AYNADAN KAÇIŞ

218 36 46
                                    

Aynaya en fazla ne kadar bakabilirsiniz?Ben bakmıyorum:))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aynaya en fazla ne kadar bakabilirsiniz?
Ben bakmıyorum:))

Bugün ilk defa aynaya baktım sadece 3 saniye sürdü ve bu üç saniye işkence çekmek gibiydi...

İlk defa bu kadar uzun süre aynaya baktım sadece 1 dakika 3 saniye ve ne kadar güzel olduğumu fark ettim ama zaman geçtikçe her saniye işkenceye dönüşüyordu çünkü geçen her bir saniye bana kusurlarımı artık gizlemiyor,gösteriyordu...

Dolabımdaki aynaya bakıyorum. Kaç dakika oldu, bilmiyorum. Tek bir şey düşünüyorum "Aynadaki ben miyim?"

🤫

TANITIM

İlk defa bu kadar uzun süre aynaya baktım sadece 1 dakika 3 saniye ve ne kadar güzel olduğumu fark ettim ama zaman geçtikçe her saniye işkenceye dönüşüyordu çünkü geçen her bir saniye bana kusurlarımı artık gizlemiyor,gösteriyordu...

Hayır, aynada gördüklerim kusurlarım değildi çünkü aynadaki ben değildim. Aynaya baktığım her saniye yüzüm değişiyordu ve benden  farklı bir kıza dönüşüyordu. Kızıl saçlı, gözleri kapalıydı , ten rengi benden daha açık ve daha zayıf bir peri.

1 dakika boyunca sadece kendime bakarken son 3 saniyede bunları görmüştüm. 3 saniye çok kısa bir süre ama o an sanki 3 saat gibi geçmişti.

Beynim acıyordu 3 saniyede o kadar çok şey sormuştum ki kendi kendime. O peri kimdi? Neden 3 saniye 3 saat kadar uzun sürdü? İlk aynaya bakmamda 3 saniye sürmüştü, her aynaya bakışım 3 saniye sürüyordu ve en uzun aynaya bakma süremde 1 dakika 3 saniye. Bu 3 saniyenin gizemi ne? Neden aynaya baktıkça kendimden bir şeyler eksiliyormuş gibi hissediyorum?

Aynaya bakarken son 3 saniyede ben aynaya baktığım her an işkence gibiydi nedenini bilmiyordum ya da biliyordum sadece anlamıyordum geliyordum. Her geçen saniye aynada o peri daha netleşti ve geçen her saniye ben biraz daha silikleşmiş gibi hissettim.

Yok olacaktım. Ya çok düşünmekten
kafayı yiyip intihar edecektim ya da vücudum şuan aynadaki periye bir şeyler aktarıyordu. Bu yüzden netleşiyor, daha canlı gözüküyordu. Peri vücudumdan her ne alıyorsa ben bu yaşadığım işkenceden ölmesem bile o beni öldürecekti. Her türlü ölecektim. Ve hala düşünüyorum. Düşünmemeliyim, yaşamalıydım, yaşamalıyım , yaşayacaktım, yaşayacağım...

...


Selammm💗💗
Bu benim ilk kitabım o yüzden çok heyecalıyım. Umarım çok güzel bir kitap olur ve siz de çok beğenirsiniz.

Ayayayayaya!!!!YA KİTABIM TUTARSAAAA!!!! Bu günü asla unutmayacağımmm.Tarihi not etmeliyimm: 17.04.2024

Düzenli olarak bölüm atabileceğimi sanmıyorum fakat düzenli olarak atmaya çalışırım💖

Sizce ana karakterimiz ve aynalar arasında nasıl bir ilişki olabilir?

Ana karakterimiz aynalardan neden kaçıyor?

Peki, aynalardan kaçan bir kadın neden aynaya bakarken işkence çekiyormuş gibi hissediyor?

Evet, çözün bakalım sorularımıı💜Sizi seviyorum,yakında yeni bölüm gelir. Keyifli okumalar💝💝

AYNADAN KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin