Dilşikâr [Gönül Serisi -1]

2.5K 38 26
                                    

Dışarıdan bakıldığında normal bir kız gibiydi.Lise öğrencisi, hayatının baharında, duygularını keşfetmeye yeni başlayan, güzel bir kız. Aklınıza gelen tüm normallikler işte... Onda farklı olan bir durum var. Kendisinden yaşça büyük bir sadistin eline düşmüştü. Yaşlı ve öfkeli bir sadist.Her akşam ödemesi gereken bir bedel. 20 kırbaç! Tek suçu ise, sevgilisinin üzerine yıktığı borç. Ve amansız bir şekilde eski sevgilisinin gelip onu kurtaracağını zannediyor. Neden mi o? Çünkü bunu ödemeyi kabul etmişti. Dengesi bozuldu, artık fazla sessiz, mutsuz ve saldırgan. Artık tamamen yalnız ve çaresiz bir kızdı. Ailesi ne olduğunu çözmek için çok çabaladı ve sonunda pes etti. Küçük saldırgan kızlarını terk etmek kolay oldu. Ki hayat masallardaki gibi toz pembe değildi. Masaldan fırlayan beyaz atlı bir prensin onu bu durumdan kurtaracağını zannediyordu. 

Açıkçası beni heyecanlandıran bir konu oldu. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine okumaya başladım. Beğenirsem yayınlamam için tavsiye ettiği bir hikâyeydi. Yazarın birçok hikâyesi olduğunu gördüm ama gerçekten en dikkat çekicisinin bu olduğunu tanıtımlarına dayanarak söyleyebilirim. Ne derler bilirsiniz "Bir yazar, kalemini güçlendirmek için sürekli yazmalıdır." Kesinlikle öyledir. Bu yazar arkadaşımızın da öyle yaptığı aşikar. Haydi bakalım, birde siz görün karar verin nasıl bir hikâyeymiş. Yalnız baştan söyleyeyim, kurgusu eşsiz, tek :)

3 Bölümlü Hikâye.

Devam eden seri.

Yazar: kurguseveryazar 

Genç Kurgu

Okumadan geçmeyiiin ♥

Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin