Siyah kadar YANLIZ...
Mavi kadar SONSUZ...İYİ OKUMALAR 🥰
Gözlerimi açar açmaz giren beyaz ışık ile tekrar kapadım. Neresi burası?
Nerdeyim den?"Havin sonunda uyandın."
Gözlerim biraz daha ışığa alışınca yanımdaki sese kafamı çevirdim.
"Siz kimsiniz? Nerdeyim ben? Noldu bana?"
Tanımadığım adam elini durmam için havaya kaldırdı.
" Ben doktorun Ali ayrıca burasıda hastane."
"Ne işim var benim hastanede?"
"Araba çarpmış sana onun için Boran seni buraya getirdi."
"Boran kim?"
Adını Ali olduğunu öğrendim adam biraz şaşırmış halde bana bakarak sorularını sormaya devam etti.
"Boranın kim olduğunu hatırlamıyor musun?"
"Hayır ilk defa adıyorum"
"Hımmm. Tamam o zaman sana Bi tomografi çekelim sana daha detaylı konuşuruz."
Diyip arkasını dönüp gideceği sırada aklıma takılan şeyi sormak istedim "Şey beni buraya getiren adamla görüşe bilirmiyim?"
"Tabiki ama kendini fazla yorma olurmu"
Tama der gibi başımı salladım. Kapının kapanma sesi geldi ve ardından birinin kapıyı yaklaştığını duydum kafamı kapıya doğru çevirdim.
"Gel"Kapı açıldı ve içeriye 1.80
Boyunda kaslı esmer yeşil gözlü yakışıklı bir adam girdi. Yakışıklıymış ha acaba evlimi?"Beni görmek istemişsin"
Boran bumuymuş ben Berk falan sandım.
" Teşekkür etmek için."
" Beni hatırladın mı?"
"Hatırlamam mı gerekiyor? İlk defa gördüm dirini nasıl hatırlatayım ki"
"Anladım neyse ben seni daha fazla yormayayım sen dinlenmene bak."
" Beni hastaneye getirdiğin için teşekkür ederim sen görmeseydin belki öle bilirdim çok sağ ol."
Dedim gülerek sanki pişman mı oldu az önce o hayır beni hastaneye getirdiğine pişman.
" Bişey değil "
Diyip kalkıp gitti. Neyin tiribi bu. Sanki arkadaşım yada sevgilim Allah Allah.
O çıktıktan sonra içeriye hemşireler girdi ve beni tomografi çekmek için götürdüler. Odadan çıktığımda hala kapımı önünde durduğumu faketim. Neyi bekliyorsun gitsene.
Tomografi nin çekileceği odaya geldiğimizde hemşirelerin yardımıyla oturdum ve tomografi yiyip çektiler. Ardından odadan dışarıya çıktık.
O beni odanın dışında bekliyordu.
" sen hayatını kurtardığın herkesle bukadar ilgileniyormusun?"
Hafiften güldü gibi oldu ve arkama geçip tekerlekli sandalyemi itmeye başladı. Hiç konuşmadı bile. Kaldığım odanın yanına geldiğimizde kapıyı açtı ve içeriye kadar getirdi.
Yatağın yanına geldiğimizde ise bana baktı" kendin halledersin herhalde "
Diyip kapıdan dışarıyaıktı. Hayır getirdin buraya kadar bari yardımet. Öküz herif olucak.
1 saat sonra
Ben acıktım ya resmen karnımdan sesler geliyor. Nezaman yemek yicem ki.
Kapı açıldı birden içeri Boran girdi.
"kusura bakma elim doluydu kapıyı çalamadım. Aç mısın?"
Tamam azmnca söylediklerini geri alıyorum. İyi biribe benziyor gibi.
"Çok acıkmıştım. Teşekkür ederim."
Ben bu adama hep teşekkür mü dicem ya.
"Önce yemeğini ye sonra teşekkür edersin."
Tepsiyi getirip önüme koydu. Resmen bir kuş sütü eksik. Ben bu adamın hakını nasıl dicem.
Valla hiç sen de ye ayakları yapacak halim yok kıtlıktan çıkmış gibi yemeye başladım. Sanki diraz azmı bunlar. Kafamı kaldırdığımda yanımda ki sandalyede oturmuş vei izlediğini gördüm. Gülmsedim
" Sen de gelsene birlikte yeriz"Nezaketen sordum yoksa ne sorcam ben buna.
"Yok ben az önce yedim bide sen ve yemeğine arana girmek gibi bir niyetim yok."
Komik çocuk seni bide sırıtıyor. Okadarmı kıtlıktan çıkmış gibi yiyorum ya.
Kapı açıldı. Hayır burası yol geçen hanı gibi gireni çıkanı bitmiyor.
" Sonuçların çıktı Havin onun için geldim. "
Yemeği bir kenara bırakıp doktoru dinlemeye başladım. Kötü birleymi oldu. Ölüyomuyom acaba.
" kötü bişey mi oldu? Ölecek miyim yoksa?!"
" Yok şimdi değil"
" Yani ölecek mi?"
Ağzımda lafı aldın Boran ben de tam bunu yoracaktım.
" Her kes ölecek birgün."
Çok komik sen komedyen misin. Askalsın gerçekten ölüyordum burda.
" Ali şaka yapmayı kes sadede gel."
" Siz tanışıyomusunuz?! "
"Evet Ali benim yakın bir arkadaşım. Sonuçlar çıktı dedin peki nesi var Havin in?"
" kafasını çarptığı için geçici bir hafıza kaybı."
" Peki nezaman düzelir bu"
"inan bunu bende bilmiyorum"
Yoksa boranı komple mi unutu Havin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionGerçek bir hikayeden uyarlanmıştır..... "Beni ağzımdan çıkan senin kulağına isabet etmiyorumu. Algımı seçiyorsun sen" Güldü ve gitti