Arslan Barbarosoğlu'ndan
Atalar ailesini sorguya çekmiştik, bir kişi hariç
Asena Atalar...Burak denen herif onu kaçırdığında engel olmak istedim ama olamadım. Bu kız bize lazımdı çünkü Atalar soyadını taşıyordu!!! Buda demek oluyor ki bu kız bişeyler biliyor ve konuşması gerekiyor.
Abisini sorguya çektiğimde gözündeki çaresizliği ve vatan aşkını görmüştüm, yarın yalan makinesinde sorgulanacaktı. Eğer söyledikleri doğru ise onu harp okuluna aldırmak için elimden geleni yapacaktım.
Asena hukuk okuyordu, sebebini tahmin etmek zor değildi. Adnan denen herif onun pis işlerini temizlemesi için kızını kullanacaktı. Acaba Asena babasından taraf mıydı yoksa abisinden taraf mı? Onu bulmayı nedensizce çok istiyordum.
Asena Atalar'dan
"Burak siktir git dedim sana!"
"Sana fikrini sormadım Asena! Yürü dedim!"
"Bende seni dinleyeceğim demedim! Siktir git puşt herif"
"Bir daha bana küfür edersen çok kötü olacak Asena kes sesini!!!"
"Edicem lan, hatta sana küfürden şarkı yapıcam. Bir orospu çocuğu varmış, kendini bi sik sanarmış, soysuz bir köpek olduğunu kabul etmezmiş. Nasıl? Güzel şarkı bence"
"Cengiz!!!" bir numaralı adamı Cengiz içeri girdi
"Buyur abi"
"Arkadaşı depoya götürüp zincirleyin, biraz eğlenicem kendisi ile"
Cengiz bana yaklaştığında özel bölgesine tekme attım. Yere yığılmıştı.
"Ne çıt kırıldım çıktın be Cengiz, yazık sana"Burak puştu bana tokat atacakken kolunu ters çevirip özel bölgesine tekme attım.
"Çok kolay lokmasınız ama olmuyor böyle"
Burak kalkıp çok sert bi tokat attı...
"Seni inlete inlete sikicem Asena! Dur diye yalvaracaksın!Cengiz zincirle şunu yatağa"
Yalan yok korkudan altıma sıçacaktım. Tokat attığı için kendimde değildim tek bildiğim şey birazdan iğrenç şeyler olacaktı...
Cengiz beni yatağa zincirledi. Zincirlerken ben durur muyum? Tabii ki hayır! Cengiz'e ömrü boyunca unutamayacağı şekilde doğmamış torununun torununa kadar sövdüm. Cengiz odadan çıktı, Burak puştu ondan önce çıkmıştı.
5 dakika sonra içeriye iki kadın girdi
"Kimsiniz lan!" üzerimi çıkarmaya başladılar
"Hop hop! Napıyosun lan sürtük!" haraket etmeye başladım
"Asena hanım işime engel oluyorsunuz! Lütfen kıpırdamayın"
"Senide işinide sikerim ulan!" aynen Asena kesin sikersin. Diğer kadın dolaptan bişey çıkardı. Daha doğrusu gecelik!!! Ananı sikeyim noluyor lan?!?!
"Onu bana giydirmeyi düşünmüyosunuz demi?"
"Burak bey emir verdi" üstümü çıkarmaya devam etti. Anlaşıldı, kaçış yoktu... Birazdan bekaretim yok olacaktı! Lütfen ya şuan şuracıkta öleyim yada biri beni kurtarsın diye dua ettim.
Kadın bana o iğrenç kıyafeti giydirdi, sonra kolumda bir sızı hissettim.
"Napıyosun sen?""Uyuşturucu"
"Ne diyosun lan am kafalı puşt"
"Asena hanım sakin olun, öyle uyuşturucu değil. Burak beye direnmemeniz için bir ilaç sadece"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEYE RAĞMEN
RomanceMafya babasını ihbar edip ondan kurtulmak isteyen Asena Atalar Asena'nın babasını basmaya gelen Kıdemli Üsteğmen Arslan Barbarosoğlu