Hepiniz bilirsiniz. Küçükken, düşüp dizimizi kanatmış olsak bile annelerimiz dövüne dövüne ağlardı: Kim düşürdü seni. Şu karşı binadaki afacan var ya afacan! O düşürdü değil mi! Bak yavruma gözlerinden anlaşılıyor onun düşürdüğü. Hiiii. Seni kız başına futbol oyunlarına zorlayan da onun kız kardeşi değil mi! Görüyor musun ailecek musallat oldular başımıza!
İkna edemezdiniz, karşı binadaki afacan yapmış olurdu hep! Sizi düşüren, koskoca kaydırağın tepesine sizi çıkarıp çığlık ata ata kaymaya zorlayan, hatta futbola bile zorla sokan o afacan ve kardeşiydi.
Anneniz bilmezdi aslında sizin yaramazlık yaptığınızı.
Babanız bilirdi ama. Hem de nasıl bilirdi!
Ondan da abartmamasını söylerdi karısına: Hanım. Çocuk bunlar. Oyun oynuyorlar bütün gün. Düşecekler de kafalarını da yaracaklar. Abartma bu kadar.
Abartma. Anahtar sözcük buydu işte. Babalarımıza göre kafamızı patlatsak da soğukkanlı olmalı ve abartmamalıydık. Herkes kafasını yarabilirdi.
Sokakta yürürken kafamıza bir saksı düşüp başımız dönebilir, başımız döndüğünden yürürken farkında olmayıp alışveriş arabasına düşerek ana yola kadar çıkabilir, orada da bize bir kamyon çarpabilirdi. Şimdi tehlikeli diye dışarı çıkmamalı mıydık?
Yemek yerken nefes borumuza kaçabilirdi bir parça ekmek. Tehlikeli diye yemek yememeli miydik?
Su içerken kahkaha atıp boğulabilirdi bir insan. Tehlikeli diye su içmemeli miydik? Ya da kahkaha atmamalı mıydık?
Hayır. Sadece tedbiri elden bırakmamalı, ama başa iş gelince de abartmamalıydık.
Ama biz evimizde bulduğumuz bu zarfı hakikaten abartmıştık.
Katagori: Science Fiction / Fantasy
4 parts / 4 pages
Yazar: thg_41788
Farklı bir kurgu. Keşfedilmemiş hikayeleri keşfetmeyi seviyorum :) Umarım beğenirsiniz, hikayeninlinki kapağın altında ki external linkte. Hikayeye ait kapak resmini de multimediada görebilirsiniz :) İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]
RandomKaliteli, hoş ve farklı birkaç eser okumak istiyorsan, ah işte tam da aradığın yerdesin. Okuyup, beğendiğim hikayelerin yer alacağı bu hikaye gibimsi şeye hoş geldin. Bak bakalım sana göre vardır elbet bir tane :) KAPAK TASARIMI: @dilanaladag