.
.
.
.کودوکشی داستان یه دنیای متفاوته یه آینده
نا معلوم سرگردان که حاصل تصمیمات گذشتگانه ..
شاید تو دنیای کودوکشی از تئوری استفاده بشه اما سیر اتفاقات علمی نیستند .
زمینی که روش زندگی می کنن ، دغدغه هاشون با چیزی که ما میشناسیم فرق میکنه .
کودوکشی حکایت آینده اخرالزمانی نیست . اینجا با آینده ای طرف هستیم که گذشته اش از ، جنگ های جهانی ،جنگ ربات ها و آلودگی های زیستی و خیلی چیزای دیگه عبور کرده و به اینجا رسیده .به آینده ای که انسان هاش یا هارت "Heart" هستند ، یا پیک "Pique".
و به دنبال احساسات گم شده اشون که درون تاریخشون جا گذاشتن می گردن .
حالا به من بگو .. دوست داری از طریق کلمات من این دنیا رو ببینی؟
.
.
.
.
سلام خوشگل ها
امید وارم خوب باشید ، ممنون که کودوکشی رو برای خوندن انتخاب کردید .در مورد فضای داستان باید بگم که صبر کنید تا آروم آروم با همه چی آشنا بشید .
انتهای هر چپتر فکت هایی در جهت آشنایی شما با فضای داستان گذاشته شده .
سوالات تون در طی داستان جواب داده میشن . لطفا صبر کنید.
در طی چپتر اول متوجه شدم خیلی های شما قضیه خورشید مصنوعی رو به اتفاقات ربط دادید. خورشید مصنوعی که در انتهای چپتر اول فکتش آورده شد در جهت آشنایی شما با فضای فیک بود. قطعا که مطالعات ثابت کرده ، اشعه ها و پرتو هایی که از خورشید به ما می رسن روی حال جسمی روحی ما تاثیر دارن. اما در این فیک فقط باعث. ایجاد مشکلات زیستی ،جوی و بیماری های خاص که نمونه آن در چپتر دو با بیماری آسمان بود.
هارت یا پیک بودن و احساسات نداشتن آدمای این دنیای جدید ربطی به خورشید مصنوعی یا مشکلات جوی و غیره نداره.
این به دلیل دستکاری ژنتیکی خود انسان بود.
در چپتر سوم تقریبا با شرایط دنیای کودوکشی آشنا میشید.
اینم لازمه ذکر کنم
که کودوکشی در سال 2xxx رخ می ده .
یعنی یه آینده دوره ...
لطفا اگه سوالی داشتید از من بپرسید .باید بگم اولین تجربه نویسندگیم نیست و می تونید به قلمم اعتماد کنید .
آپش تا اونجا که در توانم هست منظم خواهد بود .
خیلی موقع پابلیش کردنش دو دل بودم اما بلاخره کودوکشی اینجاست و من تصمیم گرفتم که اینجا باشه .
شاید فضای کودوکشی براتون آشنا بیاد و این به این دلیله که من از کتاب مغازه خودکشی الهام گرفتم.
اینجا هم همه چیز از یک مغازه و یک پسر نوجوون شروع میشه ..
پس جوونی که اتفاقات و راز های دردناکی انتظارش رو میکشن .
و کاش بکهیون جوون من بتونه تا آخر لبخند بزنه ..فیک دو تا کاپل داره
چانبک که اصلی هستن و کایهون ( ورس هستند) و کاپل فرعی ان.فیک ژانر رازآلود داره و من سعی کردم روندش نه آروم باشه نه خیلی تند و از طرفی
باید کمی شکیبایی به خرج بدید .بیشتر از این حرف نمی زنم.
فقط کودوکشی هر هفته ، پنجشنبه و دوشنبه انتظارتون رو میکشه .( اگه همون روز نشد که آپ کنم مطمئن باشید روز بعدش کودوکشی اینجاست)
لطفا باهاش مهربون باشید🤍
YOU ARE READING
Kodokushi
Fanfiction🂱ִֶָ𓂃 ࣪ ִֶָ🐇་༘࿐ Name: kodokushi ♕ 🂱ִֶָ𓂃 ࣪ ִֶָ🐇་༘࿐ Genre : romance, fantasy , angst, mysterious ♕ 🂱ִֶָ𓂃 ࣪ ִֶָ🐇་༘࿐ Couple : chanbaek , kaihun ♕ 🂱ִֶָ𓂃 ࣪ ִֶָ🐇་༘࿐ Writer : serendipity ♕ 🂱ִֶָ𓂃 ࣪ ִֶָ🐇་༘࿐ Summary : . . با سلام ، شما با ف...