Middle Of Nowhere

8.6K 60 1
                                    

Farklı bir konu, ha? Bence oldukça ilgi çekici ve yaratıcı bir hikaye olacak gibi :) 

Bence bir göz atmalı ve takipte kalmalısınız. Oldukça ilginç bir konuya sahip, ve oldukça yaratıcı. Farklı bir şeyler arayanlara şiddetle tavsiye diyorum. Hikaye External Link /Dış Bağlantı 'da. Oda Wattpad / Kitap Tavsiyeleri kağağının hemen altında. Şimdiden, iyi okumalar.

Ailesine bağlı bir kız.Her şeyi ailesi olan bir kız. Her zaman , herkese iyi olan bir kız. Her şeyini kaybettikten sonra hala aynı kız olabilecek miydi? Hayat her zaman onun tarafında olmayacaktı. Ailesini kaybettikten sonra her şey çok farklı olacaktı. O da bunu biliyordu. O da bunun farkındaydı. Dünyası çöküş içindeyken , nefes bile almak istemezken o yaşamak zorundaydı. Yaşamayı bir zamanlar çok seven kız şimdi yaşamak zorundaydı. Yaşamak zorunda kaldığı yeni hayatının onun için ne gibi sürprizleri vardı? Her şey daha kötü olabilir miydi? Ya da her şey yeniden güzelleşe bilir miydi? Yaşamak için yeniden bir umut bulabilir miydi? Ya da tamamen hayattan vaz geçebilir miydi? Bu hayatın ona getireceklerini bilmiyordu. Onun tek bildiği hayatının artık daha zor olduğuydu.

Romance / Teen Fiction

Yazar: FlyingIrish  

3 Part / 5 Pages  

Devam Ediyor  

Arkadaşlar şunu da belirtmek istiyorum;   Sürekli, hikayemi okur musun tarzında mesajalr alıyorum. Üzgünüm, kimseyi kırmak istemiyorum fakat derslerimden dolayı kitap okumaya hiç vaktim yok. Takip ettiğim 2 - 3 tane hikaye var okadar. Lütfen kusura bakmayın.   Ve merak edilen diğer bir konu, röportaj yapmaya devam edip etmemem. Elbette edicem fakat şu yoğunluğun bir bitmesi gerek. Dershane, okul, özel dersler aynı anda yürütemiyorum.  

Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin