Cesedim Aşk Kokuyor

1.5K 9 2
                                    

Keşfedilmemiş bir cevher daha. ABİ ÇOK İYİ YA! diye çığlık attım, bilmem size de ulaştı mı :D Ama gerçekten süper, maşallah. Bu hikaye nasıl okunmadı anlamadım ya. Allah sizi ya, insan az biraz okur reziller sizi. Gidin okuyun arkadaşlar, mükemmel ötesi harika. Böyle acı bir böğürtlen tadında. Başrole gönlümü kaptırdım, geri de alamıyorum artık. ABİ BİR ADAM BU KADAR SEVİLESİ OLABİLİR BAŞKA DA SÖZ ETMİYORUM!

Neyse, kitap bir harika dostlarım. WattyAwardsTR Keşfedilmemiş Cevherler Atty'15 En İyi 2.Romantik Hikaye seçilmiş. Yani bundan çok daha iyi, birinci olan hikayeyi merak ettim şimdi ama neyse, konumuz bu değil.

Arkadaşlar abartmıyorum; keşfedilmiş olsaydı, bir Öznur daha doğuyordu.

Bir çift gözün kapanmasıyla dünyası kararan efsaneleşmiş bir adam, o adamın efsanesini karanlık kişiliğiyle kendi dünyasında sonlandırmak üzere görevlendirilmiş bir kadın ve üstlerinden gökyüzüne sinen derin bir koku...
Hayatını sırlarıyla inşa etmiş geçmişin istihbaratçısı, şimdinin ise esrarengiz yazarı. Geçmişini anlattığı "KARAM" kitabıyla başta Türk İstihbaratı olmak üzere milyonların dikkatini çekti. Raflarında bu kitabı bulunduran kitapçılar her yeni bir gün farklı satış rekorları elde etti. Ülke çapında bu kadar ünlenen yazarı tanıyan tek insan kitabın editörüydü.
Kimliğini yıllar önce yakmış ve insanlar tarafından sadece bir mahlasla tanınan, sadece geçmişinden değil, kendinden kaçan kimsesizlerden gelme biri; "Karanlığın Adamı..." Ona karanlığı yaşatan herkesle hesaplaştı. Aldığı kellelerden Karaca Ahmet'e yol yaptı ama bir türlü bulamadı kendini. Sonra bir kadın çıktı karşısına. Karanlığın Adamı artık aşktan adam haline geldi. Çünkü artık bir zaafı var onun. Her insanın bir anahtarı vardır ve bu adam o anahtarı kızıl saçlı bir kadına kaptırdı... Hayata dönebilmek ve mutlulukla tekrardan karşılaşabilmek için önce o kadına kavuşması gerek...
Yazdığı hikayede kötülük, bitmek bilmeyen bir görevde saklıydı. Bu hikayedeyse kötülük el değiştirdi yerini mutluluğa bıraktı. Bu hikayede mutluluk, yaşamak isteyen bir adamın kızıl saçlı bir kadına duyduğu aşkta saklı...

Kategori: Romantizm

Yazar: AEnsarCan 

Durum: Güncel, Devam ediyor

Koşun koşun gidin, çabuk!

Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin