şok olmuştum. Ne alakaydı. Daha sevgili bile değildik. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. O ise umutsuz gözlerle bana bakıyordu. Sonra beklemediğim bir şey söyledi.
-Şaka Şaka gül diye PUAHAHAHAHAHWHAHAJA
Neler saçmalıyordu. Aşırı kırılmıştım. Benim hanzo erkeğim bu değildi🫢😱. Kalbimi çok kırdı. Neden yağmıştı ki? . İstemsizce gözümden bir damla düştü. Bunu fark ettiğimde arkama bakmadan koşmaya başladım. Recep arkamdan adımı sesleniyordu ama duymazdan gelmeye çalışıyordum. Sonra Recep peşimden gelmeye başladı. Onun ayak seslerini duyduğumda daha da hızlandım. Tüm gücümle koştum. Ama onun o kaslı bacaklarının hızını geçemezdim. Daha sonra kolumdan tuttu ve beni kuytu bir köşeye sürükledi.
-Nerye gittiğini sanıyorsun Nurgül? Sadece şaka yapmıştım neden bu kadar abarttın.
-Bu şakanın ne kadar ciddi bir anlamı olduğunu biliyor musun sen ? Ayrıca abartıyorsam peşinden gelmeyi BIRAK!
-N-Nurgül...
Arkama bakmadan bir çita gibi koştum . Tam ana caddeye çıktığımda bir araba hızla bana geliyordu o an ne olduğunu anlamadım ama son duyduğum zorlu fren sesiydi...
—Yazar anlatımı -
Recep Nırgülün arkasından "Nurgülllll" diye bağırdııı. Ve yanına geldiğinde Nurgülü kanlar içinde buldu. Gözündeki yaşlar adeta bir nehir oluşturacaktı. Büyük bir vicdan azabıyla Nurgülü kucağına alarak hastaneye götürdü....
Recep üzgün bir şekilde nurgülü bekliyor idi. O sırada doktor elleri kanlı bir şekilde Receb'in yanına geldi. Ve "üzgünüz elimizden gelen her şeyi yaptık ama hastamızı kurtaramadık BAŞINIZ SAĞOLSUN"... "B-BEN KATİLİM, AŞK KATİLİYİM ?!?" diye bağırdı...
İşte bu şekilde hayata elveda etti.BÖLÜM DONUUU
Kısa oldu ama fikrim bittiiii
Sezon finalii