emir
ayaz
ayaz
baksana
alooooayaz
noldu
emir
biz yine mehmet serefsiziyle kavga ettik amk
ayaz
ya yeter
bi durun sizde
su an yeterince derdimiz var dikkatimizi size veremeyizemir
derdin ne yine senin yarram
ayaz
anlatirim sonra
kavga nasil olduemir
amin oglu omuz atinca dayanamadim laf attim o da karsilik verince birbirimize girdik su yeni gelen rehberlikciye gonderdiler o da kutuphaneyi bize temizletti
ayaz
enayiler bi de kutuphane temizlemisler NSHSNSHSNGSNSGSN
niye bu kadar kavga ediyorsunuz kiemir
ne bilim amk
ayaz
en buyuk asklar nefretle baslarmis emircim 😉😉
bilemicem yaaaniiemir
sikerim belani cocuk
bende de mide var herhaldeayaz
he he
nerdesin sen su anemir
bahceye cikiyorum
kantinden 2 soda kapip gelayaz
ayy tamam
kutuphanede ne oldugunu da anlatirsinemir
o boktan anlari hatirlamak istemiyorum ama neyse
cabuk gelYavuz'dan
Mehmetle bahçede otururken Emir ile ettiği kavgayı anlatıyordu. Tam bu sırada karşı banka oturmak üzere olan Ayaz ve Emir dikkatimi çekmişti.
Memo da farketmiş olacak ki kavga ettiği çocuğa çoktan ters ters bakmaya başlamıştı."Neden bununla bu kadar dalaşıyorsun?"
Mehmet bakışlarını Emir'den çekip bana yöneltmişti.
"Oğlum sinir oluyorum anasını satayım."
"Bu kadar sinir de fazla, abartmayın." dediğimde şaşırmış bir ifadeyle karşılık vermişti.
"Abartmayın derken? Böyle sakin haller senin işin değil ama, hadi hayırlısı."
Haklıydı aslında, normal de olsa Memo'ya bulaşıyor diye bende dahil olurdum o kavgalara. Ama işin içinde Ayaz vardı, onun yakın arkadaşıyla böyle dalaşmak istemezdim.
"Artık sakin takılmaya karar verdim."
Mehmet dalga geçer gibi dediğime gülerken benim canımda onunla uğraşmak istemişti.
Bir Emir'e bir Mehmet'e bakıp aklıma gelen şey ile sırıttım.
"Siz fena yakışırsınız haa. Ayarliyim mi sana, ister misin?" derken gözlerimle karşı bankı işaret ediyordum.
Mehmet de sabır diler gibi kafasını sağa çevirmiş, ardından belamı sikicekmiş gibi bana bakmaya başlamıştı. Bakışlarıyla Ayaz'ı işaret edip konuşmaya başlamıştı.
"He amına koyduğumun salağı, yanındakinide sana ayarlayalım. Dörtlü takılırız hatta."
Duyduğum şeyle bir anda buz kesilirken umursamamış gibi gözükmeye ve şakaya vurmaya çalışmıştım.
"Ne alaka şimdi? Ben senden bahsediyorum."
"Uğraşma anasını satayım benimle."
Konuyu kapatmak en iyisi olduğu için bir şey dememiştim. Bakışlarımı karşıya yönelttiğimde Ayaz ile göz göze gelmiştik ve bu içimde durup dururken bir şeylerin hareketlenmesini sağlamıştı.
Daha önce hiç kimseye karşı böyle bir şey hissetmemişken şimdi bir anda hayatıma girip bu duyguları ilk defa tatmama sebep olduğu için kendi kendime kızıyordum.
Hala kendime itiraf edemediğim şeylerle biraz daha kendi içimde savaş verecek gibiydim.
(Oylamayi ihmal etmeyinn💕💖)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavuz (bxb)
General FictionAyaz, bir akşam okulun homofobik çocuğuna mesaj atarak aşkını itiraf eder.