*** I will fight...we will fight ***

10 1 1
                                    

Dívám se na tu jedinou větu a můj mozek jakoby zamrzl. Jako ve snu se zvednu, ale skoro okamžitě klesám na kolena. Snažím se nadechnout, ale moje plíce nespolupracují. Srdce je jako v kleštích. Sakra musím dýchat, musím dýchat... 

Potřebuji dostat do plic ten životodárný kyslík, ale nedaří se. Propadám panice, moje smysly se začínají zamlžovat. Cítím jen obrovský strach a paniku. Někdo mi vezme telefon z ruky a já jen okrajově vnímám jeho hlas a stále se snažím nadechnout. Podaří se mi zaostřit na jeho obličej a podívat se do jeho očí.

Louis reaguje okamžitě jakmile se Chloe sveze vedle pohovky na kolena. V jejím obličeji není žádná barva, její hrudník se těžce zvedá a on vidí jak se snaží bojovat o kyslík. Vidí ten strach v jejích očích, kdy nemůže dýchat tu paniku. Bere telefon z jejích rukou a podává ho v rychlosti Liamovi, než si klekne k ní a vezme její obličej do svých.
"Chloe zlato, soustřeď se na můj hlas" snaží se přimět jí aby ho vnímala.

"Dýchej lásko, musíš dýchat. Jsem tady s tebou. Pamatuješ už na to nejsi sama" Chloe se pevně chytí jeho rukou a zhluboka se nadechne.
"Ano tak je to správně hodná holka" Louis ji pevně obejme a hladí jí po zádech, zatím co se její dech uklidní a ona může opět normálně přemýšlet.

Nechá se malou chvíli konejšit v jeho náručí, než se pomalu odtáhne i když se jí vůbec nechce a on jí očividně také nechce pustit a lehce se usměje potom co zamručí na znamení nesouhlasu.
Pohledné na jeho obličej a pak se rozhlédne kolem sebe. Všichni je s napětím v obličejích sledují a ona se  lehce usměje potom co se jejich obličeje uvolní. Ano není na to už sama, všichni jsou tu a společně to zvládnou.

" Děkuju Louisi už je to pryč." věnuje modroočkovi lehký polibek.
"Nemusíš děkovat zlato, naprosto jsi mě vlastně nás všechny vyděsila" Louis jí polibek vrátí a pomůže jí zpět na pohovku, jelikož její nohy začínají protestovat proti té nepohodlné pozici na kolenou.

Louis si Chloe usadí k sobě a zabalí jí do své náruče a ostatní už klidnější se usadí kolem.
Louisovi ruce se kolem ní obmotají ještě pevněji, když telefon který má Liam stále v ruce se opět rozezní.
Chloe natáhne ruku a čeká až jí Liam telefon podá. Vidí nesouhlas v jeho obličej stejně jako u ostatních.

" Chloe prosím.." Louis se snaží jí přesvědčit aby nechala telefon Liamovi, ale ona je neoblomná.
" Zvládnu to, už jsem v pořádku. Teď už jsem připravená" pohladí ho po ruce a znovu natáhne ruku k Liamovi.
Ten jí telefon podá, ale zůstane stát hned vedle ní a Louise.
Ona se rozhlédne ještě jednou kolem sebe a odemkne telefon.
I když je v bezpečí v jeho náručí, neubrání se prudkému nádechu, když spatří na displeji fotografii. Jejich společnou fotografii. Foto s posledního koncertu.
Cítí jeho pevné obětí a ví že bude bojovat, společně budou bojovat.

" Who first. Choose "

Nebudu to nijak okecávat. Další kapitola na světě a začíná nám opět přituhovat. Tak snad se bude další kapitola líbit 😅

With love...

Vaše Nath...

SALVAGE *L.T.*Kde žijí příběhy. Začni objevovat