Hepimize iyi okumalar. Yorum ve oylarınızı bekliyorum.
🖤
Ben Havin. Bu benim hikayem. Çaresizliğin hikayesi. Derman bulmaya çalışıp dermanı bulamadan dah da dibe batmanın hikayesi....
Her şey bu mesai ile başladı :
"abayım... Bu sana son mesajım. Artık aşkımız için savaşmamıza gerek kalmadı. Çünkü ben birbaşkası ile evleniyorum. Biliyorum hep bunun hayalini kurduk birgün evlenicektik evet ama dedem beni bir başkası ile evlendiriyor. Bunu ben de hiç istemezdim abay ama elimden de bişey gelmiyor. Seni de daha fazla hayallerinle oynamak istemiyorum. Bu akşam nişanlım var. Bundan sonra istesekte kavuşamayız abayım . Alıyormusun. Seni hep sevicem ilk günkü gibi hemde sana olan aşkım asla değişmeyecek abay. Ne yapsakta başaramayacağız artık. Umarım beni unutursun ve çok mutlu olursun... "
Mızgin'in abim abay'a atığı mesaj beni hayatımı hafeden son mesajdı.
Bu mesajı okuyan abim Mızgin'i nişanından 1 hafta sonra kaçırdı.Tabi bu haber bizim aile ve mizgin'in ailesine 10 gün sonra geldi...
HERŞEYİN BAŞLADIĞI AN.
Dedm konağın avlusunda oturumuş korumaları tembihlıyordu.
Dedem"o deli herifin ne yapacağini bilemeyiz. O yüzden bu konağata kuş uçmayacağ. Anlaşıldım. "
Korumalar hepbir ağızdan 'anlaşıldı ağam.' dediler terastan ayrılıp odama geçtim. Biraz düşündüm abimin yaptıklarını. Bizi nasıl bir duruma sokmuştu. Zaten bu iki aile birbir i ile pek anlaşamadı abim de iyi bok yemişti kızı kaçırarak.
Konağın içi büyük bir kapı çarpma sesiyle yankılandı. Olduğum yerde havaya sıçreyı verdim. Ardında 2 el silah sesi duyuldu ardında kalın bir erkek sesi
'Mızgin nerde berzan ağa?'
Hemen odamın kapısını açarak terasa çıktım ve avluya bakıp olayları anlamaya çalıştım. Dedemi, babamın, amcamın ve korumaların kısacası tüm konaktaki adamların başın silhı dayamışlardı. Deden burnundan soluyodu. Gerçi az önce adamlara güvenliği artırın demişti 'sözde'.
Adam görüş açıma girdi. Uzun boylu bir abamdı yüzünü görmedim tam olarak. Ardından beni fark etmiş olacak ki terasa baktı. Bir süre benimle göz temesı kurdu. Ardında dedemin konuşmasını yarıda kesip konuşmaya başladı.
"siz bize ne yaptıysanız bizde size aynısını yapacağız Berzan ağa. Bu böyle biline."
Dedemin konuşmasını dinleme lütfunda bile bulunmadı. Son kez konuştu "bu böyle biline Berzan ağa bu böyle bilene."Konağın kapısın dan çıkıp giti.
Dedemse sinirden ne yaptığını ve ne dediğini bilmez Bi halde yanındaki konumlara bağırıyor çağırıyor Du.
Dedem" size bu konaktan kuş uçmayacağ dedim!siz sizz emenet edilen canlara böylemi sahip çıkıyorsunuz.!!! Anlaşılan sözlerim pek ciddiye alınmamış. " bu sefer babam ve amcama bakarak konuştu" size korumaları artırın dedim bu Boran denilen deli herif kim bilir daha neler yapacak!. "
Adamın adı Boran mıymış. Hani şu bütün mardinin konuştuğu ferzan ağanın torunu Boran.
Dedem ababma dönüp konuştu." bir araba hazırlat. Çocukları da alın Diyarbakır da ki konağa gidin. "
Babam" sonra bütün Mardin de Boran denen deli heriften kaçtılar dedin öylemi baba. "
Azat amcam" abim doğru söylüyor baba korumaları artırırız."
Dedem" en başında dediğimi yapsaydınız bunların hiçbiri olmayacaktı. "
Dedi ve terasın merdivenlerinde yöneldi. Odalar terasın içindeydi. Gerçi kulasık Mardin konakları işte. Terasın merdivenleri bitince duvara yaslanmış olan beni fark eti.
Dedem" havin kızım bana bir kahve yap. "
" hemen dede. " dedem çalışma odasına giderken bende merdivenlere yöneldim. Aşağı indim. Mutfağa doğru yöneldiğim sırada amcam bana seslendi.
Azat amcam" Havin! "
Kafamı amcama çevirip efendim dercesine salladım.Azat amcam" Bu olaylardan haberin var oydu. "
" hayır yoktu amca sizinle birlikte öğrendim."
Azat amcam" seni hiç aramadı yani? "
Babam araya girdi." neyi merak ediyorsun azat. Daha öncede birçok kez sordun. Bilmiyor. "
Azat amcam" ben belki aramış tır haber vermiştir. Diye dedim. "
Babam" ben senin neden sürekli sorduğunu gayet iyi biliyorum azat. "
Azat amcam" niye sor-"
Dedem girdiği çalışma odasının kapısını serçe kapattı. Avluda oturan herkes terasa doğru döndü. Dedem ise hızlıca merdivenlerden iniyordu. Sanırım abim ile ilgili haberler var.
Dedem" aşiret toplanmış bizi bekliyor. "
Diyip başka bir açıklama yapma gereği duymadan kapının önündeki arabalardan birine bindi. Hemen ardımdan ise amcam ve babam armadalarına geçmek için hareketlendiler.
🖤
Reklamlardan sonra burdayız efenim..
Kitap hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionGerçek bir hikayeden uyarlanmıştır..... "Beni ağzımdan çıkan senin kulağına isabet etmiyorumu. Algımı seçiyorsun sen" Güldü ve gitti