Ben uyumaya gidiyorum sizde son bölümlerin şerefine bol bol yorum yazınn( ˘ ³˘)♥
"Oha! Cidden yiyişmişsiniz gibi bi haliniz var!"
İçeri giren Hyunjin ve Changbin ikilisini gören Jisungun bağırdığı şeyle her kesin gözü ikiliye çevrildi. Eh Jisung pek haksız sayılmazdı üstelik sırıtan ikilide kafalarının karışmasına neden oluyordu.
"Cidden yaptınız mı?"
Felixin şaşkınlıkla sorduğu soruyla Changbin sırıtışını büyüterek kafa sallamıştı küçüğüne.
"Biliyordum! Bu iki piçin bizden bir şey sakladığını biliyordum!"
Kafasına gelen tokatla Jisung susarken Chan kaşlarını çatarak her kesi süzüyordu.
"Şey, ben anlamadım şimdi siz sevgilimizsiniz?"
Gözler kendisine döndüğünde Chan rahatsızca yerinde kıpırdandı.
"Soru sordum ya! Cevap versenize!"
Chanın alçak sesle mızmızlanmasını sessiz ortam yüzünden her kes duyarak kahkaha atmaya başladı.
Hyunjin Chanın yanına gelip elini sarı kıvırcık saçlara geçirerek karıştırdı.
"Sevgiliyiz bıdık."
"Ne zaman amk?"
Hala hayretle konuşan Felixe kıkırdadı ikili.
"Az önceden beri."
"Ne!"
Bu beklenmedik tepkiyse sabahtan beri konuşmayan Seungmin ve Minho ikilisinden gelmişri.
"Neden bu kadar şaşırdınızki?"
Dedi kaşlarını çatarak Changbin. Her kesin bu ikilinin arasındaki garip çekimi farketiğini düşünüyordu ve yanılmışta sayılmazdı.
"Evet bekliyorduk ama bir anda markete gidipte geldiğinizde sevgiliyiz demenizi beklemiyorduk."
"Hızlı seviyoruz biz."
Hyunjinin küçüğene göz kırparak söylediği şeyle yüzünü buruşturdu Jeongin. Berbat bir espiriydi.
"O zaman! Bizimde açıklamamız gereken bir şey var!"
Dedi Felix, gülümseyerek Jeonginin elini tutmuş ve havaya kaldırmıştı.
"Biz sevgiliyiz!"
"Ne! Ayayayay çok tatlısınızkii!"
Chanın hevesle yerinde zıplayıp alkış yaparak söylediği şeyle Felix hemen Jeonginin elini bırakıp Chanın üzerine atlamıştı.
"Ay Felix tebrikler çok mutlu oldum!"
Kendisine sarılan bedene karşılık verirken konuştu Chan.