Iyi okumalar bebeklerim...
Yorum sınırı: 123
Her şeyin sıradan olduğu bir gün daha.
Sıradan dediysem öyle sakin, huzurlu, güneşli günlerden de bahsetmedim tabii ki...Artık Jimin ve Jungkook için sıradanlaşmış bazı olaylar vardı; mesela bebeklerin hiç durmadan artık çıkmak istercesine ardı ardına hiç durmadan Jimin'e tekme atmaları, Jimin'in aniden değişen duyguları, aşırı duygusallığı ve bunlarla tek tek hepsiyle ilgilenen çıtır baba Jungkook gibi...
Artık 9. aya girdiklerinden beri ayrı bir telaş içinde olan ikili ilk kez deneyimledikleri bu muhteşem anların her birini an be an kayıt altına alıyorlardı. İlerde izlemek için çok güzel bir video olacağına emindiler.
Şimdide Jimin yatağa uzanmış bir şekilde her zamanki olduğu gibi elinde kamerasıyla bebekleriyle beraber konuştuğu bir video çekiyordu.
Elini artık kocaman olmuş karnından bir an bile çekmezken küçük parmaklarıyla da minik minik masajlar yapıyordu.
"Bebeklerim... çok az kaldı kavuşmamıza, ben çok heyecanlıyım biliyor musunuz?"
Jimin muhteşem bir tebessümle bebekleriyle konuşurken adeta gözleri parıldıyordu.
Baba olmak çok yakışmıştı ki...
Jimin bebeklerinden aldığı geri dönütle kocaman gülümsedi. Tekrardan tekme attı minik bebekler.
Jimin en son kameraya el sallayıp kaydı tamamladı, yandaki komodinin üzerine koydu ve yataktan zorlukla kalkıp makyaj masasının önüne geçti.
Her akşam olduğu gibi şimdi de akşam rutinini yapıp uyumayı planlıyordu.
Eğer işler planladığı gibi gitseydi...
Yüzünü bir güzel nemlendirip lip balmını sürdükten sonra üzerine geceliğini geçirdi ve bu sefer telefonuyla beraber geçti yatağa.
İkiz bebekleri olduğu için her hareketin ×2 etkisini yaşıyordu. Eh tabii ki bununda üstesinden kolaylıkla geliyordu çünkü biricik sevgilisi Jungkook her anında her zaman yanıbaşında olurdu.
Jimin elindeki telefonla son günlerde çokça yaptığı gibi anne bebek videoları izlemeye başladı. Bu videolar onu hem çok rahatlatıyor, hem de aynı durumları bebekleriyle yaşamanın güzel hayalini kurdurtuyordu.
Bu çok güzel hissettiriyordu...
Jimin büyük bir ilgiyle videoyu izlerken karnından gelen tekmeyle yüzünü buruşturdu. Bazen bebekler çok acımasız olabiliyorlardı.
"Şşş bebişlerim sakin olun, biliyorum çok sıkıldınız ama- ahh"
Jimin dolan gözleriyle karnını ovuşturup bebeklerinin sakinleşmesini bekledi ama bir türlü geçmeyen ağrıyla dolmuş gözlerini bırakıverdi.
O sırada Jungkook alt katta dönem projesini tamamlamak için çalışma yapıyordu ve artık yatma vaktinin geldiğini düşünüp yukarı, Jimin'in yanına çıkmaya karar verdi.
Önce mutfağa uğradı ve kendi ve jimin için birkaç atıştırmalık hazırladı. Belki bu gece bir film bile izleyebiliriz diye düşündü. Elinde kaselerle yukarı çıkarken merdivenlerde duyduğu Jimin'in acı dolu inlemesi ayaklarını olduğu yere kilitledi, neredeyse beyni durmuş gibiydi.
O an elinden yere düşen kaseleri umursamazken koşarak hızla odaya girdi ve Jimin'in ağladığını görünce telaşla yanına gitti.
"Segilim, Jimin'im iyi misin noldu? Neden ağlıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Liar | Jikook ✔
FanficJimin masanın üzerinde bulup içtiği hapın ağrı kesici değil de erkekler için özel hazırlanan hamilelik hapı olduğunu öğrenince ne yapacağını bilemez ✨️25.11.2023 #kookmin etiketinde 1. ✨️3.12.2023 #jikook etiketinde 14.