SELAM BEBEKLERRR 10 YORUM GELMEDİ AMA 10 KİŞİ OKUMUŞŞ!!!BU BENİM İÇİN BİR İLK OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM ÇOK SAĞOLUNNN^^
Yazım hatası,noktalama hatası vb. şeyler yaparsam lütfen görmezden gelinn^^İYİ OKUMALARRR UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ!!!!
Hatırlatma:
Jisoo unnie'yi görmüştüm o beni görmeden telaşlı telaşlı etrafa bakıyordu tam o sırada kafama doğru gelen futbol topunu görmüştüm.
Tanrım her şeyin üstüne birde futbol topu gelmemeliydi.Gözlerimi sımsıkı yummuştum.Kafamda her hangi bir his,acı hissetmiyordum.
Gözlerimi açarken Taehyungun önümde olduğunu gördüm.Taehyung birden tam top kafama gelecekken topu tutmuş bana bakıyordu.
TANRIM TOPU BENİM İÇİN TUTMUŞMUYDU YANİ!!!Kalbim yerinden çıkıcakmışcasına hızlanırken Taehyung gözlerini benden ayırıp topu bana atan takıma sertçe geri göndermişti.
Suho şaşırmış,kızmış bir şekilde ona bakarken 'İşimize başkaları karışmasın değil mi yani?'demişti Taehyung.
NE DEMEK İŞİMİZE BAŞKALARI KARIŞMASIN YA!Kalbim tekrar tekrar ve tekrar kırılmıştı.Suho rahatlayarak 'Dimi dimi.'demişti.Gözlerim dolarken kafamın acısından dolayı bayılmıştım
.O kadar uzun durmam bir başarıydı yani bence.En son sadece jisoo unnie'nin sinirlice "JUNGKOOK!" diye bağırdığını hatırlıyordum.
Bir kaç saat sonra:
Kafam patlayacakmış gibi ağrırken gözlerimi açmıştım.Burasıda neresi?Hastanedeydim.Gözlerimi açtığım anda yanımda duran bir Taehyung görmüştüm.
Jisoo unnie jimin hyungun göğsüne kafasını yaslamış ağlıyordu.Taehyung gözlerimi açar açmaz bana bakıyordu.TAEHYUNG BANA BAKMIŞTIII!!"İyi misin Jungkook?"BANA İYİ OLUP OLMADIĞIMIMI SORDU O AZ ÖNCE!?
Şaşkınca gözlerinin içine bakıyordum jisoo unnine bize bakmış üstüme doğru koşturuyordu.Jimin hyung ise Taehyung'a onu öldürücesine bakıyordu.
"İYİMİSİN BENİM ÜZÜMLÜ KEKİM?"Taehyung'a bakarak "İyiyim jisoo unnie."demiştim ama aslında hiç iyi değildim,kafamda 'işimize başkaları karışmasın değil mi yani?'
cümlesi canlanıp duruyordu.Gözlerim dolmuştu,bunları söyledikten sonra birde hastanede beni mi beklemişti yani?"İyi değilsin sen balım ne oldu bir yerin mi acıyor neden gözlerin doldu senin??"
"K-kafam ağrıyor b-biraz.."demiştim yalan da değildi yani.Taehyung "İyi o zaman benden bu kadar gidiyorum ben."Jimin hyung "Şaka mısın oğlum sen?Pataklarım seni şurada hani uyanınca özür dileyecektin lan!" Taehyung sinirli bir şekilde hızlıca hastane odasından çıkmıştı.
Çıktığı anda göz yaşlarım bunu beklermiş gibi hızlı hızlı akmaya başlamıştı.
"Ne oldu tatlım?O hayvan sana bir şey mi yaptı yoksa!"Jisoo unnieye Taehyung'un bana söylediği şeyleri söyleyemezdim,yoksa tamamen beni ondan koparırlardı ama ne yapayım yanıyorum onun için resmen."Yok unnie."
Sadece bunları söylemiştim sanki inanacaktıda.Jimin hyung beni sorgulamadan önce jisoo jimine öyle bir bakış atmıştı ki 'rahat bırak çocuğu.'dermişcesine.
"Peki tatlım bize anlatmak istediğin zaman anlatabilirsin."anlamıştı bir şeyler döndüğünü,kim anlamazdı ki zaten?
"Eve gitmek istiyorum." "Tamam doktor uyandığın zaman taburcu olabiliceğini söylemişti zaten."demişti jimin hyung.Kim kafasından yaralanan birini hemencecik kontrol etmeden bırakırdı ki hangi doktor?
Bu doktor bıraktı işte.Doktor bile beni siklemezken Taehyung niye siklesin ki?Ayağa kalıp çantamı almıştım.Jimin hyung beni eve bırakmış,jisoo unnine ise evine geçmişti.
Eve geçtiğimde kimse evde değildi.Çantamı yere fırlatıp odama geçmiştim.Üstümü değiştirip telefonu elime alarak yatağa fırlamıştım.
İnstagramı açıp reels izliyordum.Bir video görmüştüm,videoda birinden hoşlanan kişi fake hesap açıp hoşlandığı kişiye açılıyordu.Bunu denemeliydim!Hemen bi fake hesap açıp grubumuza yazmıştım.
💋💅🏻DEDİKODU ŞERBETİ🙀🍷
Acil bakınn!
Yeni birşey yapmayı planlıyorum.Hyung👽🫰🏿
Noldu lo
Ne yapacan yine
Taeyle ilgili olmasındaSoya unnie🐢
Ne planliyorsun üzümlü kekim?
Umarım güzel bir şeydir;)Taeyle ilgili-
Ona fake hesaptan açılmak istiyorum.Hyung👽🫰🏿
NE
NE
NE
NE DEMEK ONA ACİLİCWM
JBNGOİK İYİ MİSİN SHN?!Soya unnie🐢
neEvet aynen öyle yapicam bı akım var instten fake hesap açıp yapıyorlar bende yapcam👊🏿💪🏿
Hyung👽🫰🏿
İyi misin jungkook ya sen olduğunu fark ederse?Etmezz ben yazmaya guduyorum💪🏿
Thv
Thv kullanıcısına mesaj at|
Selam Tae!!
Nasılsın?
(18:47)
Thv
Sen kimsin.
(19:56)
Senden hoşlanan biri?
|KALBİMİ BİRAKİCAM SANİRİM
(19:58)
SELAMM BUB BÖLÜM BU KADARDI ÇOK MU KISA OLDU BİLEMEDİM ÇÜNKÜ 498 KELİME OLMUŞ EĞER İÇİME SİNMEZSE BİŞİYLER DAHA EKLERİM!!SİZİ SEVİYRAMMM WŞLQEMŞLEQWM BU BÖLÜM TAM TAMINA 12 İZLENME ALMIŞ!10 YORUM GELMESE BİLE BU OLUR ÇÜNKÜ BU BENİM İÇİN BİR İLK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZE!VE BİRDE SIRALAMADA 69. OLMUŞUM!!!HEPSİ SİZİN SAYENİZDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZİ ÇOK SEVİYORUMMM^^
DİĞER BÖLÜME KADAR SAĞLICAKLI KALIN!!
inst:
lalisamsmymsm
tiktok:
lalisamsmymsm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MY LOVER BULLY~
FanfictionOkulda popüler olan Kim Taehyung ve ona aşık olan kurbanı. Okulda inek olarak dalga geçilen Jungkook okulun popüleri olan Kim Taehyung'a aşıktı fakat Kim Taehyung onun zorbasıydı.Jungkook bu yüzden ona gerçek hayatta açılamasa bile ona açılmaya kara...