Güneş,Haluk ve Nazlı eve gidiyorlardı.Üçü de sessizdi..
Güneş ne yaptığının yeni farkına varmıştı.Halukun karısı olmuştu.Tabii bu olacak birşeydi ama bu kadar erken olacağını bilememişti.Haluk'la elele olan ellerine baktı.Uzun süre sonra tam anlamıyla mutlu oldugunu hissetti.Gerçi tanışma faslı pek iyi geçmemişti ama artık herkes uyum sağlayacak bir şekilde hep birlikte yaşamayı öğreneceklerdi.Haluk hâlâ şaşkındı.Senelerdir takip ettiği kadın karısı olmuştu ve şu an Güneş Mertoglu olarak ona gülümsüyordu.Bu kadar kolay olabileceğini hiç düşünmemişti.Gerçi asıl şimdi başliyordu herşey..Birden Güneşin boynundaki kolyeye takıldı gözü.Kapanmamış bir hesabı daha vardı ve onu da en kısa sürede halletmeye karar verdi.
Nazlının içinde fırtınalar kopuyordu.Kabusta gibiydi istemediği herşeyi bizzat kendi gerçekleştiriyordu.Haluka edemediği evlenme teklifini en güzel şekliyle ettirmişti,ileri bir tarihteki nikahın sürprizini bozup nikahın hemen kıyılmasına sebep olmuştu.Izmire dönme hayalleri de suya düşmüştü bu durumu kabullenmeye karar verdi.Çünkü annesi çok mutluydu.
Alinin kolu kanlar içinde kalınca kan görmeye dayanamayan Selin bayılmıştı.Emre Selini kucakladi Mert ise Aliyi ikna etti revire gittiler.Aliye pansuman yapılırken Selin de kendine geldi.Gözleri Aliyi aradı ve iyi olduğunu görünce rahatladı.Emrenin elini tuttugunu fark etti ama Tuğçe baktığı için elini çekmedi.Sonuçta ayıp olurdu :)
Tuğçe dayanamayıp Rana hanima ve Sevilaya haber verdi.Rana hanım bu haberle şaşırmış ve sinirli bir şekilde herkesin eve gelmesini bekliyordu.Haluk Güneşle birlikte olduğu açıkladıktan sonra hiçbir şey yolunda gitmemişti.
Sevilay spor kulübüne kostu.Aliye sarıldı iyi misin diye sordu.Ama Ali kızgındı ve geri çekildi.Çünkü bu olanların sorumlusu görünür de Selin olsa da asıl sorumlular annesi ve babasıydı.Selin sadece bunu kullanmıştı.Annesine cevap vermedi.Merte arabasının anahtarlarını attı ve gidelim dedi.Mert hemşireye baktı hemşire onaylayinca Tuğçe,Mert ve Ali eve gittiler.Selin,Peri ve Emre de peşlerinden gittiler.
Güneş,Haluk ve Nazlı eve geldiklerinde Rana Hanım onlara olanlari anlatti.Güneş küplere binmişti.Ali,Tuğçe arkalarından da Selin eve girince hepsi onlara döndü.Ali olanlari herkesin bilmesine sessiz birkaç küfürle karşılık verdi.Hep birlikte salona geçtiler.Güneş Selini odasına götürdü onu yalnızken azarlamayi tercih etmişti.
G:Siz beni delirtecek misiniz beni sen de zorlama Selin bak Haluktan boşanırım tasıtarağı toplayıp Izmire döneriz anladın mı?!
S:Boşanmak?Yoksa siz..Siz evlendiniz mi?
G:Evet ama..
S:Aa yaşasın annecim çok mutlu oldum!(Annesinin boynuna atlar)
G:Hiç şey yapma Aliden özür diliyorsun.
S:Ama anne..
G:Dileyeceksin dedim
Rana da Haluku yan odaya götürmüştü.Nolursa olsun dedi içinden.
R:Ne kızlar ne Ali mutlu bu durumdan gel vazgeç şu işten olmaz böyle evin düzeni kalmadı görmüyor musun?!
H:Bitti mi?
R:Haluk hâlâ anlamiyorsun kendine ge..
H:Güneş benim nikahli karım artık abla herkes birbirine bir şekilde alışacak şimdi içeri gidip bunu çözcez.(Bağırarak Ranayı susturan Haluk kapıyı çarpıp salona gider Güneş ve Selin de aşağıya iner)
G:Şimdi bu konu şöyle sonuçlanacak Selin Aliden özür dileyecek ve bir daha boyle birşey yapmayacak
S:Ben..
A:Ben de birşey söyleye bilirmiyim?Biz Selinle kötü başladık ve birbirimize kötü karşılıklar verdik.Ama eğer sen beni affedersen yeniden başlayalım arkadaşlığımıza?(Ali elini uzatır Selin onun samimiyetine bi an için inanır ne kadar süreceğini bilmese de bu teklife Alinin elini sıkarak karşılık verir.Sorun da çözülmüş olur)Akşam Savaş yine Melisayla en son bulundukları yerde buldu kendini.Ona noldugunu hatırlamaya çalışırken Nazli yanına geldi.Savaş onu fark etmedi bile.Savaş gözlerini açtığında karşısında Nazlıyı görünce şaşırdi.
S:Ne işin var senin burda?
N:Dolaşıyordum seni görünce yanına geldim buranın senin için önemli bir anlamı mı var Savaş?
Savaş cevap vermekte tereddüt etti ama Mertin zaten açtığı konuya açıklık getirmeye karar verdi
S:Tamam anlaticam o gün sana Mertin dediklerini hatırlıyor musun?(Nazlı kafasını evet anlaminda kafasını sallar)
S:Mertin kardeşi Melisa benim sevgilimdi.Çok mutluyduk,birbirimizi seviyorduk.Melisanın doğum gününden sonra burada kavga ediyorduk sonrası yok hatırlamıyorum ama biliyorum ben ona zarar vermem o gün Melisaya benim dışımda birşeyler oldu.(Savaşın gözlerinden yaşlar akmaya başlar)
N:Sen bu hikayenin katili değil madurusun Savaş
S:Gerçekten bana inanıyor musun?
N:Evet
Savas Nazlıya sarıldi çünkü Nazlı onu yeni tanımasına rağmen hiç kimsenin yapamadigini yapıp ona güvenmisti.Ertesi gün arkadaşları Aliye bir geçmiş olsun partisi düzenledi.Partiye Nazlıyı ve Savaşı zorla dahil eden Ali Selini de davet etti ama Selin annesinin izin vermediğini söyleyince Ali Güneşten kendisinin izin almasina karar verdi.Güneşi buldu.
A:Selin gelmezse benim gitmemin ne anlamı var izin verin o da gelsin
Güneş tereddüt etti ama Ali ve Selinin yalvaran bakışlarına dayanamadi
G:Tamam Alinin hatrina izin veriyorum
S:Yaa Alii(Alinin boynuna atlar)
A:Hadi hazırlan bakalimAli plani uyguladığında herkesin zaferini görmesini istiyordu çünkü bu sefer Selin gerçekten hak etmişti.Herkes hazır olunca partiye gittiler.Parti gündüz başlamıştı gece de sürecekti.Herkes deniz kenarında eğleniyordu.Partiye geldiklerinde Selin hemen Emre'yi bulmuştu Savaş ve Nazlı da az insanın olduğu bi yer bulup denizin tadını çıkardılar.Ali de Tuğçeyle planın detaylarını son kez tartıştı ve plan hazırdı.Her şey normaldi hep birlikte eğleniyorlardi.
Selin bir süredir göremediği Aliyi fark edince yanına gitti
S:Naber "arkadaşım" eğleniyor musun bakalım?
A:Az sonra hep birlikte eğlenicez anneni dinlemediğine pişman olacaksın Sen baya saf çıktın kızım ya benle ugrasmayacaktin.
Selin öylece kalmıştı Ali ne demek istedi acaba diye düşündü yaptıkları barış sahte miydi yani neyse artık yapacak birşey yoktu geçenkinden daha fazla rezil olamazdı hem de kaçamazdı korkak gibi.Hava karardiginda eğlence devam ediyordu Savaş Nazlıyı dansa kaldırdı samimi bi şekilde dans ettiler.
S:Kolyen..Güzelmiş(Şaşırır)
N:Hi evet Halukun anneme hediyesi.
Savaş delirmişti.Dayısını bulması gerekiyordu hemen motoruna bindi.Takip etme sırası Nazlıdaydi o da arkasına atladı Savaş itiraz etmedi ama bir açıklama da yapmadi.Eve gittiler.Ali de Selini dansa kaldırdı Savaş ve Nazlının gittiğini ikisi de fark etmemişti.Selin Alinin ne yapmaya çalıştığını anlamadi şu an gözgöze aralarında 1 metre falan olmasına rağmen dans ediyorlardı.
S:Amacin ne senin?
A:Bekle ve gör.
Ali onu bırakıp Tuğçeyle dans etmeye başladı.Selin lavaboya gitti.Bir süre sonra Tuğçe de gitti.Selin aynada Tuğçeyi gördüğünde başına gelecekleri henüz bilmiyordu ve ama Alinin planı güzelce ilerliyordu.