Ne güzelsin karşımda…
Gözlerin hayatın kirine pisliğine inat etmişçesine nasılda güzel bakıyor öyle.
Dudakların yaşamın tümsekleriyle alay edermişçesine tebessümle dolu.
Neden içimdeki fırtınanın bir tarifi yok?
Niçin bana bakarken bu kadar anlayışlısın?
Oysaki hayatını çalan, dünyana biraz sevgiye bulanmış çamurlu yalanlar atan ben değil miyim?
Neden bu halin en umursamaz kimliğimle unuturum hissi yaratmıyor da günden güne beni yiyip bitiriyor?
Ama ben neyi aradığımı neyi çözüme kavuşturduğumu bilir gibiyim.
Kendimden kaçıp senin kollarına koşmak, kokunu içime çekmek istiyorum.
Baktıkça kaybolduğun o derin gözlerini istiyorum.
Bir zamanlar beni tanıdığın en saf halimdeki ben gibi aşkının beni geri bulmasını istiyorum.
Çok mu? Belki de çok. Sabahları beni düşündüğünü bilmek, kulağıma fısıldadığın seni seviyorum nidalarına dem vurup aynı karşılığı o güzel yüzünde söyleyememekti cezam.
Çünkü ben sende yok olmayı seçtim aslında bir bakıma.
Sevdiğini sandığın erkeğinin aslında hayatında bir kez olsun sevgiyi yaşamamış.
Bir öksüz, bir acemi, bir mutsuz, bir katil olduğunu bilmeni istemedim.
Ben, doğduğum andan beri kendimi yurt köşelerinde bir gram sevgiye aç bırakmış, türlü zalimlikler görmüş, geceleri yıldırımların gürültüsü altında sessizce ağlayıp başını okşayacak bir el beklemiş.
Lakabımla Soğukyüz Öksüz, yetim Giray On yaşında bir gece ansızın yurttan kaçıp evine sığındığım yalnız bunak kadının ölmüş evladı yerine koyduğu aslında hiç bir akrabası olmayan Tuna Şuan yirmi yedi yaşında hayatına geç başlamış Rekabet Kolejinin belalı öğretmeni Tuna Arkan.
Sen kim miydin? Okulun girişindeyken sırtımı duvara yaslamış, dudaklarımın arasına iliştirdiğim bir nefeslik sigarının dumanları arasında bir görünüp bir kaybolan, yüzüne koyu bakışlarını atan bir kimliksizin gördüğü en güzel öğrenciydin.
O gün yeni bir okul hayatına başladığını söylemiştin değil mi öğretmenine ? Aslında sen bir katile gülümsemiştin.
Okuduğunuz zaman, bir vaov diyorsunuz buna emin olun :DD Çok güzel bir hikaye :D Kesinlikle bir bakın derim :D Ben bayıldım. Aşık oldum :D Hemen başlamanızı tavsiye ediyorum :D
Yazar: DidarVu
Katagori: Teen Fiction / Action
31 Part / 103 Pages
Durumu: Devam ediyor.
İyi okumalaar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]
RandomKaliteli, hoş ve farklı birkaç eser okumak istiyorsan, ah işte tam da aradığın yerdesin. Okuyup, beğendiğim hikayelerin yer alacağı bu hikaye gibimsi şeye hoş geldin. Bak bakalım sana göre vardır elbet bir tane :) KAPAK TASARIMI: @dilanaladag