Bekleyen her şey bir gün
Solar ve ölür.
Bu bir Papatya da olabilir.
Veyahut bir umuta.
SABAHATTİN ALİİYİ OKUMALAR
💜🖤
Dedemler gideli 8 saat olmuştu. Onlar gitmeden önce aydınlık olan hava ise şimdi kararmıştı.
İçimde kötü bir his vardı endişe, Korku. Evet endişeliyim çünkü Dedemlerin ne zaman aşiret toplantıları bukadar uzun sürse o toplantıdan hiç iyi haberler gelmezdi.
Ve evet korkuyordum eğer bu olay kandavasına dönüşürse diye çok korkuyorum. Neyse kötü düşünceleri çağırmayacağım ki kötü olmasın.
Odamda oturmuş düşüncelere dalmıştım.
Bir anda telefonuma bildirim geldi. Hemen telefonu elime aldım ve mesajları kısmına girip kimden geldiğine baktım.
Azar amcamın oğlu ali abim den gelmişti. Şöyle diyorum mesajdaALİ ABİM:
Havin karardan haberin varmı?SİZ:
Hayır. Ali abi haberim yok neden yoksa kötü bişey mi var?Yoksa düşündüğüm şey başımıza mı gelmişti. Gerçekten kan davasına mı dönüşmüştü. Ali abimden haber beklerken kafayı yiyecektim. Ya orda dedeme, amcama yada babama bişey yapsalar. Derken bir bildirm daha düştü.
ALİ ABİM:
Yoldayız geliyoruz gelince anlatayım.Mesajı okuduktan sonra emin oldum ki kimseye bişey olmamış ve harkes iyi. Ardından ayaklandım ve odamdan çıktım merdivenlerden aşağıya indim. Avluda ki koltuklardan birinde oturmaya başladım. Benim indiğimi gören emel yengem ve deya abla da aşağıya indi. Emel yengem azat amcamın eşiydi deya da ali abimin eşiydi ve 3 aylık hamileydi.
Emel yengem "Bi haber varmı havin."
"yoldalar mış yenge tek bildiğim bu."
Yengem anladım derecesini başını aşağı yukarı salladı. Hemn ardında Konağın kapısı büyük bir gürültü ile çarpıldı. İçeri sinirden deliye dönmüş bir biçimde babam girdi. Ardından da dedem, amcam ve Ali abim içeri girdiler. Babam sinirden deliye dönmüş bir biçimde dedme dönüp konuşmaya başladı.
Babam " baba sen böyle bir şeyi nasıl kabul edersin!?"
Neyi kabul etmiş ki dedem. Artık neyi kabul ettiyse bilmiyorum ama herkes bu duruma çok
Sinirlendiği beliydi.Dedem" ne yapsaydın
Fırat bey!!!çocuklarım ın gözümün önünde öldürülmesi mi bekleseydim!!!!"Babam" hani kız benim kızım ya baba!! Bana yada Havine Bi soraydın en azından. "
Ne oluyor lan. Ben ne alaka. Ben size üzülüyordum ama asıl üzülmem gereken kişi ben mişim ya.
Dedm" senin kızına benim de torunum. Ben sana yada Havine sorsaydım sanki kabul mü edecek tiniz!! "
Dedi biri bana burda neler dönüyor Bi anlatsın artık ya. Tam konuşacaktım ki amcam araya girdi.
Azat amcam" babam haklı abi. Havini boranla evlendirmek ten başka çaremiz yoktu. "
" neeeeeee!!!!! "
Herkesin bakışları bana döndü. Bense hla dedemin nasıl beni o damla evledime kararı verdiğının şokundayım. Daha dün beni yut dışına iş için gönedmek isteyen dedem bugün geçmiş karşıma seni boranla evledirecez diyor ya. Bu nasıl.
" dede sen- nasıl- yani- biri bana Bi açıklama yapabilir mi?"
Ali abim " aşite içeride konuşurken ferzan ağa yani boranın dedesi haber yollamış. Bu iş burda bitmeyecek her iki aileden kanlar dökmeden haletmeyiyiz diye. Zaten önceden de bu iki aile arasında çok kan döküldü daha fazla kan dökülmesin. Boran ile havini evledireceğiz.aşite büyükleri kabul edince de Dedem de kabul ettti."
Nasıl ya? Nasıl yani? Resmen kim vurduya gittim ya ben. Ben de havin sem bu boran asla ama asla evlenmem.
Bağıra bağıra konuştum.
" Ben boran denen deli herifle ölsemde
e-v-l-n-m-e-m!!! "Dedim heceleyerek. Avlufaji herkes bana döndü. Ben se yutkundum. Evet hiç dedene karşı çıkmazdım. Dedem se herkesin dedesi gibi beni istemediğim şeylere zorlamaz, bana herkes gibi kızlar okuyamaz,
Kızlar şunu yapamaz bunu yapamaz
Gibi cümleler de kurmadı. Çünkü benim dedem beni çok severdi. Herdes dedeme bu kızı senin başını önüne eğecek dedi. Ama dedem onları dinlemez Di.Ve şimdi gelmiş bana diyoki boran 'la evleneceksin diyor.
Bir anda dedem bana hızlı adımlarla yaklaştı ve elimi kaldırıp bana bir tokat atı.
💜🖤
Bir reklam arası efenim.
Sizce havin boranla evlenir mi?
Yorumlara bekliyorum.Yorum yapmayı ve oy vermeyi uyutmayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionGerçek bir hikayeden uyarlanmıştır..... "Beni ağzımdan çıkan senin kulağına isabet etmiyorumu. Algımı seçiyorsun sen" Güldü ve gitti