SELAM BEBİŞLERİİMMMM!NASILSINIZZZ?UMARIM İYİSİNİZDİR!NORMALDE BÖLÜM DAHA ERKEN GELECEKTİ AMA BENİM BİR ABİM VAR!VE BEYEFENDİ LAPTOP'U SALMIYOR.O YÜZDEN BÖLÜM YAZAMIYORUM.
ONUN BEN AMK
NEYSE BÖLÜMÜ UMARIM Kİ SEVERSİNİZ!YİNE AYNI PERFORMANSI İSTİYORUM!BENDE İYİCE Bİ ŞEY OLDUM HA YORUM OY SALMIYORUM SİZİ QWKLENQWMLK AMA NAPIYIMMMM
BU BÖLÜM İÇİN SINIRIMIZ 12 YORUM 6 OY!ÖNCEKİ BÖLÜM 42 YORUM ALMIŞIZ!TAM TAMINA 42 ÇOOOOOOOOOK SAĞOLUN SİZİ ÇOK SEVİYORUUMMM!^^
İYİ OKUMALAR DİLERİMMM!^^ Yazım/noktalama hatalaması olursa kusuruma bakmayıınnn!^^
Hatırlatma:
Ağlıyordum..Evet evet yine ağlıyordum.Taehyungla beraber kendimle dalga geçmiştim.Aslında ben onun için bir hiç mişim?Ya da hep öyle miydim?
Fark edemedim mi?Düşüncelerimle ağlamamı şiddetlendirmiştim.Telefonum açık bir şekilde dünyadan yok olucakmışım gibi gözlerimi sımsıkı yummuştum.
Gözlerimi açtığımda önümde Yoongi vardı.Telefonumu almış bütün mesajları okuyordu.ANANI SİKEYİM MESAJLARI OKUYORDU!?
"HASSİKTİR!" diye bağırmıştım.
"OHAA!" demişti Yoongi. "O gizli 'kız' sen miydin yaa!" diyerek gülmüştü."Her gün senden bahsediyor beyefendi!"
"n-ne?" demiştim.DUR DUR DUR!YA BUNU BENDE KOZ OLARAK KULLANIRSA?! "Shht!Korkma koz olarak kullanmıcam.Tabii ruh halime bağlı." RUH HALİNİ SİKEYİM!
"SEN NEDEN MESAJLARIMI OKUYORSUN YA!" diye bağırmıştım."Sakin ol yaa!Okumuştum zaten ben bu mesajları." "NE OKUDUN MU?!"
"Hmhmm!Taehyung'un çevresinde 'seni' bilmeyen yok!"
"NEEE"
"Eveet-bu arada haberin olsun."
"Ne oldu?"
"Taehyung bu yazıştığı kişinin sen olduğunu biliyor.Bir tek bana söyledi haa!"
"NE!?"diye bağırmıştım.
"Şaka yapıyorumm-"
"Şakanı-"
"Şeeyy-yoongi ona söylemeyeceksin değil mi?"
"Söylememm-söylersem jimin beni öldürür zaten."
"Canım hyung'um benim"demiştim fısıldayarak.
"ney duyamadım??"
"Boş ver-aramızda değil mi?"
"hhmhmm!"
demişti yoongi.Kapının orda bir gölge vardı ona baktığım an geri çekilmişti.
"Neysee-Jimin hyung'un birazdan gelir ben gidiyorum."
"Peki teşekkür ederim."
"Ne için?"
"Taehyung'a söylemeyeceğin için."
"Hmmhh" demişti Yoongi.
"Rica ederim."
diyerek çıkmıştı odadan.Öylesine oturuyordum odada.Kiyafetler o kadar rahatsız ediciydi ki.Aklımda sadece Taehyung vardı,ya konuştuğu kişinin ben olduğumu fark ederse?
"Onu kandırmam lazım!Düşün Jungkook!"
demiştim emin bir şekilde.BULDUM!ONA BİR KIZ FOTOĞRAFI GÖNDERECEKTİM!BU SAYEDE KİM OLDUĞUMU ANLAMAYACAKTI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MY LOVER BULLY~
Fiksi PenggemarOkulda popüler olan Kim Taehyung ve ona aşık olan kurbanı. Okulda inek olarak dalga geçilen Jungkook okulun popüleri olan Kim Taehyung'a aşıktı fakat Kim Taehyung onun zorbasıydı.Jungkook bu yüzden ona gerçek hayatta açılamasa bile ona açılmaya kara...