-Yıl 2000-
23 Aralık bir kız çocuğu doğmuştu. Annesi kızını ağlayarak seviyordu, babası mutluluktan olduğunu düşünüyordu. Kızın annesi kızını babasına verdi. Öpüp kokladı kızını, kocasına sarıldı ve tuvalete gitmek istediğini söyledi. Kadın doğum haneden çıktıktan sonra bir daha geri dönmedi.
Babası karısının arkasından ağladı. Kadın gençti bu yaşta bir kızla ilgilenemezdi. Babası hastaneden ayrıldı. Kızına artık kendisi bakacaktı.
Yıllar sonra kız artık büyümüştü artık sekiz yaşındaydı. Babası şirkette kızıyla mesaisinin bitmesini bekliyordu. Kız babasına "Baba cüzdanındaki bu güzel kadın kim" dedi. Babası cüzdanını aldı ve kızına "O senin annen güzel kızım bazı nedenlerden dolayı yanımızda..." derken sözünü kızı kesti "Baba beni çocuk olduğum için kandırmaya çalışma. Annem ne öldü ne de bazı nedenlerden dolayı yanımızda yok değil, annem bizi terk etti baba bunu biliyorsun bana demelisin ben senin kızınım yalan söyleme" dedi. Babasının gözleri dolmuştu.
Kızın babası kapıdan çıktı. Kız koltuğa geri oturdu ve durmayan bacaklarını tekrar salladı. Bir anda dışardan silah sesleri gelmeye başladı. Kız korkup babasının masasının altına saklandı ve kulaklarını sıkıca kapattı. Bağırmak isterdi ama yerini belli etmek istemiyordu.
Bir süre sonra sesler durdu. Kız masadan yavaşça çıktı. Kapıya yöneldi ve yavaşça kapıyı açtı. Açar açmaz her yerin kan içinde olduğunu gördü. Korkmuştu ama yürümeye devam etti. Her yerde kan ve ölü bedenler vardı.
Biraz daha ilerledi koridorlar resmen beyazdan kırmızıya dönmüştü. Bir odaya ilerledi kapıyı sakince açtı, ölü bir beden daha gördü. Bu ceset sanki tanıdıktı, yaklaştı ve cesedin yüzünü çevirdi. Babasının ölü bedenini görünce sesli bir çığlık attı.
Arkasından bir beden geldi kızı kolundan tutup çıkışa yönlendirdi. Kız onu tanıdığı için ses çıkarmadı. Bu adam babasının arkadaşıydı. Kız ağlıyordu, bağırarak ağlıyordu. Adamın arabasına binip kaçıyorlardı. Kız adamın kolunu dürtüp "Ne oluyor Selim Abi neden kaçıyoruz?" dedi. Adam suratında yara izleriyle kıza baktı ve "İş yerine silahlı adamlar girdi bütün masumları öldürdüler, sen ve ben tek canlılar olabiliriz. İş yerinden bazıları köstebekmiş yani birçoğu. Babanı öldürdüler yani bana emanetsin küçüğüm" dedi ve kızın kafasını okşadı.
Kız Selim Abisini seviyordu. Bu olaydan tek artı yön olabilirdi. Kız başıyla onayladı ve yolu izlemeye devam etti. Kızı Selim abisi büyütmüştü. Kız ilk 17 yaşına geldiğinde katil olmuştu. Selim abisi ile adam katlederek zengin olmuşlardı ama bir gün Selim abisi bir çatışmada üç kere kalbinden vurulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ İNTİKAMI ~396 Cinayet~
Mistero / ThrillerBebekken annesi onu terk edip babasıyla kalır. Asena sekiz yaşındayken babası çalıştığı fabrikada bir çatışma sonucu öldü. O çatışmadan sağ çıkan sadece Asena ve babasının en yakın arkadaşı. Babasının en yakın arkadaşı ve Asena babasının intikamını...