Evet hikayemizin yeni bölümü sizlerle. Bayramdan dolayı biraz geç oldu yoksa daha erken atacaktım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar :)
3. Bölüm
Karabey Konağı
(Sabah olmuştu Yağmur gözlerini açtığında odasında olduğunu fark etti. Terasta uyuya kaldığını ve Barışın onu odasına getirdiğini anladı yataktan kalktı üzerini değiştirdi ve aşağıya indi.)
-Yemek Odası-
(Herkes yemek masasına oturmuş kahvaltı ediyordu. Yağmur masaya doğru gelip oturdu.)
Yağmur - Günaydın
Meryem - Günaydın kızım.
Zeliha - Günaydın nasıl gece rahat uyuyabildin mi?
Yağmur - Evet çok rahat uyudum teşekkür ederim.
(Barış yemeğini bitirmişti. Masadan ayağı kalktı.)
Barış - İzninizle benim şirkete gitmem lazım.
Ahmet - Barış dur.
Barış - Ne oldu baba?
Ahmet - Otur oğlum birşey konuşacaktım sizinle.
Barış - Tabi baba dinliyoruz.
Ahmet - Aslında Yağmur kızım seninle ilgili birşey söyleyecektim.
Yağmur - Tabi efendim dinliyorum sizi.
Ahmet - Ben biraz düşündüm de hani sen bildiğim kadarıyla hukuk fakültesi mezunuydun değil mi?
Yağmur - Evet hukuk fakültesi mezunuyum. Ankara da okudum ama pek bir yerde çalışmaya fırsatım olmadı.
Ahmet - İşte kızım sana fırsat bizim şirket de işe başlayabilirsin hem kafan da dağılmış olur.
Yağmur - Gerçekten mi? Bu çok güzel bir fırsat benim için bana böyle bir fırsat verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Ahmet - Kızım biz geleceği parlak olan herkese fırsat veririz senin gibi Akkıllı bir kızı da aramızda görmek bizi mutlu eder.
Barış - Ne yani şimdi şirkette işe mi başlayacak?
Ahmet - Evet aynen öyle olacak.
Hatta isterse hemen şuan seninle şirkete gelebilir.
Yağmur - Evet çok isterim.
Meryem - Ee hadi kızım sen çık hazırlan Barış seni bekliyor beraber gidersiniz şirkete.
Yağmur - Tamam hemen geliyorum.
(Yağmur odaya çıkar.)
Barış - Baba bu zaman işe alma zamanı bile değil. Ayrıca kızın eğitimini bilmiyoruz bizim şirkette ki herkes özel seçilmiş kişiler. Her biri okulunu ya yurtdışında okumuş yada biricilikle bitirmiş yaa bu kız nasıl onlara bir olacak.
Ahmet - Oğlum ben kararlarımdan vazgeçmem. Böyle olacak dediysem olacak. Hem ayrıca kız okulunu birincilikle bitirmiş çok da başarılı olacak ben eminim.
Barış - Tamam baba sen nasıl istersen öyle olsun. Ama şimdiden söylüyorum torpil yok. Hata yaparsa kovarım.
Ahmet - Hee oğlum tamam tamam.
Barış - Ben arabada bekliyorum.
(Barış arabaya geçti birkaç dakika sonra Yağmur da arabaya bindi.)Yağmur - Kusura bakma beklettim.
Barış - Sorun değil görüşe göre daha çok bekliyeceğim.
Yağmur - Yok ilk gün diye böyle oldu merak etme bekletmek bir daha
Barış - Kesin öyledir eminim.
Yağmur - Dün gece için teşekkür ederim.
Barış - Ne oldu ki dün gece?
Yağmur - Beni odama sen götürmedin mi?
Barış - Hee ondan mı bahsediyorsun evet ben götürdüm.
Yağmur - Başka ne olacak sanki?
Barış - Bilmem hatırlamadığım birşeyi mi oldu acaba diye düşündüm.
Yağmur - Benimle gizemli gizemli konuşmayı bırakır mısın lütfen.
Barış - Tamam tamam sakin ol şaka yaptım. Rica ederim sen öyle uyurken bırakıp gitmek içime sinmedi.Karabey Holding
(Barış ve Yağmur şirketten içeriye girdiler yağmur şaşkın şaşkın etrafına bakıyordu.)
Yağmur - Çok büyük bir yermiş burası.
Barış - Evet öyledir. Şimdi onu bir kenara bırak. Benim kendime göre kurallarım var bunlara uyarsan sevinirim.
İlk olarak şu kapıdan girdiğimiz anda iki yabancıyız. Sen çalışansın ben patronum. Buna göre davranacaksın. Bana Barış bey diyeceksin.
Yağmur - Merak etme zaten öyle olacak.
Barış - Hee ayrıca hiçbir işi yarım bırakmak yok ben çok dakik bir insanım herşey tam dediğim zaman dediğim anda hazır olmak zorunda.
Yağmur - Tamam emredersin.
(Yağmur geçip yerleşmeye başladı. Diğer çalışanlar gelip Yağmurla tanışıyolardı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Oyunu
RomanceBirbirini hiç tanımayan iki gencin yolunu kader nasıl birleştirecek. Bu kader oyununa karşı Yağmur ve Barış yan yana mı duracaklar?