BÖLÜM 11:GEÇMİŞİN GÖRÜNMEYEN YÜZÜ

21 3 2
                                    


Lütfen hayalet okuyucu olmayıp oy verin arkadaşlar iyi okumalar diliyorum

Asena Atalar'dan

Gözlerimi açtığımda başımda bekleyen Zeynep ile göz göze geldim. Başım çatlıyordu, midem bulanıyor gözlerim kararıyordu

"Noldu bana?"

"Sen kriz geçirince hemşireler sakinleştirici verdiler"

"Ne zamandır uyuyorum peki?"

"2 gün oldu"

"Neden sürekli uyuttular beni?"

"Hem dinlenmen hemde yaşadıklarından uzaklaşman için"

"Düşündüğümden çok daha çabuk hatırlıyorum olanları"

"Neyi mesela?"

"Senin kaçırılmanı, o kadınla konuştuklarımızı. Hemen hemen yaşadığım herşeyi ama Allah kahretsin ki Arslan'ı hatırlayamıyorum Zeynep. Lütfen yardım et bana, hatırlamak istiyorum dönünce beni böyle görsün istemiyorum"

"Dün gece döndüler"

"Hani uzun bir operasyon olacaktı? Kimse döneceklerine ihtimal vermiyordu"

"Sevgilin gereğinden fazla zeki biri olduğu için çabucak döndüler"

"Ne yapmış?"

"Senin iyi olduğunu öğrendiğinde içine su serpilmiş ama rahat edememiş tabi. Banu ve Kemal'i aralarına sızdırıp mağaralara patlayıcı yerleştirmişler. Sonra hepsini patlatmışlar işte"

"Hatırladığım kadarıyla Orhan yarbay diye bir asker vardı. Kızmamış mı Arslan'a?"

"Fikir mantıklı olduğu ve bu işlem için izin almış merak etme"

"Neden gelmemiş peki yanıma?"

"Annen hafızanı kaybettiğini onu hatırlamadığını karşına çıkıp daha fazla seni yormamasını söylemiş, aynı zamanda da abinle yüzleşmiş. Abin çok kızgındı oda yiyecek birşeyler almaya gitti"

Duyduklarımla gözlerimden yaşlar firar etmeye başladı

"Arslan'ı istiyorum ben! O kadını değil Arslan yanımda olsun istiyorum. Hakkı yok yapamaz onu benden uzaklaştıramaz Zeynep nolursun konuş Arslan ile seni hala seviyor de çok seviyor de lütfen bırakmasın beni"

"Sakin ol güzelim, ben konuşurum Arslan abi ile. Sen yorulma diye gelmemiştir o merak etme sen"

İçeriye o kadın ve abim girdi. Abimin göz altları çökmüştü çok öfkeli gözüküyordu.

"Annecim bak sana çorba getirdim, hadi iç sıcak sıcak"

"Arslan'ı istiyorum ben, o gelsin"

"Annecim Arslan görevden dönmemiş. Uzun sürede dönemezmiş. Hem sen onu boşver iç hadi çorbanı toparla kendini"

"Arslan gelmeden yemiyorum"

"Abicim ben şimdi ararım komutanımı uçarak gelir buraya ama önce çorbanı iç"

"Sende bu kadın gibi bizi ayırmaya çalışıyorsun! Hepiniz arkamdan iş çeviriyorsunuz! Ben arkamdan dolaplar dönmesinden usandım. Beni rahat bırakın artık. Bırakında en azından sevdiğim adamla mutlu olayım"

"Seviyorum dediğin adam kaç yaşında haberin var mı Asena? Onun için beni anneni mi sileceksin? Abinden büyük o adam bırak bu geçici hevesleri"

Bir hışımla ayağa kalkıp pansuman aletlerinin yanında duran neşteri elime aldım ve boynuma dayadım.

"Sen beni bırakıp gittin, beni o adamdan kurtaramadın ama Arslan kurtardı! Beni en güzel Arslan sevdi, en çok o sevdi. Ve evet onun için seni gözümü dahi kırpmadan silerim!"

HER ŞEYE RAĞMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin