Her masal birgün biter...
_Bal_
İYİ OKUMALAR 💜
Mezarın başında oturmuş sadece konuşuyordum.
Umarım kimse beni böyle görmez." Artık yaşayıyormuş gibi hissetmiyorum annen. Herşeyi tam ortasında kalmış gibi hissediyorum annem..."
Gözlerim den akan yaşları elimi tersiyle sildim.
" Hiç birşeye yakın değil, hiçbir yere yol yok ama hepsinin tam ortasındaymış gibi.. Hepsini birden aynı anda yaşamanın ağırlığı var üzerimde anne. "
Gitikçe şidetlenen ağlamamı görmezden gelerek ve burnumu çeke çeke devam etim konuşmaya.
" Kendimi yaşıyor gibi değil sıkışmış gibi hissediyorum. Boşlukta gibi. Öyle savruluyormuşum gibi... "
Sesizlik her zamanki gibi.
Hayatın benden alıp götürdüğü ve yerini sala dolduramayacağım kocaman bir boşluk bıraktı bana.Bense bu yaraları kapatmaya için elimden geleni yapsamda başaramadım...
Elimdeki çiçekleri mezarlağın yanına diktikten sonra ayağakalktım yüzümde buruk bir gülümsemeyle " gitme vakti geldi anne. Yine gelirim seninle böyle uzun uzun sohbet ederiz."
Annemi yıllar önce bir trafik kazasında kollarımda kaybettim. Ne çok ağlamıştım o gün çok ağlamıştım geri dön diye ama annem geri dönmedi işte. O olaydan sonra hep annemin hayali ile yaşadım. Gerçi hala gördüğüm de oluyor.
" Havin hanım "
Gelen ses ile kala kaldım mezarlığın çıkışında. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Yani şimdi sen kimsin.
" Sız kimsiniz ve adımı nerden biliyorsunuz?! "
" Beni Boran bey gönderdi. Sizi almam için."
Uyuz herif resmen rahat bırakmıyo ya gelmicem dedim sana g-e-l-m-i-c-e-m
Bukadar basit işte neyini anlamıyor bu adam." Ben BORAN BEYİNİZE gelmiueceğimi söylemiştim. "
" Boran bey dediki gelmese kolundan tutun getirin. "
Gelde şimdi uğraş bunlarla ya. Ama ben biliyorum sana yapacağımı Boran efendi bekle sen bekle.
Kollarımı havaya kaldırdım biraz yükse ses tonuyla " e peki madem alım götürün o zaman. "
Diye beklemeye başladım adam sanki şaşırdı gibi normal canım sanki kaç kez böyle kendi ayaklarıyla gelen birini gördünüz ki hiç.
Yanındaki adamlara beni işaret ederek Bişeyler söyledi sonra iki adam koltuk altımdan tutu ayaklarım yerden kesildi. Ben Her yere böyle gitmeliyim...
Arabaya bindik 40 dk ardında lüks bir otelin önünde durdu arada.
Cidi Cidi otel ya burası. Şaka sandım ben. Al işte kendi ayağınlada geldin buraya ne yapacam şimdi.
"Buyrun Havin hanım bu taraftan"
Kafamı garson kıza çevirip gösterdiği tarafa baktım otelin kafesi. Kafe olur ya.
Gösterdiği tarafa doğru adım ladım bir iki adım sonra Boranı masada kahve içersek gördüm.
(Karşısına dikilip aklımdan geçen tüm küfürleri sayma fikri çık aklımdan.)
Karşısına gelince durdum kaşlarım çatık ona bakmaya başladım.
"Hayır anlamıyorum gelmiyorum ne anlama geliyor."
Biraz düşünür gibi yapıp
" Normal insan lar için gelmiyorum demek ama konu sensen geliyorum anlamına geliyor"Kahkaha atmaya başladı hayır ortada komik bir şey mi var benim mi haberim yok. İşim kötü yanı adamları da sırıtıyor. Onlara sert bir bakış atım yüzleri sertleşti tekrar.
" Ne istiyorsan söyle gitmek istiyorum seninle aynı ortamda kalmak istemiyorum."
"Ben de meraklı değilim sana. Otur şuraya."
Karşısındaki sandalyeyi gösterdi. Oturmadım tabi. Önüme bitane dosya fırlatı. " Bunu imzala"
Dosyayı elime alıp
" Bu ne?! ""Sözleşme"
"Ne sözleşmesi peki?! "
"Evlikil sözleşmesi. Seni gibi biriyle evleneceğimi mi düşündün gerçekten .Senin gibi biriyle asla evlenmem bunu bil yaban gülü."
Pislik
" Sanki ben seninle evlenmeye meraklıyım ölüyorum aşkından ya "Evrağı imzalamadan elimdeki alyansı çıkarıp yüzüne fırlattım. Artık kimse umrumda değil ne dedem nede abim herkes ne yapıyorsa yapsın. Baksınlar başlarını çaresine. Allahım ya sanki bana seçenek sundular da ben seni aradan seçtim illa bununla evlenecem diye Yarapim sabır.
Mekandan çıktığım gibi koşarak ilerlemeye başkaldım karşıya geçip buradan en kısa zamanda uzaklaşmak isyorum. Taam karşıya geçmeme 3 adım kala
sağdan gelen uzun ve derin korans sesi ve kocam bir karanlık....Reklamlardan sonra burdayız efem
Oy ve yorumları unutmayalım 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionGerçek bir hikayeden uyarlanmıştır..... "Beni ağzımdan çıkan senin kulağına isabet etmiyorumu. Algımı seçiyorsun sen" Güldü ve gitti