"Ben gölgeyim Rahşan." Gözleri gözlerime mühürlendi. Gözlerimi dahi kırpmadan bakıyordum şimdi gözlerine.
"Soğuk, karanlık ve sırlarla doluyum. Bana yaklaşmana asla izin vermemeliydim çünkü ışığını söndürüyorum."
"Gölge doğuşunu ışığa borçludur. Işık olmasaydı eğer, gölgede olmazdı. Benim ışığımı söndürmüyorsun... Aksine, sayende daha da fazla parlıyorum Yaser."
***
Onların en onulmaz yaraları bizzat kendileriydi. Belki de tüm bilinmezliğe, korkulara rağmen birbirlerini seçmeleriydi kaderin cilvesi. Ya da en acı anlarında birbirlerine sarılmalarıydı kalplerindeki sevdanın nedeni. Geçmişin gizemi, geleceğin kuşkusu bile bitirmeye yetmezdi yüreklerindeki soğumak nedir bilmeyen sevdalarını. Öyle süslü cümleler kurup yüceltmektense onların aşkını, bizzat tanık olmanızda fayda var. Soluksuz kalacağınız, kalbinize dokunacak ve bir gülerken on ağlayacağınız bir aşk öyküsü okumaya hazır olun.
Soluk soluğa bir hikaye okumaya var mısınız? Fazla mı iddialı oldu acaba? Ama bu hikaye için yeterli bile sayılmaz.
Sizi mutlulukla gülümsetirken, bir anda hüsranın kucağına atabilecek kadar iyi bir kurgu. Yazarı her daim farklı eserlere imza atsa da, bu hikayesiyle değişim diye haykırıyor adeta. Önceki 3 hikayesine kıyasla üslubu çok daha muhteşem bir hikaye.
Eh, sizde onu Romantik Komedi'den tanıyorsunuz zaten. Kimden mi bahsediyorum, hala mı anlamadınız? Elbette Sosyalbukalemunn'dan bahsediyorum canım :D
Yaser'in büyük aşkını, Rahşan'ın yakarışlarını ve sadakati buram buram hissetmeye hazır olun. Birbirleri için kendilerinden vazgeçirtebilecek kadar büyük bir sevda okumaya hazır olun. Bu hikayede aşk, sevgi yok. BU HİKAYEDE AYNI YASER BAYATLI'NIN GÖZLERİ GİBİ KARA BİR SEVDA VAR!
Sevdanın kokusunu hissetmeye, cümlelerin içerisinde kendini kaybedip bir anda bulmaya hazır ol. Bilindiklerin aksine, klişelerin aksine, Wattpad'de klasikleşmişlerin aksine capcanlı ve farklı bir kurdu. Daha neyi bekliyorsunuz, derhal okumaya :))
Yazar sosyalbukalemunn
29 Bölümlü Hikaye
Genç Kız Edebiyatı
Devam Eden Seriler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]
RandomKaliteli, hoş ve farklı birkaç eser okumak istiyorsan, ah işte tam da aradığın yerdesin. Okuyup, beğendiğim hikayelerin yer alacağı bu hikaye gibimsi şeye hoş geldin. Bak bakalım sana göre vardır elbet bir tane :) KAPAK TASARIMI: @dilanaladag