Yeni bölümler düzenli olarak cuma günü gelecek artık:).
Hikayeyi oylarsanız çok güzel olurr :))..
.
.
."Güven her şeyin baş elementidir"
.
.
.
.
Deniz gerçektende buraya doğru geliyordu,
anlamadığım bu çocuğun neden bana dik dik
baktığıydı ve gerçekten bunun yüzüne ne
olmuştu berbattı yüzü, ben onu incelemeye devam ederken bana bakarak hızlıca yanımdan geçti, e hani yanıma geliyordu en son!Bende onun gittiği yere baktım arkama geçmiş birkaç erkeğin yanına oturmuştu bir an gerçekten yanıma gelecek zannettmem kadar büyük bir aptallık yoktu resmen. Sinirim bozulunca önüme döndüm kızlara baktığımda Duru telefonu ile ilgileniyordu.Esila ise kitlenmiş bir şekilde Deniz'i inceliyordu, her zamanki Esila işte yeni biri geldiği zaman okula hemen onunla çıkması gerekiyor yoksa kendini kötü hissediyormuş hanımefendi veya ben birinden hoşlandığım zaman hoşlandığım kişi ile sevgili olup yanıma geliyordu. Aynı şeyi Duru'ya yapmayıpta bana yapması gerçekten siniri bozuyor ben ona yapsam okulu ayağa kaldırır o bana yaptığı zaman herşey iyi hoş tabi! Sakinleşmek için elimi yüzümü yıkamam lazım kalkıp kızlara
" Ben yüzümü yıkamaya gidiyorum gelirim tekrar"
diyip yanlarından ayrıldım.Koridorda yürürken herkes Deniz'den bahsediyordu ne kadarda magazin konusu olmuştu, birkaç gün içinde, şaka gibi ya!kimseyi duymamak adına hızlıca lavaboya girdim içeride birkaç kişi makyajını tazelerken dedikodu yapıyorlardı.Beni görünce gözlerini devirip devam ettiler. Sanki ben çok meraklıyım sizin yüzünüzü görmeye birde göz deviriyorlar.
Suyu açıp yüzümü yıkamaya başladım, sakinleştiğime inandığımda suyu kapatıp yüzümü peçeteye sildim.Cildim o kadar soluk duruyordu ki beni tanımayan biri bir hastalığım var zannedebilirdi.Çantamdan kapatıcı çıkartıp cildimi düzelttim en azından kendime baktığımda iyi bir yüz görebilirdim.
Tuvaletten çıkıp sınıfa gittim.Herkes yeni yeni geliyordu.Etrafı incelerken Deniz sıramın önünde durdu.Sanki birşey diyececekmiş gibiydi.Sabahta böyle davranıyordu.Kafamı kaldırıp baktığımda bana bakmaya devam etti sonra sırasına gidip oturdu. Kaşlarımı çatıp ona baktığımda beni izlediğini gördüm.Ne oluyordu bir türlü anlamamıştım.
Bakışmamızı bölen şey sınıfa hocanın girmesi oldu.Herkes ayağa kalkarken o hâlâ beni izliyordu.Çok farklı bakıyordu sanki bende bir şey varmış gibi.Bakmasından rahatsız olunca kafamı çevirip 'ne oldu' der gibi baktım o ise cevap vermek yerine kafasını sıraya gömdü.Ne oluyordu buna?
Kafama fazla takmadan hocayı dinlemeye başladım, ders edebiyattı.Hocamız gerçekten çok fazla sıkıcı anlatıyordu dersi, daha fazla dayanamadan uyuya kaldım zaten son derse 2 ders kalmıştı illaki uyanırdım.
•••
Birinin beni dürtmesi ile kafamı kaldırdım.Duru başıma dikilmiş beni bekliyordu gözlerimi ovalayıp duruya;
" ne oldu duru" diye sordum.
"Arya okul bitti hadi kalk artık" dedi,
gerçekten o kadar uyumuş olamazdım dimi? Hemen kalkıp eşyalarımı toplayarak okuldan çıktım telefonuma baktığımda ailemden hâlâ mesaj veya arama yoktu.Eve giden ara sokaktan tam geçeceğim sırada birinin kolumu tutup beni çekmesi ile telefonu yere düşürüp karşımdaki kişiye baktım.Bağırmamam için elini ağzıma koymuştu, işte şimdi ne olduğu ortaya çıkacaktı.
.
.
.
.
Umarım hoşunuza gitmiştir. Bölüm cuma günü gelecekti ama paylaşamadım bundan sonra cuma günleri düzenli olarak bölüm atmayı planlıyorum isteğiniz üzerine :)
Oylarsanız çok güzel olurr:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem
Teen Fiction"Neden o kadar zaman benden nefret eder gibi davrandın?" "-Seni kendimden bile korumam gerekiyordu" Gözlerinin içine bakmaya devam ederken beni kendine çekip sarıldı. "-Daha fazla dayanamadım ama sensizliğe" dedi.