3.BÖLÜM

1.8K 42 9
                                    

Haluk durumu ucuz atlatmıştı.Savaş artık ondan şüphelenmezdi. Zaten bir süre kendine gelemez diye düşündü.Ama yine de bu mesele çok uzamıştı ve başına bela olmadan da çözülmesi gerekiyordu.Haluk evden çıkmaya karar vermişti ki bunun dikkat çekeceğini fark etti.En azından yarını beklemeliydi. Odasına çıktı.Bir süre masumca uyuyan karısını seyretti.Yatağa yattı.Güneş gayriihtiyari Halukun göğsüne başını koydu.Haluksa yarın yapacaklarını planlarken uyuyakaldı.

Ali eve geldiğinde hâlâ çok sinirliydi.Neden öyle saçlamaladım Emre bile atlamazken neden denize atladım niye o kadar korktum dedi kendi kendine.Bu soruların cevabını verecek cesareti kendinde bulamamıştı ve bu düşüncelerden sıyrılmak için uyumaya karar verdi Ali.

Selin de tüm gün yaşadıklarını düşünüyordu.Çok yorulduğunu fark etti ve yatağına yattı.Ama bir türlü uyuyamıyordu.Partiyi düşünüyordu en çok da Aliyle ettikleri dansı..Emreyle de dans etmişti ama nedense Aliyi daha fazla düşünüyordu.Bugün Alinin çok fazla çevresi olduğunu fark etmişti.Onu seven bir sürü arkadaşı vardı ama ne kadarının gerçekte ona yakın olduğunu bilemedi.Acaba onu gerçekten tanıyan var mıydı tam anlamıyla?? Hiç sanmıyordu..Ama Selin ona yakın olmaya çalışacak onu çözecekti.Intikam almak falan istemiyordu.Nasılsa Ali ona karşılık bulamayınca bu işi uzatmayacaktı.Alinin devam ettiremediği barışı Selin sağlayacaktı.Selin sırıttı ve kendini uykuya bıraktı.

Nazlı da partiyi ve sonrasını düşündü.Her şey güzel başlamıştı.
Savaşla denizin tadını çıkarmış,dans etmişlerdi.Aslında samimi ve iyi biriydi Savaş.Insanların niye ona güvenmediklerini merak etti.O da bir zamanlar Ali gibi bu insanların sevdiği biriydi.Onu yalnız birakmaları çok saçmaydi.Ama bu conconlardan başka ne bekleyebilirdiniz bunların dostluğu da bu kadardı işte.Sonra Melisayı merak etti Nazlı.Muhtemelen kibar,tatlı,hoş bir kızdı güzel olduğunu da görmüştü.Bir yerlerden çıkıp gelse Savaş onu bu sefer hayatta bırakmazdı.Nazlı birden ne kadar saçma düşüncelere kapıldığı fark etti.Düşüncelerini susturup uyudu.

Savaş da odasında oturmuş hâlâ o gün olanları düşünüyordu.Dayısı garip ve soğuk bir adamdı ama Melisayla bir ilgisi yoktu.Ama kolye..Sınırlı sayıdaydı ama tek değildi sonuçta.Yine de biliyordu Melisa ölmemişti ama onu bırakıp gitmişti.Belki de bırakmak zorunda kalmıştı.Savaş Rananın odasına geldiğini gördü ve içeri girdi.Şu an annesine laf anlatamazdı.Yatağa yattı ve gözlerini kapadı.Annesi odasına girdi onu örttü alnını öptü ve gitti.Savaş o gittiğinde tekrar gözlerini açmıştı..

Ertesi gün herkes kahvaltıdaydı.Savaş bile vardı Ali yoktu.Selin Alinin her zaman oturduğu sandalyeye dalıp gitmişti.
N:Noldu çakma concon nereye bakıyon sen?
S:Nerde bu atarcan?
N:Sevgili abimiz mi?
S:Sözde abladan sonra sahte abi kaldıramam nerde bu maviş??
N:Maviş?? Sen Emreyle sevgili değil miydin ne bu samimiyet?
S:Birşey biliyorsan söyle bilmiyosan uzatma Nazlı
N:Iyi be iyi nasılsa çıkar kokusu..Mavişiniz sabah erkenden kırmızı oyuncağına binip evimizi terk ettiler sinirli bir şekilde.
S:Yine ne siniri ya??!!
N:Bilemicem uykusunda birşey yapmadıysan senle ilgili değildir ama.(Sırıtır)
S:Tamam kapa çeneni.(Masadan kalkar)

