4

37 7 15
                                    

Evet ballarım yine yeni bir bölüm ile karşınızdayım. umarım iyisinizdir ballarım.
Ballarım artık her bölümü bir okuyucuma ithaf etmeyi düşünüyorum. Ve bu bölümü her zaman beni destekleyen her kararında yanımda olan kitaplarinincisi_ ' ne ithaf etmek istiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saatler gece 03.58

P: Çağ, ben çok kötüyüm. Çok korkuyorum.
P: artık yaşamaktan yoruldum çağ... keşke diyorum... keşke
P: keşke... tamamen hayattan vazgeçtiğim anda karşıma öyle bir çıktın ki... ben bugün keşke o gün karşıma çıkmasaydın dedim içimden.
P: her gece aynı kabuslar ile uyanmak çağ... her gece aynı korku ve aynı kabusun devam edeceğini bile bile  uyumak...
P: Çağ ben çok yoruldum. Bana inanan kimse kalmadı... bir evin içinde yalnızlığımın içinde yaşadığım kâbusların içinde ölmeyi bekliyorum...
P: Çağ, çağ'ım beni bulmaya çalışma demiştim ama sen, beni bul çağ lütfen..
P: ben artık birilerin bana inanmasını ve yanımda durmasını istiyorum
P: bunun özellikle senin olmanı istiyorum çağ, çünkü sen.. sen anlarsın beni. Bana sıcacık sarılırsın, benim yerime de savaşırsın.
P: bunları nereden biliyorsun diyeceksin, çünkü sen beni o fırat itinin elinden kurtardın, her ne kadar fırat , arkadaşının babası olsa da beni korudun hatta şikayetçi olmam için elinden geleni yaptın ama... ama ben, asırın tehdidinden korkup kaçmayı tercih ettim. Kumsalımı korumam lazım çünkü çağ'ım asırdan küçük kardeşimi korumam lazım. Kumsal onların yanındayken, kendi annem bana inanmıyorken... senden başka kimse anlayamaz beni çağ'ım.

(Herkesten silindi)
İletildi

P: Asır kötü biri çağ, ona çok güvenme
P: sana, senin kadar güzel ve huzurlu uykular diliyorum çağ'ım💖

İletildi (04.51)

Instagram

0 beğeni 0 yorum Rainbow: çocuktum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

0 beğeni 0 yorum
Rainbow: çocuktum... korkaktım ama cesaretliydim. Gencim... korkağım fakat eski cesaretim yok...
~~~~~~~~~~~~sabah 07.18~~~~~~~~
P: Asır kötü biri çağ, ona çok güvenme
P: sana, senin kadar güzel ve huzurlu uykular diliyorum çağ'ım💖

Çağ'ım 🤍
GÖRÜLDÜ
ÇEVRİMİÇİ
YAZIYOR

Çağ'ım🤍: ne saçmalıyorsun p?
Çağ'ım🤍: kardeşim dediğim kişiyi benden daha mı iyi tanıyacaksın sen?
Çağ'ım🤍: bu nasıl bir hadsizlik iftiradır ha?
Çağ'ım🤍: eğer çevremdeki insanlara böyle iftira atmaya devam edeceksen seninle konuşmamayı tercih ederim.
                                     İletildi 07.29
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evett bu bölümün de sonuna geldik. Biraz P'nin ne yaşadığını merak edin bakalım...
Sizce P' geçmişte ne yaşamış olabilir
P ile Asırın nasıl bir bağlantısı olabilir?
Sizce Asır gerçekten kötü biri mi yoksa Çağ'ın dediği gibi P iftiramı atıyor?
Sizce Fırat P'ye ne yapmış olabilir? Asır P' ye gerçekten bir şey yapmış olabilir mi?
Ayyy ballarım sorular uzadı gitti bende umarım bu bölümü beğenirsiniz. Ben biraz bu bölümü yazarken ne hissettiğimden bahsedeyim; P'nin yakardığı anı yazarken çektiği acıları hissetmek... biraz canım acıdı. Gözlerim dolu doluydu bu bölümde.
Canım P💖

Her şeyim #texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin