05+
kapinin onundeyim
(21:09)ayaz
kimsin?
05+
benden baska kim sana kapinin onundeyim diye mesaj atiyo
ayaz
sanane?
05+
sinir etme beni
asagi gel hadiayaz
emir veriyor bi de ya
saka misin sen05+
ayazim
asagi gelir misin hadi
konusalimayaz
heh soyle yola gel
ama gelmem
seni dinlemek istemiyorum05+
nasil gereksiz bi sey icin aramizin bozuldugunu bilmen lazim
ayaz
beni cagirdigin yerde baska kizla opusuyosun aynen ya cok gereksizmis
05+
bi gelsen her seyi anlaticam zaten
benim hicbi sucum yokayaz
tamam geliyorum
ne diyeceksin cok merak ediyorum
bu arada
kimin numarasindan yaziyosun yine05+
sayende yeni hat aldim
malum her yerden engel yedigim icin
hadi gel
görüldü (21:13)Yatağımdan kalkarak odamdan çıktım. Bir yandan gelmesine sinir olurken diğer yandan da onu göreceğim için heyecanlanmıştım. Kendime bile söylemiyordum ama bu bir hafta içerisinde onu çok özlemiştim.
Çıkmadan önce anneme, arkadaşım gelmiş diyerek haber vermiştim. Yavuz'un ikinci gelişiydi, ve hep böyle geç saatlerde geldiği için annem şüphelenmeye başlamıştı. Çünkü daha önce hiçbir arkadaşım bu saatlerde arabayla kapıma gelmemişti.
Dolaptan hırkamı alarak dış kapıya ilerlemiştim ve apartmana çıkmıştım. Yavaş yavaş havalar soğumaya başlamıştı, kış geliyordu artık.
Merdivenlerden indiğim sırada kalbim onu her gördüğümde ki gibi çok hızlı çarpmaya başlamıştı ve bu hissin vücudumda yarattığı etkiden nefret ediyordum. Daha doğrusu Yavuz'un üzerimden yarattığı etkiden nefret ediyordum.
Binanın kapısını aralayıp dışarı çıktığımda ellerini cebine sokmuş tam karşıya park ettiği arabasına yaslanarak gelişimi izlemişti. Sokak lambasının aydınlattığı yüzü her zaman ki gibi çok etkileyiciydi.
Karışısında durduğumda mesafeli kalmaya özen göstermiştim. O gün ki olay hala aklımdaydı ve düşündükçe sinirlerime engel olamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavuz (bxb)
General FictionAyaz, bir akşam okulun homofobik çocuğuna mesaj atarak aşkını itiraf eder.