Ali sabah uyandığında babasını görünce şok oldu.Babası odasında pencerenin yanında durmuş dışarıyı izliyordu.
A:Ne işin var odamda?
H:Güneş ve kızlarıyla iyi geçineceksin Ali.Yeter artık hırsın bana ama acısını onlardan çıkarıyorsun kendine gel.
A:Evet senin anneme ya da ablana kızıp acısını benden çıkarttığın gibi değil mi?
H:Beni zorlama gerçekten değişmeye çalışıyorum bunu bozma
A:Değişmek?Sen mi?Kendini kandırma sen değişemezsin.
H:Degişicem Güneşe ve kızlarına layık olucam.
A:Onlara acıyorum başlarına neler geleceğinden habersizler. Güneş senin nasıl biri olduğunu bilse asla yüzüne bakmaz seni terk eder o yüzden benle uğraşma artık yoksa..
H:Yoksa nolur Ali? Sen beni tehdit mi ediyorsun?
A:Güneş hanım sırtımdaki morlukları görürse senin için hiç iyi olmaz baba.
H:Bana bak bir daha sakın böyle şeyler söyleme yoksa bu eve giremezsin.
Rana bu konusmalarini duyunca içeri daldı,çok sinirlenmişti.
R:Sen kimin evinden kimi kovuyorsun bana bak Haluk bir daha Aliye böyle şeyler söylersen seni pişman ederim eskisi gibi değil Haluk eskiden yaptıklarını şimdi yapmana izin vermem.
Ablasının bu ani çıkışıyla Haluk sinirle odaya çıktı ve sakinleşmeye çalıştı.

Ali Selinin söylediklerinde bir kez daha haklı olduğunu fark etti, acı çekiyordu.Annesinden de babasından da nefret ediyordu.
Zaten son senesiydi ikisinden de kurtulmaya can atıyordu.Evden çıktı ve kendini salonun havuzunda buldu.Attığı her kulaçla annesine ve babasına duyduğu öfkeyi geçirmeye çalışıyordu.

Selin Alinin yerini sadece Emrenin bileceğini düşündü ve onu aradı ama Emre telefonu uykulu bir ses tonuyla açtı.
E:Günaydın güzellik rüyanda beni mi gördün?
S:Hayır ama buluşsak mı diyorum?
E:Özledin mi yoksa?
S:Hmm sanırım evet.Sen yalnız mısın?
E:Evet ama Mert Msj atmış spora gidelim diye ama seni asla bırakmam
S:Birlikte gidelim spora olmaz mı?
E:Olur da son olanlardan sonra..
S:Tamam söz olay çıkartmam.Hem Ali yoktur belki.
E:Sanmam bekliyoruz demiş kimle bekleyecek yani.
S:Olsun sorun yok hadi hazırlaniyorum ben çabuk gel.
E:Tamamdır bekletme ama çabuk hazırlan.

Salona gittiklerinde Mert dinlenirken Ali hâlâ yüzüyordu.
M:Hoşgeldiniz bizimkini bi türlü çıkaramadım havuzdan Emre
E:Alii!Biz geldik hadi bi yemek yiyelim sonra devam et yine.
Ali Emrenin sesini duyunca o tarafa baktı.Selinin de yanında olduğuna şaşırmamışti nereye gitseler peşindeydi Emrenin. Selin hanım pek sevmişti geldiğinden beri Emreyi.
Emrenin zoruyla biraz da aletlerde çalıştıktan sonra cafeye gittiler biraz takılıp eve gittiler.Akşama da bara gitmek için sözleştiler.
Selin Alinin hiç konuşmadığını onlara birkaç mimikle karşılık verdiğini fark etti ve bara gitmeden odasına gitti.Kapıyı tıklayıp içeri girdi ama Ali duymamıştı.Onu dolabın karşısında gömlek seçerken yakalamıştı.Dönüp çıkacaktı ki Alinin sırtındaki morlukları fark etti ve öylece kaldı.Ali aynada Selini gördü ve ona döndü.
A:Odamda ne işin var?
S:Sırtındaki morluklar..Nasıl oldu onlar??
Ali tereddüt etti ama söylemeyecekti babasına karşı kozunu sonraya saklamalıydı.
A:Önemsiz birşey bir kavgada oldu.Hem kolumun bu halde olma sebebi sensin morluklardan sanane??
S:Sen benim o hastanede nasıl beklediğimi biliyor musun sana birşey olacak diye nasıl korktuğumu? Ve senin iyi olduğunu görünce nasıl rahatladığımı?
A:Tabii suçlu sen olacaktın diye dimi? Ama aslına bakarsan suçlu sen değilsin söylediklerinde haklıydın gerçekleri duymak acı geldi sadece bana.
S:Hayır sadece sana birşey olacak diyeydi.. Ben sen değilim senin beni denizden kurtarma sebebinle karıştırma bunu.Ayrıca ben saçmaladım sen Haluk abinin telaşını görmedin.Ikisi de seni çok seviyor ama sadece biraz değişik seviyorlar Ali.
A:Aslına bakarsan ben de sadece sana birşey olacak diye atladim denize.Ben bu yaşıma kadar bunlarla kandırdım kendimi ama artık kabullendim öyle olmadığını.Zaten az kaldı ikisinden de kurtulucam yakında..
S:Demesene öyle ya..
A:Hadi Emre bekler gidelim.
Bara gittiler.Emre onları bekliyordu Mert de sahneydi.Ali de sahneye çıktı ve çalmaya başladılar.Selin çok etkilenmişti çünkü Ali çok güzel çalıyordu hatta bi ara solistle düet yapmıştı.
O anda içeri bir kız girdi ve tüm bakışlar o kıza çevrildi..



Güneşin KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin