Önceki bölümü okumadıysanız okuyup gelin bakalım
Sınır: 101 yorum
İyi okumalar...
°
"Jimin şimdi biz senin eve geçiyoruz, sende git işte Jungkook'u da alıp hazırlan falan. Akşam buluşuruz tekrardan ben mesaj atacağım"
"Tae bu iyi bir fikir öyle değil mi? Oldukça heyecanlıyım"
"İyi hatta çok iyi Jimin'im aman sakın sende heyecandan doğurma. Daha var o ana"
"Peki tamam, sen mesaj atarsın o zaman dediğin gibi"
Taehyung Jimin'i onaylayınca jimin koluna taktiği sevgilisiyle yürüyüşe çıktı. Temiz hava almak iyi gelecekti ikiliye
Sahil kenarında kol kola sarılarak yürüyorlardı"Sevgilim?"
"Hm?"
"Kızımız olursa ismi ne olsun?"
"Ahahha Jungkook şimdiden bunu mu düşünüyorsun?"
Jungkook'ta aynı şekilde gülümseyince bu sefer Jimin'in ellerini tuttu sımsıkı
"Merak ediyorum, napabilirim ki? Çok da heyecanlıyım aşkım. Kim bu yaşta baba olmuş ki?"
Jimin'in anlık olarak yüzü düşmüştü. Başından beri korktuğu Jungkook'un genç yaşta baba olma meselesi aklını kurcalıyordu
"Evet haklısın, sen daha kendin çocuksun"
"Hey! Ben genç çıtır bir babayım tamam mı?"
Jimin Jungkook'un deli dolu hallerine kıkırdamış, onu onaylamıştı.
O genç çıtır bir babaydı bir kere!"Ailemsin sen benim Jimin, sen o güzel mucize bebeğimiz... çok seviyorum hepinizi"
"Biliyorum Jungkook, siz de benim güç kaynağımsınız. Sen olmadan, bebeğimiz olmadan yaşayamam. İyi ki sen sevgilim"
Jungkook eğilip Jimin'in alnını öperken fısıldadı
"İyi ki sen sevgilim, iyi ki..."
~
Akşam;Tae♡
Hadi minnie,
her şey hazır sizi bekliyoruz"Hazırlarmış sevgilim"
Jimin aynadan makyajını yaparken Jungkook'a baktı. Giydiği siyah takım elbise o kadar çok yapışmıştı ki... Jimin biraz daha incelemeye devam ederse bebeklerinin partisine geç kalabilirlerdi. O yüzden aklındaki arsız düşünceleri silip ayağa kalkıp Jungkook'a sarıldı.
"Jimin, iyisin öyle değil mi? Her şey yolunda mı?"
"Hani bir daha gömlek giymeyecektin?"
Jungkook gülümseyerek elleriyle Jimin'in karnına masaj yaparken ilgiyle sordu ama Jimin'den bambaşka bir cevap aldı üstelik gayet de rahattı, sadece biraz ilgi görmek istiyordu. Bunu da yeterince belli etmişti Jungkook'a
Jungkook, Jimin'in yüzüne, saçına, boynuna, burnuna kısaca her yerine minik minik öpücükler kondurdu. Buna daha fazla da devam edebilirdi ama gitmeleri gereken bir parti vardı.
"Gömlek giymemi seviyorsun sanıyordum"
"Hmm çok!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Liar | Jikook ✔
FanficJimin masanın üzerinde bulup içtiği hapın ağrı kesici değil de erkekler için özel hazırlanan hamilelik hapı olduğunu öğrenince ne yapacağını bilemez ✨️25.11.2023 #kookmin etiketinde 1. ✨️3.12.2023 #jikook etiketinde 14.