Gelin'im - Kanlı Başlangıçlar Serisi -1-

2.8K 26 3
                                    

Tanıtım

"Ben kim miydim? Ben gelip geçtiğim, adımımı değdirip kendimi kazıdığım bu topraklarda bahtsız bir bedeviden fazlası değilim. 

Yaptığım tek hatanın, doğmak, olduğu karanlık dünyamda, yaşamak için acınası bir halde umut arayanım. 

Ben, insanların bakıp da göremediğiyim. 

Zamanın açıp da silemediği yaralarım. 

Ben, içi kan ağlarken gülümseyen çehreyle herkesi kandıran bir yalancıyım. 

Ben Zerya'yım, kanla başlamış başlangıcın, kanlı bitecek sonuyum."

Normalde doğu hikayeleri paylaşmam da, Dilan yazınca paylaşmak olmaz dedim :D Öncelikle, bakınız artık ben sıkıldım şu basit, akıla en kolay gelen ve Sıla dizisinin birebir kopyası gibi olan doğu hikayelerinden. Hem yazarlarının doğuyla alakası bile yok, oradan buradan edindikleri kıytırık bilgilerle ün yapmak için şu sıra Watty'de tutan bu konuyu kullanan kullanıcılarıdan siz de sıkılmadınız mı? Üstelik, edebi yönden geçtim diğer tüm yönlerden de bir değere sahip değiller. 

HAYAL GÜCÜ OLMAYAN İNSAN KİTAP YAZMASIN ARKADAŞ BU KADAR NET VE DOBRAYIM DA!

Neyse diyeceksiniz ki; "Bu yazarın konumu İzmir, doğuyla alakası olmayanlara ne diye kızıyorsun sen?" Demeseniz de artık bu düşünceyi haklı buluyorsunuzdur. Şöyle ki arkadaşlar yazar bizzat arkadaşım, kendisi doğma büyüme İzmirli olsa da doğunun göbeğinden gelme bir annenin ve babanın kızı olur kendisi yani birçoğunun aksine, doğuya oldukça yakın ve bebekliğinden beri oranın hikayeleriyle büyümüş, havasını solumuş insan yani o bilmesin de kin bilsin oranın insanının ne yaşadığını? 

Neyse işte farkını tüm satırlarda buram buram hissedip, tadının damağınızda kaldığını fark edeceğiniz bir hikayeyi daha kaleme almakta Sosyalbukalemunn. Her zaman ki gibi farkını yaratmasını bilmiş, engin hayal gücüyle siz okuyuculara farklı duyguların kapılarını açma sözü veren bir eser. Wattpad çapında kalemiyle kendi profesyonelliğini oluşturmuş, kelimelerle oynamayı kendine görev edinmiş bu yazarı desteksiz bırakmak vallahi günah! 

Gelelim temel bilgilerine;

Hikaye güncel, devam eden seri.

Genç Kız Edebiyatı kategorisinde.

Tanıtım bölümü dahil 4 bölümlü hikaye.

sosyalbukalemunn gibi tanınmış bir yazar tarafından yazılmakta :D Ve tahmininiz üzerine bir doğu hikayesi :D 

Hadinin hepinize iyi okumalar, bu fırsat kaçmaz mükemmel kurgu!

Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin