Tanışma

28 0 0
                                    

"BEN BU EVİN HİZMETCİSİ MİYİMM!!" "******"
Mutfaktan odama kadar gelen bu sesle istemesemde gözlerimi açtım.Annem yine ev islerinden isyan ediyordu.Uzun zamandır işsizdim eve beş kuruş bile getirmiyordum, acilen iş bulmalıydım.O an kahvaltıya çağırıldım, mükemmel bir sucuklu yumurta vardı.Kimse yemesin diye hepsini tek lokmada mideme indirdim, yemek yemeyi çok sevdiğimi bütün aile bireyleri bildikleri için çok söylenmediler.Babam dışında "Tabi bunların parasını sen vermiyorsun anca ye sen" diye söyleniyordu ama umursamadım.İş bulmaya kararlıydım.Üzerime ceket geçirip evden çıktım. Yürürken arkamdan birisi ismimle seslendi."Nurgül,NURGÜL" diye bağırıyordu.Arkamı döndüm ve Cafer ile karşılaştım,Cafer benim 15 senelik arkadaşımdı yani en yakın arkadaşım.

"Nurgül iş aradığını duydum"

~evet arıyorum

"tam sana göre bir iş buldum"

~Ne?

"ben çiğköfteci açmak istiyorum ortak olalım "

Başta garipsedim çünkü halis mulis ADANALIYIM ama paraya çok ihtiyacım olduğu için kabul ettim. Tabii önce mekan bakmalıydık.

"Arka sokakta çok güzel bir mekan var kirasıda uygun hem işlek bir yer " dedi.

"Tamam ama suan param yok ilk kira senden" dedim

Biraz dırdır etti ama inadımı bildiği için kabul etti.

Mutlu bir şekilde eve dönerken bir araba hızla bana doğru geldi. Azda olsa çarpmıştı ,canım yanmıştı.Gözlerimi kapatıp yere uzanmıştım."İyi misin!" Diye bir ses duydum iyi olduğumu söyledim ve gözlerimi açtım.Arabasına sarılıyordu "Kırmızı şeytanımm" diyordu. O an ZORT oldum hiçbir şey olmamış gibi arkama bakmadan koştum tabi o ağrıyla yavaş yavaş koşabildim.
Ah şu erkekler hepsi aynı.

Yarın sabah Cafer ile mekan için eşya,dekor vb bakmaya gidecektik. Erken kalkmam gerektiği için erkenden uyudum.

Sabah "SELEME CENEMELER UYANMA VAKTİ WOOOAAAGG" diye bağıran alarm sesimle uyandım. Normalde annemin isyanlarıyla uyanırdım bu biraz garip gelmişti. Üzerime beyaz bir sweet ,altıma ise mavi bir baggy pantolon giymiştim. Tabii sünger boblu çoraplarımıda giydim. Camdan baktığımda Cafer'in beni aşağıda beklediğini gördüm. Kahvaltı yapmadan aşağı indim. Caferciğim bana simit almıştı 🥹🥹🥹. Gideceğimiz yere gelmiştik siyah-Beyaz tonları seçmiştim biraz fazla tutmuştu ama Cafer'e kitlediğim için benim tarafımdan sıkıntı yoktu. Daha dükkanı açmamıştık esyaların 5 iş günü içerisinde geleceğini söylediler.
Mutlu bir şekilde eve döndüm.Aklıma dün yaşadıklarım gelince utançtan kafamı yastığa gomdum ama sonuçta onu bir daha görmeyecektim değil mi?
saatin çok geç olduğunu görünce hemen yatağıma yattım ve yavaşça uykuya daldım.







bölüm sonuuu
begendiniz miii
ilk kitabım umarım begenirsinizzz

Destana AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin