Bebekler Geliyor Part2

524 57 120
                                    

Sınır geçildiğine göre beklemenin bir anlamı yok hazır elimde bölüm varken iyi okumalar bebeklerim...

Sınır: 100 yorum 35 oy

♡♡♡

  Söz veriyorum...

Hayat çok garip değil miydi? Her şeyiyle, tümüyle...

Sürprizlerle doludur

Ama o sürprizler bazen de kötü sonuçlanabilir öyle değil mi?
Çaresizlikle sonuçlanabilir...

Jungkook hangi duyguyu yaşaması gerektiğini bilmiyordu. Sevinecek miydi? Üzülmesi mi gerekiyordu?

Sadece ağlamak istiyordu. Başka hiçbir şeyi değil, sadece ağlamak...

Şimdi doğumhanenin önünde yere çökmüş ve başını elleri arasına almış bir şekilde öylece duruyordu.

Kendi kendine sayıklıyordu
Söz verdi, Jin hyung söz verdi bana, onları kurtaracak, söz verdi...

Hala ne yapacağını, ne hissettiğini bilmezken endişeyle kapattı gözlerini;
Jimin'in kollarında bayılmadan önceki sözleri bir kabusmuşcasına zihninde yankılanıyordu.

Bana bir şey olursa onlara iyi bak...

Hayır dedi Jungkook, böyle bir şeyin ihtimali bile olamazdı. Onlar neleri neleri atlatmışlardı, şimdi yine bu savaştan galip çıkacaklardı.

Buna inancı tamdı. Bu hastaneden güzeller güzeli sevgilisi ve ikiz bebekleriyle beraber el ele çıkacaklardı.

Jin ameliyata girmeden önce Jimin'de gözlemlediği kadarıyla bebeklerin beklenenden iki hafta kadar erken geleceklerini söyledi. Ama bu bir o kadar da riskliydi çünkü bebekler ikiz oldukları için ufacık bir reflekste bile çok büyük kötü sonuçlara yol açabilirdi.

Elbette normal doğum olmayacağı için de sezaryen doğum ise daha da zorlu geçecek dedi Jungkook'a.

Elbette elimden geleni yapacağım ama sende burada sağlam olup onlara destek olmalısın demişti.

Jungkook'un zihni allak bullaktı. Gözlerinde artık akacak yaşın kalmadığını hissetti. Hem Jin'in söyledikleri, hem Jimin'in söyledikleri ağır hasarlar bırakmıştı. Gözünü kapattığı an Jimin'in sedyeye yatırılırken zorla avuçlarından kayıp giden küçük elleri geliyordu gözünün önüne...

Jungkook'un başına ağrılar durmaksızın akın ederken çatık kaşlarıyla yerde, duvarın dibinde öylece duruyordu. Sıktığı yumruğuyla sakinleşmeye çalışırken omzuna dokunan eli hissetmedi bile.

"Jungkook..."

Jungkook hala dönüp de Taehyung'a bakmazken, Taehyung tekrar seslendi.

"Jungkook, lütfen güçlü ol"

"T-tae ben bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum. Lanet olsun benim yüzümden-"

"Hey! Senin yüzünden olan hiçbir şey yok, asla kendini suçlama"

"Ama Tae-"

"Jimin'in ilk hamile olduğunu nasıl öğrendim biliyor musun?"

Jungkook kızarmış gözleriyle Taehyung'u onaylayınca, Taehyung aylar öncesine gidip sanki o anı tekrar yaşıyormuş gibi gülümsedi.

"Senin yanına, Amerika'ya gideceği zaman ağır bavulu tek başına kaldırmış ve kanaması olmuş biliyor musun?"

Jungkook kocaman açtığı gözleriyle korkuyla bakarken tekrar kendine küfretti. Jimin'in yanında olamadığı her ana küfretti.

"Bende çok şaşırmıştım o gün"

"Keşke Jimin'imin hep yanında olsaydım. Her anım onunla olsaydı, ben b-ben çok kötü birisiyim, çok kötü bir babayım"

"Böyle düşünme-"

"Baksana Taehyung, benim yüzümden bebeklerimizi bile kaybediyormuşuz!"

"Ben bunu sen kendini suçla diye anlatmadım şapşal. O çok güçlü, bebeklerine sımsıkı sarılıyor. Demem o ki boşuna burada ağlayıp üzülme. Kalk ve güçlü ol. Jimin uyandığında seni böyle mi görsün ha? ikizler babalarını böyle mi görsün?!"

Jungkook çattığı kaşlarıyla küçük bir çocuk gibi duruyordu. Taehyung'a bakarken cidden ne yapacağını bilmiyordu. Bunu bir kez daha anladı.

İkili yerde oturmaya devam ederken Jeon Ailesi ve Park Ailesi gelmişti yanlarına.

Bayan Park koşup Jungkook'a sarılırken  diğer aile üyeleri de endişeyle Jungkook'un başına toplandılar.

"Anne..."

"Şşş oğlum ağlama"

Jungkook Bayan Park'ın kollarında hüngür hüngür ağlarken küçük çaresiz bir çocuk gibi hissetti.

"Ağlama oğlum, neden ağlıyorsun? Aileniz büyüyor, artık baba oluyorsunuz, neden ağlıyorsun?"

Jungkook'da bilmiyordu neden ağladığını. Bayan Park parmaklarıyla Jungkook'un göz yaşlarını silerken o da duygulanmıştı.

"Güçlü ol ki Jimin de güçlü olsun oğlum. Hadi sil o gözlerini, güçlü ol"

Jungkook büzdüğü dudağıyla beraber göz yaşlarını sildi ve ardı ardına başını aşağı yukarı salladı

O güçlü olacaktı; ailesi için, Jimin için güçlü olmak zorundaydı...

~

Bölüm sonu!

Bu bölümler biraz kısa olacak, tek seferde yazıp da sıkıştırmak istemiyorum.

Öptüm, yeni bölümde buluşalım

👶🌸👶

Best Liar | Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin