  altına da Kahverengi tonları çizgiler  olan beyaz bir etek giymişti yanına da Kahverengi bir çanta ayakkabı olarak açık kahveye yakin topuklu ve açık kahve tonunda şal takmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oya üzerine Kahverengi uzun kollu bir üst  altına da Kahverengi tonları çizgiler  olan beyaz bir etek giymişti yanına da Kahverengi bir çanta ayakkabı olarak açık kahveye yakin topuklu ve açık kahve tonunda şal takmıştı. Muhteşem gözüküyordu.

Ben de koyu kahverengi bir elbise giymiştim beline siyah bir kemer takmıştım ve siyah şal takmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben de koyu kahverengi bir elbise giymiştim beline siyah bir kemer takmıştım ve siyah şal takmıştım. Ayakkabım da siyah topuklu giymiştim

 Ayakkabım da siyah topuklu giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıkmış caddede yürüyorduk. Bu gün hava sıcak olduğu için dondurma aldık, derin ortamızdaydı.

Yaklaşık 20 dk. sonra avm'ye geldik ilk önce derinin ısrarları ile oyun alanına gittik gondola binmek istiyordu ama tek binemiyordu bu yüzden ben de onunla bitmiştim. Derin de benim gibi gondola aşıktı. Biz gondola bindikten sonra Oya bizi videoya aldı çok derinle değişik hareketler yapıyorduk. Derinle gondoldan indik ve Oya sürekli bize bakıp gülüyordu elinde telefon hala bizi çekiyordu galiba. Telefondan sesler geliyordu ve bu hayra alamet değildi.

Derinle bakıştık ve oyanin yanına yaklaştık ama Oya hala gülüyordu.

" Oya iyi misin knk gülmekten domates oldun " diyip oyaya yaklaştım o sırada Oya telefonda biseyler yaptı yanına gidip baktım ama bakmaz olaydım. Abim ateş ve meyra gülüyordu. Pardon gülmek az kalır neredeyse anırıcaklar ve arkadan baya yüksek seste gülme sesleri geliyordu.

Ateş yine gevezeligini konuşturup " abla çocuk mu oldun bi de Derini alet etmişsin " diyip tekrar gülmeye başladı.

Sabır çekip abime tatlı bir şekilde bakıp " abicim zahmet olmazsa " diyip durdum.

Abim dudağının sol kısmını sinsi bir yavaşlıkta kıvırdı.  Yavaşça ateşe yaklaşıp bir anda ense köküne vurdu, çıkan ses ile herkes gülmeye başladı abim bana bakıp göz kırptı o iş halloldu der gibi ben de kafamı hafif sola eğip eyvallah abicim der gibi kafa hareketi yaptım.

  O da güldü, ekranda başka yerlere bakarken gözlerim binbaşı
Savaşla buluştu, bana gülümseyerek  bakıyordu.

Gülüşüne kurban olduğum çok güzel gülüyordu.

Düşündüğüm şeyleri fark edince
bakışlarımı telefondan alıp Oya'ya döndüm, gülmekten kıpkırmızı olmuştu ve hala pişkin pişkin sırıtıyordu.

Oya'dan bakışlarımı çekip masum masum bakan derine döndüm.

" Gel teyzesinin balı biz çarpışan arabaya binelim anan da burada kalsın.
Çarpışan arabaya bindikten sonra kafeye gideriz.

Anan çikolata yemene izin vermiyordu değil mi? Biz de çikolatalı pasta yiyelim sonra markete gider evde yemek için çikolata alırız. Hadi gel bebeğim " diyip elimi uzattım. Gözleri parlıyordu mutluluktan hemen elimi tuttu ve yürümeye başladık.

AVUKATIN ASKERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin